Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 17:43 - тест за идиоти
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3836 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отговорете на следният тест !

1.Живеете ли в България?
2.Иска ли ви се, да се бяхте родил/а в друга страна?
3.Чувствате ли се употребен/а и излъган/а от политиците ни?
4.Понякога приисквало ли ви се е, да убиете някой от тях?
5.Очаквате ли с нетърпение краят на света?

Ако отговорите ви са само с "ДА" то вие сте този, който ще плаща новият данък телевизор ( Искат 60 лева такса ”телевизор” )



Гласувай:
9



1. haralanov - Идиот ли съм?
17.06.2010 17:57
На последните три въпроса не мога да отговоря с Да!
цитирай
2. анонимен - ТОВА СА СТАРИ МЕРАЦИ .....ОЩЕ ОТ ТАТОВО ВРЕМЕ!!!!
17.06.2010 18:26
ЕТО НЕЩО ,КОЕТО ПРАКТИЧЕСКИ НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ.....!!!!
КОЛКОТО ДО "КРАЯ НА СВЕТА", МОЖЕ БИ АВТОРА Е ИМАЛ ПРЕДВИД ,"ПОСТКОМУНИСТИЧЕСКАТА "ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ В БЪЛГАРИЯ!!!!
....И ТЯ ЩЕ СВЪРШИ- КОГАТО СВЪРШАТ ПАРИТЕ, В БЮДЖЕТА НА ДЪРЖАВАТА!
цитирай
3. анонимен - Да си плаща, който иска.
17.06.2010 21:21
Да си плаща, който иска. Телевизия не гледам от години, а радио слушам онлайн.

Данък дишане ли следва? Или данък отпадъчни телесни продукти и газове?
цитирай
4. raders - Тестът наистина е такъв
17.06.2010 21:57
Тестът наистина е такъв
цитирай
5. dorichela - Че кой гледа и слуша БНТ и БНР?! Те...
17.06.2010 23:07
Че кой гледа и слуша БНТ и БНР?! Телевизията като цяло не струва.. Който иска да плаща, ако някой дойде да ми тропа за тия пари, направо ще го замеря с ТВ и проблема ще се реши :)
цитирай
6. evrazol - Да, да, да, да, да
17.06.2010 23:08
Ама аз парното и водата не си плащам трета година, та чак пък телевизор. За осигуровки и данъци да не говорим. Построил съм си собствено "Столипиново" и сега започвам "Сторгозия" Като въведат БДС за хляба и месото сигурно и такса тостер и скара ще ми начислят.
Край нема е-е-е-й. Да му мислят тези, дето смятат че живеят в държава. Може да съм идиот, ама нашата маса поздравява здравната каса.
цитирай
7. анонимен - За тази такса се
18.06.2010 08:05
говори и пише от 17-18 години. Тя е залегнала и в законите за радиото и телевизията. Само че не се разбраха как да я прибират. Щеше да е като такса електромер и да се прибира от електроразпределителните дружества (още преди приватизацията). Само че Електрото искаше процент, което я оскъпяваше още повече.
Така че не е нещо ново. Молете се да не ни ги поискат със задна дата! ;)))
цитирай
8. gothic - Подред: 1. Всъщност да. 2. Все ...
23.06.2010 03:05
Подред:

1. Всъщност да.
2. Все ми е тая.
3. Не, защото никога не съм ги ебавал.
4. Те всъщност са мъртви, но още не го знаят. А разберат ли го - ще е късно.
5. Чух Seek and Destroy в София. Утре ще чуя и Du Hast. Чакам спокойно 2012.
цитирай
9. gothic - Пропуснах. И аз като evrazol. А п...
23.06.2010 03:07
Пропуснах. И аз като evrazol . А поздрава да не е с "Платете ни сметкатааааа" ;)
цитирай
10. marystaneva - Такси, плашила, страхове, избори...
19.03.2011 19:16
И все пак никой не е въвел нито такса-телевизор, нито такса-електромер.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391699
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив