Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2011 23:33 - Един простак в по-малко
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6349 Коментари: 49 Гласове:
21

Последна промяна: 11.06.2011 23:43


  Един простак преди минути изгуби регистрацията си в сайта нарочно създадена за да ме провокира чрез простотията си. ( Знам и кой точно го е накарал да я направи! )
 Помията излята от него провокира да се покажат най-големите прасета в блога му и с доволно грухтене да коментират. Така че, в известен смисъл провокацията му към мен се обърна и срещу тях, защото по този начин те показаха истинските си лица и долната си същност.
 
 До тук, както и да е - не ми пука, какво мислят простаците за мен - толкоз им е акъла, това могат, това и правят.
 Но, никога няма да допусна някой идиот по какъвто и да е повод да прави обидни коментари за хора на които държа.
 По мой адрес могат да си плещят каквото си искат на воля, ако ще хиляди мои снимки да качат - доволен съм от себе си, харесвам това което Бог ми е дал, ползвам си го по предназначение, така че нито имам някакви комплекси по отношение на физическата си обвивка, нито по пълнежът й .. който реално съм и аз самият. 
 Ако някой си мисли, че ще успее да ме обиди или нарани коментирайки външният ми вид, то дълбоко греши в преценката си. По отношение на него, аз съм доста по-язвителен, отколкото те могат да постигнат във въображението си. Защото, ако човек не успее да се надсмее над привидното, ще може ли да види реалното?

 По тази и причина не съм слагал свои снимки в блога си.
 Не че се чувствам грозен и ме е срам от себе си - напротив, харесвам си се.
 Имам всичко необходимо за да съм жив, за да мисля, за да чувствам - с две думи системата си работи изправно, какво да не й харесвам тогава?
 Не съм от потенциалните клиенти на клиниките за разхубавяване именно по тази причина - не считам телесната си обвивка за водещ мотив в развитието си. 

 Сега съм в това тяло, след 70 години ще съм в друго и т.н. както е било досега през хилядолетията - Кое е по-важното, костюмът или актьорът в него?

 И ако външният вид е решаващ за развитието на един човек, може би всички силиконки щяха да са носителки на Нобелови награди досега, а?

ПП Предният ми постинг с откритото писмо до Инвестор.БГ АД е деактивиран от мен.
Не считам, че това е правилният начин, по който би следвало да се решават подобни проблеми, но се питам - Защо той е единствено работещият?



Гласувай:
25



1. анонимен - Прочетох постинга ти
11.06.2011 23:46
Бше съвсем прав.
Един друг блог е създаден с цел само да окепазява потребител - ПолЧу, както личи от ника, насочен е срещу Полигор.
цитирай
2. valsodar - За съжаление, няма навременна в...
11.06.2011 23:59
За съжаление, няма навременна възпираща реакция към подобни прояви.
От текущата си кореспонденция с екипа на сайта стигам до извода, че те са безпомощни спрямо тях.
Искат, писмено изразено възмущение от неспазването на правилата в сайта на техният мейл : blog@investor.bg след което, може и евентуално да реагират, но кога точно - било вече Божа работа.
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Видях го този постинг, но той събуди ...
12.06.2011 00:40
Видях го този постинг, но той събуди в мен недоумение, защото на практика не казваше нищо.В същото време не намирах момчето, което бе снимано там за грозно. Реших, че съм сбъркала адреса и се ометох, не е в моя стил да се занимавам с такива, не се съмнявах, че ще се справиш с него:)))
цитирай
4. valsodar - Хайде ако може, да се изяснявате на ...
12.06.2011 01:54
Хайде ако може, да се изяснявате на някое друго място кой какъв е и каква маска носи.
Честно казано, мен никога не ме е вълнувало особенно, кой с колко блога ще е в тоя сайт - интересува ме основно написаното в блога. Ако е стойностно, допада ми като стил, носи нови идеи и авторска мисъл - винаги го подкрепям. Тия селски дрязги не са ми по вкуса най-вече защото харчат твърде много време, което може да се използва за далеч по-приятни, а понякога и полезни неща.

цитирай
5. valsodar - А относно Лидис, там нещата съвсем ...
12.06.2011 02:00
А относно Лидис, там нещата съвсем не са еднозначни.
Първо, че за настоящето й поведение, вина си имат точно определени хора, които й набиха шишовете, набеждавайки блогърки във вина която нямат и после само й гледаха сеира с наслаждение отстрани.
Второ, че самата система на модерация на сайта позволи чисто провокативни постинги да излизат постоянно в препоръчани, което пък съвсем й подпали фитила.
Отделно на ръка, че направиха клонинги на блогът и... и т.н и т.н. - нещата които й се случиха не бяха никак малко.
Не оправдавам настоящето поведение на Лидис - цинизми, нападки, ругатни, заплахи и т.н. неща с които ме изненада неприятно, защото съвсем друг човек видях в нейният блог - човек, който имаше какво да каже за Финландия!

Имайте в предвид, че лесно, много лесно могат да ви изкарат извън нерви с една поредица от номерца, каквито на нея и завъртяха и които пробват регулярно и при мен, с идеята че и тук ще заработят.

Не всичко което лети се яде, така че... не се предоверявайте на непознати хора в интернет!!!
цитирай
6. valsodar - Смятам, че бях ясен какви глупости ...
12.06.2011 02:04
Смятам, че бях ясен какви глупости не искам да виждам повече в блога си - да се сърдите и да не ми се сърдите - ще ги трия! Ако не искате да ви трия репликите, спрете да се плюете един друг в блога ми.
За последно - ясен ли съм?
Тук няма да става махленска кръчма.
цитирай
7. lidislidis - Редно е и аз да взема отношение, тъй като си написал постинг срещу блогер
12.06.2011 07:03
А основната ти идея е да ме обиждаш и да подстрекаваш съблогерите срещу мен и изтриване на блога ми! Слагаш ми квалификации ,че не съм добре, говориш за мен в минало време, много прозрачно споразумение ДА МЕ ТРИЕТЕ!!! Досега никой не е определял блогерството ми в минало време.Правиш го ти в подкрепа на podlost ,полигор и никовете му! Това ти усърдно занимание е от предният постинг на подлост.Всъщност тя има само 2 постинга срещу мен, нищо друго в блога.Ето те и тук с обидни коментари и тайфата ви.
И на децата става ясно постановката ДА СЕ ИЗГОНИ ЛИДИС С ИНТРИГИ И ЛЪЖИ
Ето припомням ти само част от коментарите ти при подлост.Там си ти, кроталка и всички, които не им изнася да съм в блога.
За мен е отвратителен и низък блогер , който пише постинги и обидни коментари, за да угоди на друг. Ето вижте се , както и в този ти постинг срещу мен.
1. podlost - Ето пример за поредно безумие
29.05 01:41
1. lidislidis - MINUSI OT NIKOVE NA POLIGOR
01:38
01:29 - dmv
01:19 - poligor2

изкарва тези двама блогери един!!!
цитирай
2. lidislidis - DOSTA PLITKO I NAIVNO
29.05 01:56
NE ZABRAVQ, 4E NE LIDIS TRIE BLOG I IMA DOKAZATELSTVA KOI GO E IZTRIL, KAKTO SUVETVAM TE DA NE VZEMA6 STRANA, KATO NE SI ZAPOZNATA.
цитирай
3. podlost - Представи ги тия доказателства!
29.05 02:01
lidislidis написа:
NE ZABRAVQ, 4E NE LIDIS TRIE BLOG I IMA DOKAZATELSTVA KOI GO E IZTRIL, KAKTO SUVETVAM TE DA NE VZEMA6 STRANA, KATO NE SI ZAPOZNATA.


Не вземам страна, чета какво пишеш ти и какво пишат за теб.
цитирай
4. lidislidis - ZNAE6 LI 4E TEZI DUMI OT TEB SA OBIDA CELENASO4ENA I PODLEVAT NA SUD
29.05 02:23
27. podlost - Видях тоя постинг на Лидис -
01:07 искат да изтрият профилите на Полигор и Алби. На лични тя ми писа, че е подлагана на тормоз от ненормалната Лидис.
Наистина са прави гудбай и бекс, които я смятат за превъртяла.
Блогена, върни се в блога, за да не стои тая злобна и смешнаЛидис тук!
Инвестор, профилът на Лидис е за изтриване!

ЩЕ ТЕ ИЗВАДЯ, КАТО КОМЕНТИРАЛ И РЕЖИСИРАЛ СКАНДАЛА
цитирай
8. lidislidis - Накрая ще ти кажа, че никога блогер не плюе друг блогер и не го трие!
12.06.2011 07:22
ЖАЛКО, ЧЕ СИ БЛОГВАЛ ПОЧТИ КОЛКОТО МЕН, И НЕ СИ ГО НАУЧИЛ.
ЗА МЕН ТИ НЕ СИ БЛОГЕР, АКО ЩЕ ОЩЕ 100 ГОДИНИ ДА БЛОГВАШ!
БЛОГЕРСКАТА ЕТИКА ТИ ЛИПСВА ЗА СМЕТКА НА СКАНДАЛНИТЕ ПОСТАНОВКИ!
ЩЕ СРАВНЯВАШ БЛОГВАНЕТО МИ С ТОВА НА ГСПОТ?????
ЗА МЕН СИ НИКОЙ ЩОМ СИ СЕ ПРИРАВНИЛ НА СКАНДАЛДЖИЙСКОТО И НИВО НА БЛОГВАНЕ.
ОБИДИТЕ ВИ СА ПРЕДМЕТ НА ДРУГА ИНСТАНЦИЯ, НЕ НА БЛОГА!
цитирай
9. valsodar - Лидис, досега винаги съм ти казвал ...
12.06.2011 11:02
Лидис, досега винаги съм ти казвал право в очите какво мисля за поведението ти - няма да ти го спестя и сега - недопустимо е да се държи подобен тон и език, още повече от жена.
Факта, че си си навила на пръста как срещу теб има сформирана световна конспирация, говори само за едно -> това ще ти го каже лекар.
Наистина не си добре, имаш сериозни проблеми с нервите.

Събирай каквото си щеш. доказвай си колкото щеш - на мен не ми пречиш.
Аз знам какво съм правил и не ме интересува изобщо ти какво си въобразяваш, че съм.

Това е последният път, в който ще позволя подобен спам в блога си.
цитирай
10. joysii - Едно от полезните неща в този сайт е ...
12.06.2011 11:14
Едно от полезните неща в този сайт е тренирането на психическата устойчивост.
Човек трябва да има волски нерви за да устои на простотиите.
Преминеш ли една такава школовка....ще се справиш и с доста тъпотии в реалния живот.
Но...не мисля,че е страшно.
Напротив - всичко е една гадна игра, но - игра, все пак.
Шоу.
Поне за мен е така.
Поздрави.
Харесват ми позициите и разсъжденията ти.
цитирай
11. valsodar - Забелязъл съм нещо много важно през ...
12.06.2011 11:24
Забелязъл съм нещо много важно през последните години - не могат да те наранят тези, които държиш на дистанция от себе си.
А за да скъсиш с някого дистанцията, трябва да си имаш изграден усет към хората, кой да допуснеш и кой не. От там насетне е по-лесно.
Не всеки, който ти казва мили думи ти е приятел.
Не всеки, който ще ти каже неприятни истини ти е враг.
Ако човек запомни последните две истини, ще му е доста по-леко в живота.
цитирай
12. анонимен - тц, тц, тъжно :(
12.06.2011 11:28
с мара си заминаха и воплите на санитарките панацея и пискова

тоя ми коментар, беше изтрит.
от санитарният, не от модераторския еснаф дежурят, докато има все още бъг в блога.
цитирай
13. анонимен - Лидис, не замърсявай темата
12.06.2011 12:00
с безумните си обвинения срещу мен.Знам чудесно коя "поетеса" те настрои да лаеш срещу мен, Алби и Уондър.
lТемата е важна.
Аз използвах представения модел и писах мейл на Инвестор, че блоговете енигме и пол4у са създадени специално, за да ме обиждат и помолих за изтриването им.
А това е много важно - всеки да знае механизмите, по които да обжалва нещо в сайта.
цитирай
14. valsodar - Полигоре, вчера имах доста активна ...
12.06.2011 12:15
Полигоре, вчера имах доста активна кореспонденция с блог.бг - може да съм попаднал на единственият свестен, а може и да са решили в крайна сметка да променят нещо, ще видим какво ще излезе от това.
Смятат да си правят промени в начина на редактиране на сайта, както и в правилата като формулировки - Ми, а дано да стане, крайно време си е за това!
Според мен, е абсолютно недопустимо създаването на клонирани блогове, блогове имащи за единствена цел уронване на престижът на друг блогър и простотии от подобен род и калибър.
За жалост, хората с ограничен умствен багаж не знаят как умело да водят спор, да извличат поуки от загубите си в него и съответно да печелят от тях. Подобни хора в сайта са немалка част и именно на тях дължим съществуването на горните простотии.

Според мен, най-важната опция която трябва да въведе сайта е "Игнорирай потребител". С нейна помощ всички постинги и мнения на човек, който те дразни стават невидими за теб и той няма да има възможност да ти репликира в твоят блог. Тази опция значително би свалила нивото на напрежение в сайта и би премахнала предпоставката за много от конфликтите тук.
Тук сега е станало битер детска градина, което е недопустимо за блогърски сайт
цитирай
15. vania23 - Ако
12.06.2011 13:20
се въведе опция "игнорирай потребител" обаче ще изчезнат всички спорове, защото повечето хора ще игнорират всеки, който не ги хвали. Така, на практика, всеки блог ще се превърне в това, което най-много те дразни - хвалбествия, хвалбествия и само хвалебствия.
Малко ще са тези, които няма да игнорират тези, които са способни на конструктивен спор.
Ще стане скучно, според мен.
Както всяко нещо и това предложение има освен позитиви и негативи.
цитирай
16. анонимен - Само че простакът май се е върнал.
12.06.2011 13:45
http://piper4eva.blog.bg/drugi/2011/06/12/iaiaiaia-da-vidim-valsodar.763702

Това е доста просташко.
цитирай
17. valsodar - По-добре така, отколкото насто...
12.06.2011 13:46
По-добре така, отколкото настоящето помиярско положение.
Има хора, които не искам да ги виждам изобщо, за тях съм се убедил, че по никакъв начин не могат да водят нормален разговор, за спор пък да не говорим. Има и още по-зле от тях, които влизат в блога ми само да изпляскат някоя глупост, както по-горе - за какво са ми такива потребители?
На мен ми трябват хора мислещи, хора аргументиращи се в спорът си с мен.
Не ми трябват психически и емоционално неуравновесени индивиди, които във всяка една моя реплика ще търсят под вола теле и после ще ми се правят на обидени, защо наместо опашката на телето са хванали вола за...

Забелязъл съм, че в сайтове с работеща опция "Игнорирай потребител" троловете и лекетата първи си заминават - след като всички спрат да ги четат и ги игнорират, за какво им е да са още там - хранителната им среда я няма.
цитирай
18. valsodar - Крадат ми снимките от Фейсбука - знам кой ги е крал
12.06.2011 13:51
podlost написа:
http://piper4eva.blog.bg/drugi/2011/06/12/iaiaiaia-da-vidim-valsodar.763702
Това е доста просташко.


На единият му спрях вече достъпът до профила ми там, скоро ще резна и другите псевдо приятели от списъка и без това има хора, за които не знам изобщо какво правят там.

Нека бе, нека слага мои снимки, така без да му плащам ще ме направи известен.
Снимката е от времето когато тренирах Ян стил на Тай Дзи Цюан при Краси Китаеца. което ще рече... поне от преди десетина години.

Като е решил да ми прави реклама - майната му.
Само да внимава да не настъпи пак мотиката, че пак ще го изтрият!
цитирай
19. анонимен - Ку-ку!
12.06.2011 14:06
Добър ден:)
И тоз път нсъ опитвай да ми издействаш триенето щот шъ стани по-зле за теб:)
цитирай
20. valsodar - Много внимателно си претегляй репликите по мой адрес
12.06.2011 14:10
Много внимавай, до къде ще стигнеш с простотията си, за да не те отведе тоя път до място, от което няма да се върнеш.
Не си въобразявай, че се криеш зад анонимноста си.
цитирай
21. valsodar - Не само тя й набива шишовете. Лидис е ...
12.06.2011 14:39
Не само тя й набива шишовете.
Лидис е изключително лесна за манипулиране, поради прекомерната си мнителност, която е развила в следствие на маниите си за преследване. Някои хора, умело се възползваха от емоционалните й разстройства и успяха сериозно да утежнят състоянието й, с цел да я използват срещу други блогъри в ролята й на послушна маша.
цитирай
22. valsodar - След като срещам една и съща нейна ...
12.06.2011 15:08
След като срещам една и съща нейна реплика в различни блогове, започвам вече да се чудя, дали не си ги държи нейде на циркуляр и при нужда да стреля с тях?

Оф, не ми се занимава с нея - пълна загуба на време е.
цитирай
23. lidislidis - Достатъчно се изложихте с този постинг
12.06.2011 17:19
Както и ми издействахте БАН С ВРЪЗКИ С МОДЕРАТОРИТЕ!
НЕ ИЗЛИЗАМ НА ПЪРВА СТРАНИЦА В КАТЕГОРИЯ ИЗКУСТВО БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВРЪЗКАРСКАТА НАМЕСА НА ВАЛСОДАР И НАГЛОСТТА НА ПОЛИГОВ КОМПАНИЯ!
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ! НЕ СЛАГАЙТЕ ДИАГНОЗИ НА ДРУГИТЕ!
цитирай
24. анонимен - Виж кво
12.06.2011 17:26
боклук такъв! Квито и доноси да пращаш до модераторите, пак щти изскачам.
И ти шъ изчезнеш оттук, да знайш, не аз!
цитирай
25. анонимен - Да, има и плюсове, и минуси в тая идея "игнорирай".
12.06.2011 17:28
Но май са повече минусите. От всички сайтове само в " Стихове" я има - блокиране на някой потребител. Тия, които ме мразят, са ме блокирали и се получава малко несериозно.
И аз имам две ужасно противни ми блогерки, но не бих им забранил да влизат - и без това ще ме четат и коментират като анонимни.
Лидис, веднъж ти предложих да престанем с нелепите обвинения.
Аз заявявам, че няма да напиша и дума срещу теб повече, направи го и ти.
цитирай
26. pegas08 - Валсо, ти си умен човек и стойностен блогър.
12.06.2011 17:59
Не ти правя четка, просто този феномен е рядкост натъдява и прави впечатление.

Съгласен съм с твоята идея за опцията; махай досадник.

Но ако погледнем по- мащабно, с нея ще трябва да отсвирим още някой милион българи.
Ще останат само пенсионери и то за кратко, защото ще умрат от глад.

Чудя се, наистина, защо си губиш енергията и нерва спо- горните кля -клюн-клян.

Ако някой ми посочи превъзпитан блогър или излекуван, ще го почерпя.

На страната съм на предходния събрат...затвори очи и давай напред!

Егати и съвета, но...пробвай!
цитирай
27. pegas08 - Да не забравя....Моля да подкрепиш разказвачка,
12.06.2011 18:01
защото са я баннали за тоя дето духа!
Мерси!
цитирай
28. rustam - Без съмнение
12.06.2011 18:29
простакът ще се клонира, но те поздравявам за волята да се бориш с този интелектуален и духовен дегенерат

ПП Пегас, спри да отклоняваш темата. Баннали я разказвачка. Всички сме били баннвани.
цитирай
29. darcy - Имам всичко необходимо за да съм ...
12.06.2011 18:36
valsodar написа:
Имам всичко необходимо за да съм жив, за да мисля, за да чувствам - с две думи системата си работи изправно, какво да не й харесвам тогава?
Не съм от потенциалните клиенти на клиниките за разхубавяване именно по тази причина - не считам телесната си обвивка за водещ мотив в развитието си.

Сега съм в това тяло, след 70 години ще съм в друго и т.н. както е било досега през хилядолетията - Кое е по-важното, костюмът или актьорът в него?


Много добре казано, но глупак не би схванал.

Между другото, най-озлобените в този сайт също не си слагат снимки. Какво ли означава това...
цитирай
30. valsodar - Лидис, когато обвиняваш е добре да предоставяш и доказателства
12.06.2011 18:40
lidislidis написа:
Както и ми издействахте БАН С ВРЪЗКИ С МОДЕРАТОРИТЕ!
НЕ ИЗЛИЗАМ НА ПЪРВА СТРАНИЦА В КАТЕГОРИЯ ИЗКУСТВО БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВРЪЗКАРСКАТА НАМЕСА НА ВАЛСОДАР И НАГЛОСТТА НА ПОЛИГОВ КОМПАНИЯ!
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ! НЕ СЛАГАЙТЕ ДИАГНОЗИ НА ДРУГИТЕ!


- инак казаното от теб по-горе съвсем спокойно може да се характеризира като клевета, въпреки че за мен е по-скоро пълна глупост, вследствие на изгубена трезва преценка поради емоционална нестабилност.

Нямам ни най-малко намерение да опровергавам твоите глупости, те са толкова нелепи, че само ме карат да се смея и... да те съжалявам.
цитирай
31. valsodar - То си е ясно, че докато има кой да дава баница, ще има и луди да искат от нея
12.06.2011 18:42
rustam написа:
простакът ще се клонира, но те поздравявам за волята да се бориш с този интелектуален и духовен дегенерат


Нямам чак толкоз излишно време, въпреки че свободно имам бол.
Има далеч по-полезни неща, които смятам да свърша, отколкото да разплитам блогови интриги, започнали от градът на хайдутите :))
цитирай
32. valsodar - Подкрепям всеки един, с неаргументиран от модераторите бан
12.06.2011 18:45
pegas08 написа:
защото са я баннали за тоя дето духа!
Мерси!


Винаги съм бил за това да има ясни правила и последователност в прилагането на рестриктивните мерки при неспазването им.
Това, за което най-много съм се дърлил с модераторите е именно то.
Да има ясни правила.
Да важат за всички без изключения.
Модераторите също да ги спазват и да се придържат в редакцията на сайта към тях.
Да е ясно, кой потребител по каква точна причина с какво точно наказание е наказан и за какъв срок.

Ей по тия точки повече от две години се боря да се променят нещата.
цитирай
33. valsodar - Полигоре, на първо време за да спре ...
12.06.2011 18:48
Полигоре, на първо време за да спре лудницата тук, може би ще е от полза.
Едва след като в сайта се успокои обстановката и престанат простащините от познатият ни вид, едва тогава хората ще могат да си събеседват на спокойствие и повечето ще се откажат от ползването на опцията. Но.. на първо време според мен тя е крайно необходима, както и премахването на всяка една класация в сайта, което пък е стимул за други простотии.
цитирай
34. fuckoff - Извинявай, нямам много време да следя
12.06.2011 19:21
какво се случва в това блато, но може ли да те попитам ти защо се върна? Нали беше спрял да пишеш? Само не ме чети погрешно. Питам съвсем сериозно:

"Ей по тия точки повече от две години се боря да се променят нещата."

за да се осъществи промяната ли?
Ти наистина ли вярваш, че нещо може да се промени в този изоставен сайт?
цитирай
35. valsodar - Всичко е възможно стига да има же...
12.06.2011 19:26
Всичко е възможно стига да има желание и от двете страни на барикадата.

Желание от блогърите да са истински блогъри, а не да използват пространството си, като място за избиване на комплекси за малоценност.

Желание от редколегията на сайта ( ако има такава ) и от собственикът му, това място от клоака каквато към момента е, да стане място за силни публикации, които могат да създадат реална предпоставка да се случат и добри неща в тази забравена от Бога държава.
цитирай
36. анонимен - Днес прогони Лидис
12.06.2011 19:41
rambo2 написа:
боклук такъв! Квито и доноси да пращаш до модераторите, пак щти изскачам.
И ти шъ изчезнеш оттук, да знайш, не аз!


Като приятел на тези, които я изтриха! Това е валсодар велик блогер с клюки и интриги зает!
цитирай
37. valsodar - Съдейки по ефекта му
12.06.2011 20:01
36. анонимен - Смяташ ли, че този ти оплюващ Лидис пост е силен? написа:
Такива постове ли мислиш да пишеш и да нанасяш вреда на едни блогери, за сметка на други?


е постинг, носещ сила след като размърда толкова много позадрямали духове в сайта. Това, спрямо сравнен с останалите за денят.

А инак, сравнен с тези които аз съм писал в блога си е под средното ниво.
Писан е, за да внесе разяснение около едни глупави събития, провокирани от една невзрачна интригантка. Хората си нямат работа и правят глупости, без да си дават сметка, че те в един момент ще се обърнат срещу тях.

А по отношение на Лидис... и най-големият й враг не би успял да й стори това, което тя си причини сама с поведението си в сайта.
цитирай
38. valsodar - Аз по тази и причина не искам да я к...
12.06.2011 20:33
Аз по тази и причина не искам да я коментирам изобщо.
Един бегъл поглед над написаното от нея е напълно достатъчен човек да си извади представа за състоянието й.
Отделно на ръка, че писането само с главни букви е дефакто крещене, а кой нормален би започнал да крещи под път и над път?
цитирай
39. lidislidis - Валсодарее, смяташ ли да си гледаш блога иблогването
12.06.2011 20:33
valsodar написа:
36. анонимен - Смяташ ли, че този ти оплюващ Лидис пост е силен? написа:
Такива постове ли мислиш да пишеш и да нанасяш вреда на едни блогери, за сметка на други?


е постинг, носещ сила след като размърда толкова много позадрямали духове в сайта. Това, спрямо сравнен с останалите за денят.

А инак, сравнен с тези които аз съм писал в блога си е под средното ниво.
Писан е, за да внесе разяснение около едни глупави събития, провокирани от една невзрачна интригантка. Хората си нямат работа и правят глупости, без да си дават сметка, че те в един момент ще се обърнат срещу тях.

А по отношение на Лидис... и най-големият й враг не би успял да й стори това, което тя си причини сама с поведението си в сайта.


Не си човека, който ще ми дава диагнози, определения и ще ме гони от блога и нета!
Не забравяй думите ми и гледай себе си! Същото се отнася и за полигор, и всички в блога!
НЕ ПРЕЧА НА НИКОГО, НЕ3 СЪМ ТРИЛА НИКОГО ! ТОВА, КОЕТО ПРАВИТЕ Е ГАВРА И Е НАКАЗУЕМО!
цитирай
40. valsodar - Лидис, диагнозата ти сама си я поставяш с поведението си.
12.06.2011 20:42
Казах ти, обърни се докато има възможност за помощ към лекар, той много по-точно от мен ще ти каже какъв точно ти е проблема и по-важното - ще ти предпише нужното лечение, с чиято помощ да си подобриш влошеното психическо състояние.

Не виждам абсолютно нищо наказуемо в моята загриженост относно психическото ти състояние и произлизащите от него невъзможност за трезва преценка към реалността. Казвам го и във връзка с нелепите ти изказвания по мой адрес, които спокойно всеки един съд би класифицирал като клевета.
Така че, моля те - мери си думите самата ти и спри най-сетне да ръсиш отрова и злъч отвсякъде където минеш през този сайт.
Ако искаш да разговаряме по която и да е тема в блога ми - дръж се като нормален човек, а не като жена в истерична криза.
цитирай
41. анонимен - Как така живееш в различни тела?! На ...
12.06.2011 20:50
Как така живееш в различни тела?! На тебе май ти хлопа дъската.
цитирай
42. анонимен - Лидис, споменах, че няма да пиша нищо против теб, ти като искаш, продължавай.
12.06.2011 20:53
Влизах в блога ти и ти гласувах с плюс за постинга със снимки, много ми хареса.
цитирай
43. valsodar - Загрижен си за мен ли?
12.06.2011 20:54
cekupata написа:
Как така живееш в различни тела?! На тебе май ти хлопа дъската.


Благодаря ти за загриженоста, не се безпокой лудоста ми не е заразна - само от определено ниво на интелект нагоре е заразна, за тук определено не е.
цитирай
44. lisichka - Валсодаре, забелязвам , че си позволяваш много често да заплашваш блогери със смърт
12.06.2011 23:01
valsodar написа:
Много внимавай, до къде ще стигнеш с простотията си, за да не те отведе тоя път до място, от което няма да се върнеш.
Не си въобразявай, че се криеш зад анонимноста си.

Всички знаем в каква кочина живеем, всички знаем , че мокрите поръчки са бизнес и препитание за някои, а за други средство за премахване на неудобни. Всички знаем, че има такива черни бригади. Ти на такава бригада ли си командир след като доста често си позволяваш да заплашваш със смърт дали от този ти ник или някой друг или като анонимен?
Обръщам се към хората. Хора, няма смисъл да си тровите нервите с тези помияри тук. Който може да изчезва в друга държава. Кухият патриотизъм ще ви изяде главите, а животът е неповторим и уникален. Нали не искате да си загубите живота в борба с вятърните мелници? Можете да видите в блога ми как някакъв ме заплашва с изнасилване от спинозни мангали...
Вижте правосъдието на какво ниво е - пример случаят от оня ден с Лазар Колев.
Аз не искам да ставам жертва на някакво мазно червено леке и за това спирам да се боря с вятърните мелници. Не ми пука нищо вече за тая шибана губерния. Нещата са безнадеждни!
цитирай
45. valsodar - Защо мислиш, че съм заплашвал със ...
12.06.2011 23:21
Защо мислиш, че съм заплашвал със смърт?
Смърта ли е единственото място, от което няма връщане?

И.. кой друг съм заплашил със смърт, че ми стана не само весело, но и любопитно?
Може би, след малко ще се окаже, че правя и черни магии.
Ми да, вчера омагьосах модераторите и от днес съм в челна страница на сайта!
Това според теб бяла магия ли е или черна?
А може би и тях съм заплашил със смърт и те разтреперани от ужас са ми вдигнали банът над блога?

Интересно разсъждаваш, весело е да те чете човек.
Случайно да сте роднини с Лидис?
Не вярвах, че фобиите са наследствени, но все пак да попитам.

:)
цитирай
46. lisichka - Вероятно ти за това мязаш на зомби, ...
12.06.2011 23:28
Вероятно ти за това мязаш на зомби, защото си единствения завърнал се...
Лидка е твоя образ и подобие и ще те помоля да не ме оприличаваш с другите си профили. Това че развинтената ти фантазия създава образи вземи си впрегни талантите в нещо друго.
цитирай
47. valsodar - Хахаха, имаш един плюс за опита си ...
12.06.2011 23:30
Хахаха, имаш един плюс за опита си към остроумие.
Нали ти казах, че си много забавна за четене?
Ето, потвърждаваш го! :)
цитирай
48. rustam - и още един простак
13.06.2011 16:47
по-малко.
преди малко скоропостижно си замина и рамбо2.
Жалко, че стана в момент, когато беше се заформил съдържателен диалог между него и др.Ангелина.
цитирай
49. valsodar - Гугъл пази всичко. В кешираната му ...
13.06.2011 17:45
Гугъл пази всичко.
В кешираната му версия постингът е проследим в по-голямата си част.
Жалко за коментарите на Пискова, бе ми интересно да ги прочета.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7430568
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив