Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 15:35 - Как се чете блогът ми
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3501 Коментари: 29 Гласове:
18

Последна промяна: 09.06.2011 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Така, да предположим, че по една или по друга причина съм решил да публикувам тук.
Най-честата е скука, но да не издребняваме все пак дотам, нали?
Появява се публикация в блогът ми.
Към този й момент, тя е видима единствено за тези, които са се абонирали за него и го следят, поради близо двегодишната пълна цензура над него, чието начало бе положено с гневният ми постинг за войната на Грузия с Южна Осетия. Събитие, за което всичките ни политици и Общественици предпочетоха да замълчат като пръднали зайци в люцерна, а аз просто бях сред малцината, които не чакаха официалната реакция на НАТО или Русия, за да заявят своята гледна точка за нея.
 Както и да е - майната му на всичко, да продължим по темата.
 Постингът е напълно невидим, схванахте ли мисълта?
 Няма го в последни постинги на сайта, няма го даже и в Гугъла, но в един момент, броени минути след публикуването му, трима анонимни читателя го откриват и го прочитат.
 - Е, кои са тия бързаци бре, как стигат до него - е логичният въпрос, за който няма да се учудя, ако го зададете.
- Е, как кои? Не се ли сетихте вече? 
Да, ония същите, на които в други сайтове им викат модератори, а тук обикновенно им се казва педерасти. Точно тия същите 7-8 човека ( по-скоро ника ), които са ме сложили в избрани, но които не излизат в списъкът за преглед, е точно тия същите са първите хора прочитащи ревностно всеки един мой нов постинг.
 Малка редколегия, която трябва да установи, дали блогърът може да попадне в групата на безопасните идиоти имащи достъп до цялата аудитория или все още представлява заплаха за целите на Инвестор.бг и е редно да си остане като бутиков такъв.
 

 Питате се, защо пиша всичко това ли?
 Защо хленча, защо се оплаквам?
 Напротив, аз се гордея с това!
 Кой от вас има всичките модератори на сайта абонирани за блога си?
 На кой от вас, те задължително първи изчитат всеки един постинг.
 Е, похвалете се де, защо се умълчахте?

 :))

ПП И понеже се появи коментар, че постингите ми се появяват вече в последни имам един въпрос простичък - Къде точно го видяхте??!

Прочетен: 15 Коментари: 0 Гласове: 2

image 15:43 - Циганска наглост

от: mikino

Реших да се възползвам от хубавото време вчера, след работа и седнах на пейка в една градинка. Глъчка – дечица, възрастни хора, такива като мен, ...

Категория: Лични дневници
Прочетен: 464 Коментари: 25 Гласове: 15

image 15:39 - Софтуера - като настъпена мотика

от: vasmer

Чайник - начинаещ потребител, ненастъпил още мотиката и затова уверен, че мотики не съществуват. Леймър - потребител, редовно настъпващ мотиките, но продължаващ да вярва, че мотики не съществуват. Тесен специалист - потребит

Категория: Забавление
Прочетен: 17 Коментари: 0 Гласове: 1

image 15:36 - Бавното завръщане- към при рода та

от: nikstan

Отново тази седмица сме на вълна животни и то какви. Днес ще видим малко повече за красивите Оцелоти.

Категория: Забавление
Прочетен: 24 Коментари: 6 Гласове: 3

image 15:30 - В россии летом будут работать более 600 пляжей

от: besttravel6

В России в этом сезоне открылось на 100 оборудованных пляжей больше, чем в прошлом году, заявил главный инспектор Государственной инспекции по маломерным судам Вадим Серегин. ( Реклама - Отдых Египет Таба ) «С этого го

Категория: Туризъм
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0

image 15:30 - Лустро 4.0 – нововъведения в LinkBox

от: forexbg

За пореден път „Хипер Груп“ООД демонстрира своите сериозни намерения за развитие в областта на онлайн услугите и маркетинга. Въпреки трудностите пред бранша през 2009 и 2010 година, в стремежа си да предлагаме на нашите клиен...

Категория: Бизнес
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0




Гласувай:
19



1. vandela007 - Ма ти защо
09.06.2011 15:48
наистина хленчиш и се оплакваш? Имаш 212 абонирони за твоя блог. кво да кажа аз с моите 40....
цитирай
2. kaktuscho - да ти завиди човек :)
09.06.2011 15:51
да ти завиди човек :)
цитирай
3. valsodar - Те хората не са се абонирали щото ...
09.06.2011 15:54
Те хората не са се абонирали щото много им е кеф да следят всичко от блога ми, а по простата причина, че ако наистина се появи нещо, което да им допадне, няма друг начин да го открият и прочетат.
Педалчетата решиха да ми извадят очите, а наместо това...
Няма такъв цирк в нито един друг сайт.
Бил съм къде ли не, видял съм какви ли не начини за управление на сайтовете - такова чудо, каквото е тука просто няма нийде по света :)))
цитирай
4. анонимен - Хаяха,
09.06.2011 16:03
че си смешник! Само що не кажеш че от тия 212 профила 200 са твои:))))))))
цитирай
5. valsodar - Би ли посочил кои точно? Ако ли не, ...
09.06.2011 16:08
Би ли посочил кои точно?
Ако ли не, пак си в ролята на шутът, който ме разсмива.
цитирай
6. joysii - Знаеш ли, не само че ще хленчиш, ами ...
09.06.2011 16:21
Знаеш ли ,не само че ще хленчиш ,ами трябва да ревнеш яко та да им проглушиш ушите на тия откачалки тук.
Всички по-интелигентни хора в сайта имат бан.Няма ги ни в Последни, нито участват в класациите за най- най-
За тези места са абонирани тъповатите и бездарниците.
Какво да се прави - тъпаци в тъпашки сайт.Такъв му е характерът.
Не се тревожи много - ние сме за цвят/ и аз се подреждам при интелигенцията, ми то на фона на тия тук, не е трудно да изпъкне човек с малко мозък :)/, но трябва да си извоюваме свободата някак.
Поздрави.Аз съм ти фенка:):):):)
цитирай
7. boristodorov56 - Справедливо се гордееш.
09.06.2011 16:25
Има логика в казаното!
цитирай
8. joysii - Пропуснах да кажа, че според мен, ...
09.06.2011 16:41
Пропуснах да кажа,че според мен, цензура и модерация налагат мижитурките и мухльовците.
Но...да не се увличам сега по повод на тукашното управление ,че ще пострадаш още.
цитирай
9. joysii - 7. boristodorov56
09.06.2011 16:46
Абе не зная дали се гордее, но се опитва да гледа на нещата с по-малко емоции и повече разум.
Истината е ,че си е супер гадно постоянно да си наказан , а на Първа да ти се дуят разни стихоплетци, постинги с копи и пейст, някакви си прочувствени кичозни опити за размисъл, скуки, исторически фантасмагории ...и т. н.
Жалко за сайта, обликът му е тъпанарски.
Аз определено не разбирам защо е тая жестока цензура.
цитирай
10. joysii - Попрочетох това онова в блоговете ...
09.06.2011 16:51
Попрочетох това онова в блоговете на хора дето не са особено луди по теб.:):)
Ставаш ми все по-симпатичен.
Някой споменава,че през трупове си щял да минеш, само и само да си популярен.
Хахаха!
Браво!
И аз така!
цитирай
11. gothic - Щото така е като цяло в България. ...
09.06.2011 16:53
Щото така е като цяло в България. Напред се изтикват бездарните и сервилните....
цитирай
12. joysii - Страхотски котарак имаш вместо ...
09.06.2011 17:53
Страхотски котарак имаш вместо снимка с твоята физиономия.
Какво е котешкото в теб?
...................................................
Леко измествам темата, ама тя и без това е бая одъвкана.
Дай да направим като при Спаро - двама си бърборят та се цепят и правят 100 коментара.
А Спарчо - най-много си коментира под постингите. 50 са си негови.
цитирай
13. valsodar - Ами котешкото е, че не ми харесват ...
09.06.2011 18:52
Ами котешкото е, че не ми харесват разни измислени картинки за аватар и исках да е нещо хем мое, но не дотам :)
Та и затова Котьо ( Мишо ) е аватар на блогът ми и ако тука имахме адвокати както в щатите, досега да ме е осъдил за 50% от авторските ми права :)))
Какво да ти кажа, гледам да си намеря повече занимания встрани от този сайт, за миговете в които безделнича и идвам от едната скука повече, отколкото с надеждата, че... а бе, малко останаха тия, които ме впечатлиха навремето, добре е, че все още идват чат-пат нови и между тях тук-таме има надежди :))

Гледам им сеира на тъпанарите тук, до къде ще се пънат да ми накривят капата преди да се насерат съвсем? :)))
цитирай
14. joysii - 13. valsodar
09.06.2011 19:53
О, но това бил Мишо!Аз помислих ,че е просто картинка от интернет.
Котките Мишо или Миша имат повече акъл от някои блогъри тук.
Котката на дъщеря ми - студентско писе Миша, е доста странна. На моменти сме сигурни ,че притежава интелект.
Колкото до сайта - разбира се - той е за отвреме навреме.
Не е нужно да се влагат купища емоции тук, но не е и съвсем редно да се остави човек да го правят на маймуна тъпаците.
Има и свестни,но са малко. Естествено това са моите Любими, твоите Любими.:):)
Може да изклюкарим някого.
Ще бъде любопитно.
цитирай
15. tera - Видях те в последни прочетени, значи не си невидим :)
09.06.2011 20:55
Може сигурно и оттам да те резнат.
Добре де, какво ги нищиш тези глупотевини?!
Има ли чак толкова значение? И аз съм била с бан, знам какво е. Чудо големо! :)))

Намерил си и ти с какво да се гордееш! :)
Пусни нещо интересно за четене, разборите на това какво става в блога вече са твърде досадни.
Лека вечер! :)




цитирай
16. valsodar - Може и да си била но не и за близо две ...
09.06.2011 21:50
Може и да си била но не и за близо две години.
Без обяснения, без каквото и да е било.
Абсолютни своеволия...

Тия хора изобщо не си дават сметка, че един ден може и да се видим очи в очи и да ми се червят насреща.

А това, че си ме видяла в последни е временно явление - номер ми правят. Един вид - Ама ние нищо лошо не сме направили, за какво изобщо пищи тоя?

Прозрачни са ми :)))

ПП Аха, в последни прочетени, значи?
Това, бъзик ли е, майтап ли е?

Както и да е.
Какво забавно да ти пусна за четене?

Доброто, което на мен ми харесва съм го качил в друг сайт, тук не си заслужава човек да си хаби времето за каквото и да е било - просто атмосферата не е нормална и това се усеща от всички трезвомислещи хора.
цитирай
17. darcy - Много забавни хора са модераторите тук
10.06.2011 00:46
действително. Като гледам какви профили просперират, а аз за пореден път съм банната от първа, нищо чудно, че всеки трети постинг е не за друго, а за Блог.бг и ситуацията в него.
Едно време си мислех, че модераторите на Френдс.бг са почетни идиоти в бранша, но вече не съм сигурна, че са единствени.
цитирай
18. valsodar - Абсолютна идиотия е превзела сайта ...
10.06.2011 01:38
Абсолютна идиотия е превзела сайта - в препоръчани се качват основно постинги без идея, без мисъл, написани от безмозъчни същества, чието единствено умение е явно да чукат по клавиатурата. Оплювки, простотии, сайта е станал битер битак по пладне, кога останат само циганитев него. Такава дивотия не съм виждал на друго място - постинги, които заради добрият тон поне ще бъдат заключени, се качват на първа страница на сайта за да нагнетят още повече напрежението в него. Невероятна простотия е обзела собствениците на Инвестор.бг ( а бе, кои са тия хора наистина?) щом позволяват в техен сайт да се вихри подобна абсолютна лайнарщина. Почвам вече да се чудя - Тия бамбашка бизнесмени у ред ли са в главата, щом така позволяват едни дрисливи келешчета модераторчета да им серат на имиджа по тоя начин.
Какво ще си помисли един човек, когато влезе в тоя сайт, зърне нацвъканите лайнарщини в челната страница и прочете отдолу името на Инвестор.бг?
Ами ще си каже - Тия от Инвестора явно са баш лайнари щом позволяват постоянно подобни неща да се излагат на показ в сайта им?
И ще са прави.
Абсолютно прави!
цитирай
19. анонимен - Ский
10.06.2011 11:10
бе боклук
http://marapodrobnata.blog.bg/drugi/2011/06/10/koi-chetat-bloga-mi-ili-porednyty-prostyshtina-pardon-valsod.762557
цитирай
20. valsodar - Кажи бре паразитче!
10.06.2011 11:20
Ако ме няма мен в тоя сайт, ще има ли изобщо за какво да пишеш в "блога" си, а ?!!
Опитваш се като досаден кърлеж да се впиеш в мен, покрай особата ми и ти да попаднеш в светлината на прожектора, но това което си мислиш, че е сценично осветление е всъщност подсветката на микроскопа.
Така че, повод за гордост с простотиите които сипеш по мой адрес особенна нямаш - колкото и глупости да изпишеш, те няма да променят с нищо мнението, което са си изградили за мен хората които познавам.
А тези, които смятат да си изграждат мнение по помията ти - тях изобщо не искам и да познавам, спазвам все пак някаква хигиена в общуването си и с боклуци като себеподобните ти не искам да имам нищо общо.

Разбра ли ме?
Повече едва ли ще ти обяснявам каквото и да е, просто ще ти трия простащините в блога си, както всеки един друг път преди това.
цитирай
21. darcy - valsodar
10.06.2011 11:42
защо изобщо му отговаряш на глупака гарго (мараподробната)? :-)))
цитирай
22. valsodar - Тоя човек нещо не е наред с главата. ...
10.06.2011 11:48
Тоя човек нещо не е наред с главата.
Не ме смущава фактът, че е с психични отклонения, а това, че те изкуствено се подсилват от модераторският екип, който го окуражава в простотията му.
Чудно ми е, дали ако заведа един иск срещу Инвестор.бг той от своя страна ще предприеме наказателни мерки срещу хората, които е назначил за модератори тук.
Имам приятели, добри адвокати, ще ги питам какво мислят.
Инвестора може и да не носи отговорност за съдържанието на блоговете, но определено носи за това, какво препоръчва за прочит на аудиторията си.
И след като препоръчва подобна помия със зловреден краен ефект, защо да не бъде накаран да си заплати за глупостта си се питам?
Богата фирма ми се вижда, смятам че и добра сума може да се вземе от тях.
Чакам само модераторите да ми дадат още достатъчни поводи, които да ми послужат добре за горната ми цел. :)))
цитирай
23. vania23 - Всъщност
10.06.2011 12:30
мен лично ме привлича точно това да си стоя в дълбока сянка - така е много по-спокойно и интимно. Но това е по моя преценка, разбира се.
Лошото е когато с модераторска подкрепа се толерират постинги с манипулативна насоченост. Читателят чете даден текст, който е пълна лъжа или поне е повече от половината лъжа, но неусетно се оказва, че е повярвал в прочетеното. Това е пагубно.
цитирай
24. valsodar - Е точно по тая причина се водят съ...
10.06.2011 13:34
Е точно по тая причина се водят съдебни дела срещу собственици на подобни сайтове. Може и да не носят отговорност за написаното в блоговете, но носят отговорност за подкрепата си за него, в случая те носят пряка и косвена вина за поведението си, в лицето на техните модератори на сайта.
И подобни дела определено имат успех.
Да видим, кой първи ще заведе подобно дело срещу собственика на сайта и какви ще са последиците от това.
Някои от модераторите не само, че ще се сбогуват с работата си, но може да понесат и преки финансови щети от глупавото си и арогантно поведение в сайта.
Най-малкото за това, че поставят на представителна страница на сайта постинги противоречащи не само на неговите правила, но и на всякакви етични норми и критерии за добро поведение в нета!
Те трябва да си платят за това, докато не си платят - няма да се и променят.
Ще се подхилкват злорадо и ще си дерибействат с чувсто за пълна безнаказаност.
цитирай
25. vania23 - Е, то може да се отиде и по-далеч.
10.06.2011 13:42
Може да се предположи, че сред популярните блогъри има и модератори. Звучи малко параноично, но е напълно възможно.
Например, от позицията на модератор и манипулатор да промиваш мозъци. Звучи зловещо.
цитирай
26. valsodar - Да, определено си права в предпо...
10.06.2011 14:01
Да, определено си права в предположението си, с една лека забележка - не са чак толкова популярни.
Което не пречи да преследват целите си де. Но не е луд лудият, който осра тотално сайта с калпавата си работа, а Инвестор.бг , който го назначи на нея!

Това ме дразни всъщност най-много - уж сериозна табела, а зад нея сбрана цяла сган от пълни некадърници.
Навремето имаше една "блогърка" Красита. Тя е един добър пример за твоите подозрения - едновременно блогър, модератор, част от екипа на сайта и какво ли още не.
Не е имало нито един нейн постинг, който да не е бил задължителен за четене в категорията "миш-маш" на Днес.бг - влез, сравни и сама ще се убедиш.
За щастие излезе в майчинство и спря да е сред задължителните автори за четене.
Стефан Кръстев е вторият типичен пример, за много здраво подпряна некадърност в сайта, ако не бе тоя сайт, все още щеше да си продава вестниците в Асеновград и никой нямаше да е чувал за него. Само благодарение на добрите му връзки с изкуфелите модераторки си получи правото да е задължително абониран за челна страница, независимо дали на написаното му е там мястото. ( качвали са негови неща, след чийто прочит буквално ти иде да си изповръшаш червата от погнуса и отвращение )
Ужасно слаби и посредствени негови неща са висели със седмици в челна страница на сайта, белким се излъже някой нещастник да ги прочете,
После някой се сети как да манипулира прочитите и почнаха да му ги нагласят на ръка, че да миряса малко и да се поразчисти малко челната страница за другите им любимци.

Но, това което се случва през последната година няма аналог от самото създаване на сайта - толкова много пошлост, низост и душевна мръсотия да те обливат от заглавната страница на сайта - това не е било никога до сега.
За това и най-мекото изказване по адрес на модераторите може да е, че са пълни педераси, защото само един завършен педераст, може да пречи умишлено на другите без те да са му попречили с каквото и да е било.

Някой ще питат с какво пречат ли?
Ами как с какво - с присъствието си, с което само и единствено влошават нещата в сайта!
цитирай
27. valsodar - И след като са доказани некадърници ...
10.06.2011 14:05
И след като са доказани некадърници модераторите и Инвестор.бг явно не може да си подбере правилно персонала, единственото правилно решение ще е да се премахне изцяло тяхното присъствие в сайта, като се остави на потребителите в него те да преценят кое е достойно за препоръчани публикации и на кое да не се обръща никакво внимание. Има достатъчно известни начини това да се направи както трябва, нужно е единствено доброто желание.
И е крайно време от Инвестор.бг да го проявят, защото случващото се тук е най-силната антиреклама по техен адрес. Не вярвам който и потребител на сайта, след като се убеди в "плюсовете" му да продължи да има каквато и да е било форма на доверие към марката "Инвестор.БГ" АД
цитирай
28. анонимен - Валсодаре,
10.06.2011 17:22
Мараподробната е Рустам. Да видиш какви мижитурки има тука.
цитирай
29. valsodar - Не ме интересува кой е, колко ника ...
10.06.2011 18:00
Не ме интересува кой е, колко ника има и т.н.
Не е човек, който да ме заинтригува с нещо, което е написал, за да проявя интерес към него.
Възприемам го така, както възприемам и конските мухи - досаден и безполезен.
По тази и причина той е в списъкът за почистване от този блог - казал съм защо, няма да се повтарям отново и отново. Глупави и прости хора явяващи се генератор на простотии нямат място в този блог.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392284
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив