Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 10:51 - Както и да е...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3301 Коментари: 11 Гласове:
8

Последна промяна: 25.02.2010 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Повече нищо няма да ти казвам, за да не го видя на другият ден в новините! - това бе репликата, с която ме изненадаха относно един не много стар мой постинг, за който разбрах, че е публикуван в раздел Комуникации на Инвестор.бг не от администраторите на сайта, а съвсем случайно от приятел, който е прочел материала, сетил се е кой стои зад линка и го е препратил за прочит.
 С"я, то да си известен е хубаво, няма да си кривим като дърта кипра душата, хубаво е, но може би още по-хубаво шеше да е, ако не научава човек за известноста си от трети лица.
 Гледам аз, една с нищо по-значима от останалите теми в блога ми набира скорост като читаемост, а то де бил заровен ключът от бараката?!
 Както и да е, добре поне че този път е в сайт със свободен достъп и за разлика от един друг преди година, поне не ми искат такса прочит, за да си видя собствената публикация.
 Едни дават мило и драго да си получат своите пет минутки слава, а други като мен в чудо се виждат кога им я натресат изневиделица.
 Та... посмяхме се малко на неочакваната ми известност и... да става к"вото си ще - аз пак съм си тук и пак ще си пиша за това, което ме вълнува, без значение дали изобщо някой някога ще го прочете.
 Та нали в крайна сметка, писането е въпрос на потребност преди всичко и едва на второ място на признание??!



Гласувай:
8



1. анонимен - дядо Вазов
25.02.2010 10:54
КЪМ ВСИЧКИ ОПЕЧАЛЕНИ БЪЛГАРИ

"Грабайте телата!" - някой си изкряска
и трупове мъртви фръкнаха завчаска
кат демони черни над черний рояк,
катурят, струпалят като живи пак!
И турците тръпнат, друг път не видели
ведно да се бият живи и умрели,
и въздуха цепят със демонский вик
цитирай
2. valsodar - А, не мой така
25.02.2010 10:56
Тела, тела... ама някои са с наднормено тегло - то не мой така урулешката!
Грабвам само млади булки с тегло до 55кг., от там нагоре имам предписана лекарска възбрана! :))
цитирай
3. анонимен - ТИ НЕ БОЙ СЕ. . . ТЕ СЕГА МЛАДИТЕ МРАТ ...
25.02.2010 11:27
ТИ НЕ БОЙ СЕ...ТЕ СЕГА МЛАДИТЕ МРАТ КАТ ПИЛЦИ - ЖЕРТВИТЕ СА ЛЕКИ...НЕМА ДА СЕ ПРЕТОВАРИШ
цитирай
4. анонимен - НО ЕДНО Е ЯСНО. . . НАШИТЕ МЕДИИ НЕ ...
25.02.2010 11:34
НО ЕДНО Е ЯСНО...НАШИТЕ МЕДИИ НЕ ЧЕТАТ ВАЗОВ, ЗАЩОТО ГО ТРИЯТ ГО КАТО КОМЕНТАР - НЕУМЕСТЕН
цитирай
5. valsodar - Изненадаха ме преди седмица с една ...
25.02.2010 11:36
Изненадаха ме преди седмица с една реплика, с нещо от рода на това, че два пъти по-млади от мен хора, на външен вид изглеждат далеч по-състарени от живота.

И... човек когато живее безцелно, когато няма точка зад хоризонта към която да се стреми, всичко е безсмислено за него, животът е само едно бреме, което му е писано да изживее.
Безцелно и безсмислено, изгаряйки в преследване на мимолетните неща.

А когато е умрял Духът в тебе, това си проличава и по лицето ти.
За съжаление, вярно.
цитирай
6. анонимен - Честито!
25.02.2010 11:45
Друго си е да получиш гъдел на душичката, нали...харесва ми блога ти и те чета с удоволствие!
цитирай
7. valsodar - А бе.. гъдел си е - спор няма!
25.02.2010 11:47
Няма да се превземам излишно, ласкателно си е, когато с изненада откриеш нещо свое из медиите.

Майтапа бе с репликата, която ми вдянаха - направо се отзовах в небрано лозе :)))
цитирай
8. анонимен - Абе,
25.02.2010 12:22
прочетох и следващия ти пост. Освен известен, си станал по-добър и толерантен към традициите, преди биеше отбой от всички такива блогърски масови настроения...
Хубав ден!:)
цитирай
9. valsodar - Да, нормално е да не се качвам на корабчета увеселителни
25.02.2010 12:50
Ако пътешествам го правя с познавателна цел, това бе и основната цел на следващият постинг - има немалко интересни неща около обичаите по нашите земи, каращи ни да навлезем малко по-дълбоко в историята на народа ни.

А историята ни е пребогата и достойна за завист от тези, на които ние завиждаме сега.

Жалко е, че твърде малко от назоваващите се българи изпитват желание да узнаят повече за предците си.
цитирай
10. анонимен - О, да,
25.02.2010 13:30
огромно благодарско за постинга, познанието и достойнството, което въздаваш с възпоменанието на исторически бележитости .Ти се рови, пътешествай и пиши, аз ще чета, идват още толкова много дати, а днес връщам коментари, че ме мързи да се регвам, пък знам, че гласуването за нечий блог ти е последна грижа ...
цитирай
11. valsodar - Последното не го разбрах на пръв ...
25.02.2010 13:32
Последното не го разбрах на пръв прочит, но както и да е :)))

А пък някой ден, ако ти дойде музата да пишеш - пиши, блогът ми е затворен за един единствен анонимен (Меир) и то единствено поради навика му да отправя злобни коментари по адрес на хора, които уважавам и ценя.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391884
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив