Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2011 15:08 - За добрите новини.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1825 Коментари: 6 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Добрата новина е, че ми се сбъдна едно голямо мое желание - да имам време за себе си. Лошата е, че сега .. то е далеч по-малко от преди.
 Така ще е, човек като си пожелава нещо, не си дава сметка, че един ден ще вземе да се сбъдне пожеланото. :)
 Сега се чудя, с кое по-напред да се захвана, че списъкът от неща, които съм се заричал да свърша при свободно време е наистина огромен.



Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Това е нещо като парадокс?:)
28.02.2011 15:47
Сега имаш време, но е по-малко, значи преди е било по-голямо?:) Т.е. и преди си имал време за себе си, дори по-голямо?:))) Голямо и малко време...:)))
цитирай
2. joysii - Просто лентяйствай. Това е най-...
28.02.2011 18:14
Просто лентяйствай. Това е най-добре употребеното време за себе си.
цитирай
3. valsodar - Не ми се отдава нещо лентяйстването ...
28.02.2011 20:09
Не ми се отдава нещо лентяйстването - изтекоха ми очичките днес от четене на правни казуси и нормативни документи. Колкото повече задълбавам в материята, толкова по ми се ще да бях в някоя друга държава, парадоксите са безспир.

Освен да взема да си напрявя някакъв план-програма, че така... съвсем ще се омотам в самоподготовката - трудово-правно , гражданско-процесуално, вещо право - подкарал съм ги подред :)
цитирай
4. bizcocho - Честита Баба Марта, Радо! Здраве и ...
01.03.2011 18:02
Честита Баба Марта,Радо! Здраве и щастие! :))
цитирай
5. valsodar - Благодаря ти :) Честита да е и на ...
01.03.2011 19:04
Благодаря ти :)

Честита да е и на теб, пък дано тази година да те направи по-жизнена и здрава :)
цитирай
6. zaw12929 - Прави, какво да е - от списъка и го ...
06.03.2011 18:50
Прави, какво да е - от списъка и го допълвай!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391716
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив