Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 13:53 - Е, ето ги - Малки нощни приказки
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1520 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 22.12.2009 14:01


E, стана!

 Какво стана, знам ли и аз, но поне знам, че в краят на тази година успях да сбера на едно място, нещата които си харесвам.
 Да, вярно е - не са много.
 И няма как и да са, когато улисан в ежедневието си, рядко имам възможноста да остана за миг със себе си, да изчистя всички шумни чужди гласове от съзнанието си и да послушам тишината.

 А тя, тя просто ми разказа своите
image Малки нощни приказки



 





Гласувай:
2



1. totoni - Страхотни са! Браво! Хубава работа ...
22.12.2009 14:17
Страхотни са! Браво! Хубава работа си свършил:)))
цитирай
2. valsodar - E, отървал съм един от разказите ...
22.12.2009 14:32
E, отървал съм един от разказите (оня горе май нещо се е почувствал засегнат и ме е възпрял за "Че така"), но нищо, колкото толкова.
Мерената реч ще я оставя за по-нататъка, там... там на друг бе отредена задачата да ги напише нещата, но прибраха си я и ... няма как, като я няма нея - ще трябва да пиша аз.
А ми се искаше, искаше ми се всичките мои приятели да са поне безсмъртни, за да знам, че ще мога да им се радвам дорде съм жив.

Егоистично си звучи, но какво да се прави - завършен егоист съм си. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393036
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив