Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2009 13:15 - Post Factum
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 595 Коментари: 2 Гласове:
3



Здравей!

Аз бях обещал да мина...
но знаеш,

как животът е сега -
едно подкараш,
сетне друго
и все не стигам аз,

до твоята врата.

Знам...
чакаше ме дълго,
очакваше
звънът в нощта.
И в черните
самотни нощи,
аз бях сред други,
в самота.

Виж...
аз пак пристъпвам
плахо.
Сърцето свое притaявам,
стоя аз тих пред теб,
сега.

И да поседнем, а?
Да помълчиме заедно
ний поглед сплели
отпиваме от нежна
тишина.

Налей!



За тез,
които днес сред нас ги няма
за приятелите наши
да споменем

с поглед сведен
паметта.

Така и както
днес те споменавам
поседнал сам,
а срещу мене - Тишина.


ПП Старичко е, но... харесвам си го.



Тагове:   post,


Гласувай:
3



1. aida - Оставям присъствие ....
15.12.2009 14:41
Много е хубаво ..... Поздрав valsodar :)
цитирай
2. hikari - докосва душата...
15.12.2009 18:17
благодаря ти Валсодар!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395478
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив