Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 20:04 - До екипа, ако може да се нарече екип
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1452 Коментари: 2 Гласове:
2



А бе хора, вземете малко си ги оправете тия броячи на посещенията бре!
Стига сте ме стряскали така! Пишеш - не пишеш, на ден ми показва по 5-6 хиляди посещения блога. Че аз снимка на Бойко Борисов гол на плажа да кача, пак няма да има толкова посещения бре?
 Айде, колко му е - ами, като ви е проблем да си пипнете софтуера, поне си ни дайте една реална възможност да си виждаме новите мнения по темите си, за да не влизаме постоянно през статистиката и да се мъчим да помним, до кой номер реплика е стигнала дискусията!
 Аз повече от две-три теми назад не следя вече в блога си, че то си е стряскащо вече !
Ща стана параноик бре, имайте малко милост над мене!
Ще ме подгони една грандомания, едно щестлавие ще ме подкара - колко съм велик и как не може света без мене и без глупостите раждани в мигове на пълна скука.

 Не е така, аз го знам, приятелите ми го знаят, за какво тогава е целият този цирк се питам?
 Да почна и аз като слънчясала лелка да ви благодаря за ентият посетител в блога ли искате?
 Айде, ако може да минем поне без това!
Става, нали?

:)


Тагове:   може,   нарече,


Гласувай:
2



1. injir - И аз имам съмнения за посещенията. ...
29.04.2010 20:18
И аз имам съмнения за посещенията. Тези броячи не са наред. Определено.
цитирай
2. анонимен - Пари изкарват хората бе...
04.05.2010 11:10
...стъкмистика направо :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393530
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив