Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 21:32 - Стари срещу млади блогъри
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4135 Коментари: 23 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 А сега ми кажете - Кои са по-добрите в сайта, старите или младите блогъри?
Абсурдно нали? И за мен е така!
С какво един блогър имащ да речем 1000 постинга, 20000 коментара и гонещ милион прочита е по-добър, от някой който се е регистрирал днес?
 С едната си статистика ли?
 Статистиката ли е единственият белег, за качествен и силно воден блог?
 Ми ако е така, дайте да си сложим по едни генератори за посещения, да си цвъкаме прочити и да си ги мерим, кой е по-по-най!
Нищо не пречи да си отворим и по още 20-30 профила и да почнем сами да си пишем хвалебствените отзиви, нали?
А най-добре ще е, ако по цял ден нищо друго не правим, а направо заживеем тук в очакване на поредният нещастник, на който да покажем, че ние видиш ли старите блогъри сме врели и кипяли тук и той просто няма право на глас, дорде не ни стигне.
 Смешно нали?
 Не, трагично!



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - Опашката на крушката
17.06.2011 21:58
Отдавна сме загубили способността да оценяваме текст, идея, мисъл, по смисъла. Няма значение колко вярно ни се струва заключението. Има значение КОЙ го прави този извод или заключение.Той трябва да е от "нашите". А няма как да знаем от нашите ли е, ако е нов. Как да подкрепиш с гласа си някой, които критикува управленската некомпетентност, ако не знаеш дали е син или червен. Ами ако е турчин?
Няма значение кой какво казва. Ние подкрепяме "нашите"

И обратното. Ако ти допадне някоя идея на представител на "противниковия" лагер и имаш глупостта да споделиш тая идея, то човека отсреща е готов да се закичи със скалпа ти. Въпреки, че това /идеята дет ти харесва/ е единственото свестно нещо което е успял да извади из зад политическите си, културни и други пристрастия.

Накратко - подкрепяме глупака от нашия отбор, във всеки спор с компетентен наш "противник". Като прибавим че около всеки що-годе грамотен човек гравитират няколко "слагачи", като отчетем, че всички за едната популярност се радваме на всеки "глас", без да се интересуваме от главата зад него, формирането на лагери е неизбежно.

Каквато и "гениалност" да измъдриш - дежурните клакьори и оплювачи те избутват на първа. Не смисълът печели привърженици, а привържениците придават значимост.
Ха сега върви та изразявай собствено мнение. :)))
цитирай
2. samgoraedinak - Отново пускаш добър пост.
17.06.2011 22:02
Ако съществува пренебрежението към младите блогери кой ще иска да остане тук? Никой. Съгласен съм с теб.
цитирай
3. valsodar - evrazol-е, за пореден път шапка ти ...
17.06.2011 22:07
evrazol-е, за пореден път шапка ти свалям.
Не за това, че си прав в изказването си - то това се вижда.
За начинът, по който така ясно умееш да се изразяваш - ей, точно за това ти я свалям!

Радвам се, когато се появи човек, който не само успява да доразвие идеята на постинга ми чрез коментара си, но и му придаде още по-богат смисъл, дори и да не е съгласен с мен ( понякога има и такива случаи, аз си мисля едно, а то излезе друго )

цитирай
4. valsodar - Ако съществува пренебрежението ...
17.06.2011 22:09
samgoraedinak написа:
Ако съществува пренебрежението към младите блогери кой ще иска да остане тук? Никой. Съгласен съм с теб.


Някак си, сме я подкарали на умирачка тук с прикаките, че всичко смислено е вече казано, всичко добро е вече написано и няма кой с какво да обогати повече сайта. Което са си брътвежи на сенилни старци загубили силата си, но живеещи в спомените си, когато са били можещи и млади.

Не ми се ще да изкуфявам чак дотам, че да отричам шансът на новите идеи да се появят тук.
цитирай
5. mt46 - !?
17.06.2011 22:28
Делението "стари - млади" е изкуствено... А и някои "стари" си отидоха - за да сторят път на "младите"... :))
цитирай
6. valsodar - Вярно е, че стана много повтарян ...
17.06.2011 22:48
Вярно е, че стана много повтарян рефренът "А спомняте ли си госпожо?" , но не виждам с какво повторението му, ще накара тези, които са решили да напуснат в сайта да се върнат в него.
Безспорно, сред напусналите го имаше някои много силни блогъри.
Още по-безпорно е, че сайта го напуснаха и много слаби блогъри, които като видяха, че няма да получат шансът си за слава потърсиха по-добри полета за изява.
Но, това че някой не пише вече тук, не е повод за жалейка, този човек просто ако е продължил да пише, пише на някое друго място, където се чувства по-добре. Аз знам, къде са тези, които ми липсват тук и ги чета в техните нови блогове, където те пишат не по-малко силни и стойностни неща, от тези които са публикували тук преди това.

Така че, единствено тези които си отидоха от тоя свят може да ни липсват и за тях да жалим. Останалите все ще се намерим, ако имаме нужда един от друг и се потърсим.

Но... да слагаш престоят ти в един сайт и начинът, по който те оценят в него на водещо място в списъкът си за самооценка е... не знам. Смешно или трагично?

Идват нови хора.
Някои носят силата която ни е впечатлила в тези преди тях, а други само безразличието на сивотата си. Свят широк, хора разни с вкусовете си прекрасни.

Та с две думи, да не заспи някой преди финалът на репликата ми.

Какъв ще бъде този сайт не зависи от модераторите му.
Не зависи от оформлението му.
Не зависи от всички възможни бутончета и финтифлюшки.
Зависи единствено от хората, които публикуват тук.
Ако те са силни - сайтът ще е силен.
Ако те са слаби - сайтът ще е слаб.
Въпрос на съотношения.
цитирай
7. анонимен - Не зная замисляли ли сте се някога, ...
17.06.2011 23:05
Не зная замисляли ли сте се някога, колко бързо човек усвоява лошите навици, които критикува. Обикновено, докато изброяваме недостатъците на някого, ние вече сме ги усвоили и на свой ред сме готови за критика. Така е и с мен и теб и дори с умния Евразол. Просто човек е суетен и пред публика играе любимата си роля. Единствено, като остане сам със себе си, човек е напълно естествен и ако тогава изпитва самоуважене, от това по-хубаво няма. Това беше мнението на един "среден" блогер.
цитирай
8. valsodar - Това също е вярно. Единственото ...
17.06.2011 23:09
Това също е вярно.
Единственото лекарство против влизането в роля е дистансцирането от сцената.
В смисъл, да успяваш да се надсмееш над себе си, да се самоиронизираш дори.
Да влезеш за кратко поне в покой и да си зададеш въпросът - А нужно ли ми е това?
цитирай
9. rustam - Валсодаре,
17.06.2011 23:32
допускаш една важна грешка.
Много често трябва да се говори на за милиони "четения", за "влизания"
Това е просто технологично влизане чрез поставяне на десетки линкове в мрежата, които да помпат влизания, без потрлебителите да четат глупостите.

Жив пример - твоят приятел Кръстев.
ОТ половин година например, маркира целия си текст в постингите като линк към профила си в Буквите или Бг Север. А, си кликнал, а си отчел влизане !
цитирай
10. valsodar - Да, истината е съотносима и за по...
17.06.2011 23:40
Да, истината е съотносима и за по-голям мащаб.
Каквото е тук - подобно е и навън.

Пак от нас си зависи. :))

ПП Рустаме, не ми се коментира отново Стефчо, че пак ще му ревне агитката, как видиш ли съм писал отново постинг срещу него :)))
Неговият случай не е нито първият, нито единственият тук.
цитирай
11. turb04 - Няма стари и млади. Има можещи и и...
18.06.2011 09:33
Няма стари и млади. Има можещи и интересни и неможещи и безинтересни.
цитирай
12. krotalka - Хора без работа!
18.06.2011 11:42
Нямате ли си друго занимание, че непрекъснато висите в блога?!
Влизам от време на време и виждам само скандали и интрижки. Явно всички тук, отдават повече внимание на виртуалното, а не на реалното общуване.
Искрено съжалявам за някои от отказалите се стари блогери(Чочи, Красита, Славунчо и още много други....) липсват ми и разказите на Христам, а къде останаха и ежедневните теми, които пускаше Еми и всички дискутирахме по тях.
цитирай
13. valsodar - Хем обвиняваш нас, че висим в блоговете си
18.06.2011 12:02
ама и хем се жалваш, че някои други не го правят?
Последно, кое е вярното и кое не е?
Славунчо си има блог, който си поддържа редовно.
Дал си е човекът линка към него, в този който е оставил тук - не си го потърсила, не си го и намерила. Така е и с останалите блогъри. Христам си публикува разказите в литературните сайтове, с не по-малко усърдие от колкото го правеше тук - нея потърси ли я? Красите бе в майчинство. Преди да излезе всичките й публикации бяха на страниците на Днес.бг като задължително четиво - тя не ми е липсвала особенно, не съм я и търсил.
Ти самата си посещаваш сайтове за гоблени, така че и на теб не ти липсва особенно този сайт.
За какво са тогава тези упреци от твоя страна, към тези, които все още си поддържат блоговете тук, не разбрах?
цитирай
14. vania23 - На няколко пъти влизам - чудя се - да напиша ли коментар, да не пиша ли.
18.06.2011 13:18
Няма конфронтация между стари и нови. Някои пишат добре и казват много истини по толкова категоричен начин, че няма и какво да коментираш. Какво да коментираш на evrazol? Че той, човека, всичко си написал. Каквото и да кажеш, ще е излишно.
Има такива постинги. Те се четат и толкоз. Не са популярни и слава богу. Иначе щеше да се опошлят и принизят.
Има и толкова искрени, лични публикации, че на човек му е съвестно да коментира.
Всъщност, евразол го е казал най-добре - в поста личи душата. Ние избираме и кои души да четем и дали да покажем себе си като добри души. Поредната житейска отговорност.
цитирай
15. valsodar - Явно е трябвало да го напишеш :) ...
18.06.2011 13:24
Явно е трябвало да го напишеш :)

И аз го прочетох казаното от него - съгласен съм изцяло с теб.
цитирай
16. kite333 - това е истината
18.06.2011 15:13
turb04 написа:
Няма стари и млади. Има можещи и интересни и неможещи и безинтересни.

цитирай
17. dorichela - Регистрирайки се преди 3-4 години, ...
18.06.2011 19:45
Регистрирайки се преди 3-4 години, никога не съм усещала някаква разлика между "стари" и "нови" блогъри... Влизаш, четеш, коментираш... надничат при теб, четат, коментират. Смешно е да се прави такова сравнение! И не трябва... Може днес да се регистрира наследникът на Стивън Кинг, който да пише главозамайващи разкази и романи, може утре да се регистрира някой, който да ни кара да се смеем със сълзи на историите му. Това, че някой е нов или стар блогър по никакъв начин не може да говори за него.....
цитирай
18. valsodar - Тутанчо, направи спектакъл за н...
18.06.2011 21:55
Тутанчо, направи спектакъл за напускането си.
Ред сълзи - ред сополи. Рев до небесата, как сайтът щял да загуби хиляди прочити от това, че той няма да виси постоянно на челна в сайта. Другите дърти комици охотно му пригласяха.
Завесите паднаха за вечерта, а на следващият ден се регистрираха 20 нови Тутанчовци. Клонирани по баш Тутана.
Абсолютни спамъри, целящи да възстановят справедливоста.

Как ти харесва тая кратка приказка в отговор на въпросът ти?
Само едно не мога да разбера, всичките пароли и псевдоними за тоя сайт, на листче на монитора ли си ги лепиш или успяваш да си ги запомниш?
цитирай
19. valsodar - Така си бе dorichela
18.06.2011 22:02
И аз не съм забелязвал подобни дивотии.
Само нетчето което тогава започна да се формира като трол се биеше в гърдите, какъв образцов блогър бил преди това. С хиляди постинги, с хиляди прочите... само дв реши да зареже всичко и да си играе на трол. С него само съм чукал рогите по него време :))

А кой ще дойде, на мястото на тези, които си отиват е интересен въпрос.
Не сме първите които си го задават, може би са си го задавали още в каменната ера, поглеждайки изпод вежди... "смяната" :)))

dorichela написа:
Регистрирайки се преди 3-4 години, никога не съм усещала някаква разлика между "стари" и "нови" блогъри... Влизаш, четеш, коментираш... надничат при теб, четат, коментират. Смешно е да се прави такова сравнение! И не трябва... Може днес да се регистрира наследникът на Стивън Кинг, който да пише главозамайващи разкази и романи, може утре да се регистрира някой, който да ни кара да се смеем със сълзи на историите му. Това, че някой е нов или стар блогър по никакъв начин не може да говори за него.....

цитирай
20. hristo27 - Бих препоръчал на blog. bg да се о...
18.06.2011 22:03
Бих препоръчал на blog.bg да се отчитат само гласове с коментар към темата в съответния постинг. А гласуване, просто така, да се прекрати. И да се зачитат посещения към постинга само ако има горното изискване.
Всичко друго е излишен "материал".
цитирай
21. valsodar - Абсолютно! Така, знаеш ли колко ...
18.06.2011 22:41
Абсолютно!
Така, знаеш ли колко бързо ще намалеят всички абсурдни реплики от рода на
-Цун
-Гуш
-Ти осмихна денят ми

Последното бих го казал единствено на стоматолога си, не знам тук защо е на такава голяма мода :)))
цитирай
22. dorichela - Валсодар,
19.06.2011 00:23
много неща се промениха с годините... За жалост не към хубаво.... Много хора, които правеха това място свежо ги няма. А блогът определено има нужда от такива хора :)
цитирай
23. valsodar - Е, не бъди чак такъв песимист де. В ...
19.06.2011 00:42
Е, не бъди чак такъв песимист де.
В сайта влязоха нови силни блогъри.
Аз си намерих няколко от тях.

А за простотиите, да много се насъбраха наистина.
Големи дивотии стават тук, но знаеш ли - те стават защото има голям интерес към тях. Спре ли веднъж завинаги интереса, ще спрат и дивотиите.
Интересно ми е само, дали модовете ще могат да свалят маските.
Защото зад някои от тях се крият интересни физиономии.. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393029
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив