Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 00:16 - Когато замълча.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато замълча... много хора ще са доволни.

Ще са доволни шефовете ми, с това че една черна станция няма да задава повече неудобните си въпроси.
Ще са доволни колегите ми, с това че всички вече ще си мълчат и няма как да си проличи тяхното безропотно мълчание в общата тишина.
 Ще са доволни приятелите ми, които се надяват на едно приятелство в името на мълчанието.
 Ще са доволни съвременниците ми, възпитани в мълчание, мълчаливо очакващи нещо да се случи.
 Ще са доволни учителите ми, свикнали в мълчание да ги слушат.
 Ще са доволни самовлюбените, очакващи единствено мълчаливата критика.
 Ще са доволни враговете ми, в мълчаливо задоволство, че е замлъкнал още един от гласовете не даващ им покой.

 Ще са доволни всички.

И аз наистина ще замълча.
Един ден, когато ще изрека последната си дума.

 А дотогава... дотогава всички около мен ще са нещастни, с надеждата все някога да си замълча завинаги.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanya70 - Ти да замълчиш?! Шегаджия! :)))
04.02.2010 08:06
"А дотогава... дотогава всички около мен ще са нещастни, с надеждата все някога да си замълча завинаги."

А може би - не всички!? ;)

Хубав и приказлив ден да ти е! :)
цитирай
2. анонимен - Ще настане скука!:))
04.02.2010 08:10
Я си говори,не ми пречиш!:)))
цитирай
3. анонимен - Ако умреш ил загинеш
04.02.2010 08:13
:)
цитирай
4. irka66 - Ще е липсващо, ако замълчиш :)))
04.02.2010 09:39
Твоето говорене си е много хубаво даже!
Усмивки с твоите приказки през целия ден валсодар!
цитирай
5. panazea - Хе хе хе ,
04.02.2010 11:39
още един трън в петата!
Таралеж в гащите!
Шило в торбата!
Забравяш тези , които се радват да те слушат!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428675
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив