Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 23:49 - Просто така :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1140 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 30.07.2010 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Опцията "Мои коментари" я ползвам сравнително рядко и то най-вече тогава, когато ме удари деменцията, кога и с какво съм отговарял на нечий постинг в сайта- просто ми е интересно, в каква посока се е развила дискусията след това и дали има място за благ моабет или темата вече се е изчерпала.
 От много време не ми бяха трили коментар, та и по тази причина сега се почувствах озадачен, още повече, че коментарът ми нито се отклоняваше от темата, нито нарушаваше добрият й тон, ако изобщо е имало такъв в нея.
 Не се сърдя на собственикът на блога - там все едно, че влизаш в чужда къща - дали ще ти отворят, дали ще ти турят ракийка и салатка на масата или ще ти хлопнат грубо вратата пред носа, си зависи изцяло от манталитета, културата и от това, до колко широко скроен като човек е домакинът.
 Има хора тесногръди, има хора самовлюбени, има хора всякакви. И навън в реалният живот,  и тук в неговото отражение, което за мнозина пристрастили се към него е не по-малко реално.
 Не ми се занимава с глупости от рода на това, кой защо ме е изтрил, до някъде отговорът си ми е ясен  - просто човекът си го е страх от мене и кой знае защо си е решил, че така по някъв си негов начин ще ме накара да се почувствам засегнат.
 Ами, определено не е успял.
Трудно могат да ме засегнат хора, които са ми безразлични.
Могат да ме ядосат с глупоста си, но да ме засегнат - едва ли?!
 От много време насам не следя какво се случва в сайта - не ми е и нужно. Простотията около мен ми е в повече от достатъчна, за да имам нужда да се потапям и в простотията тук.

 Радостен съм, че отново мога да си чета интересни книжки от Моята библиотека, където е събрано истинското богатство достижимо по пътя на Словото. С истински, реални Автори, с наистина четени и признати от публиката Творби и най-вече с Книгите им, които променят безвъзвратно светът на тези, докоснали се до тях.
 Радостен съм, че има какво да видя, какво да науча, до какво красиво да се докосна чрез тях и ни най-малко не се чувствам ощетен от това, че не знам за поредната гнусна интрига вихреща се в този сайт. Хора разни, интереси всякакви - моите явно не съвпадат с масовите тук.

 И съм щастлив от това.
Просто щастлив.
Просто така :)



Гласувай:
11



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433196
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив