Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2010 22:35 - Йо-хо-хо
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1166 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скоро няма да се пише.
На дневен ред за последният ми месец е четенето.
Изтеглих си към стотина книжки, кои съм вече чел и с удоволствие ще си прочета отново, кои не, но по-важното е, че няма да се налага да следя в този сайт, на кой са му изнасилили куклата и на кой са му разплели парцалките.
И филмчета ще се гледат.
Препоръчвам ви на първо време английската екранизация (от 2005-та) на великолепната за мен книга на Джералд Даръл "Моето семейство и други животни".

А, ако не сте гледали последната екранизация на Тери Пратчет "Going postal" вече, честно казано ви се чудя, за какво ли ползвате изобщо интернет?!

За втората част на "Изпепелени от слънцето" на Никита Михалков пък не виждам в такъв случай за какво изобщо да ви споменавам?!

С две думи, вие си пишете на воля, аз няма да ви преча.






Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410496
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив