Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2010 20:02 - За правата на лапнишарана у нас.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1505 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 A бе, верно ли е, че гейовете ви пречат да дишате свободно?
Сериозно?
Точно те?!

На мен ми пречи основно простотията човешка, благодарение на която основно управниците ни така лесно ви манипулират всичките, създавайки ви дразнители на които да реагирате със сигурност и увлечени в страстите си, няма как да забележите далеч по-пошите неща, които се случват около вас.

И едни права и свободи на сбърканите в сексуално отношение нито ще решат проблемите ни, нито ще ги задълбочат. Те просто са част, от една широко провеждана чрез медиите манипулация на общественото мнение и нагласи, на която всички клъвнахте безпогрешно.

На шараните - честито!


Тагове:   НАС,


Гласувай:
12



1. irka66 - Невероятно прав си! Поздравления за гледната точка! :)))
26.06.2010 20:27
Поредната истерия за отвличане на вниманието от истинските проблеми, с които не могат да се справят !
Жалко за голямото количество шарани!
цитирай
2. mia2442 - ДА, за съжаление...
26.06.2010 20:53
Истерията е заразна...
цитирай
3. dolsineq - Много ми допадна написаното.
27.06.2010 19:04
Много ми допадна написаното.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394998
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив