Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2011 17:58 - Диагнози
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10617 Коментари: 37 Гласове:
20

Последна промяна: 09.08.2011 17:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  От години насам си имам едно сериозно подозрение, а именно че не малко психиатри посещават този сайт, като едно много добро поле за наблюдения над пациентите си ( настоящи и бъдещи ).
 По моя преценка интернет се явява като катализатор, чрез който се подсилват немалко психични заболявания, най-изявена от които като проявления в поведенческото поведение на потребителят в сайта е параноичната шизофрения.
 Ярък пример за това са някои особенно речовити обитатели на сайта, виждащи навсякъде в него заговор срещу самите тях, живеещи изцяло в нета, откъснали се завинаги от света извън него - от реалният свят.
 Малко или много, всеки един регистрирал се тук е изложен на опасноста да развие подобно психическо заболяване по една или друга причина.
 Още в началото, когато човек си избира псевдоним, с който да се регистрира той малко или много се раздвоява на две.
 Веднъж, като този който е бил преди регистрацията си, с неговото истинско име и реален образ и втори път тук, с измисленото си име и образ, който той по негово желание и въображение си създава.
 В един момент, задоволявайки потребноста си да се вижда такъв какъвто иска да е, наместо да се променя за да бъде такъв какъвто трябва да е, той замества реалният си образ и самопреценка, с измислените от него, ползвани като маска в сайта.
 Всяка една следваща маска, която си слага все повече и повече го отдалечава от истинското му Аз, за да достигне до момента, в който той ще е напълно зависим от тях, като средство за себеутвърждаване в един измислен свят, в който илюзията е властваща, а истината е скрита зад сенките.
 Винаги съм си мислел, че за да е добър писател или актьор, човек трябва да е поне малко шизофреник, за да се отдели от себе си и да може да влезе в образът на героя, който играе в момента. Но, ако това може да се нарече шизофрения, гениалноста на великите писатели и актьори е в това, че при тях тя е напълно под контрол и излизането им от образ не е такъв проблем, какъвто се явява при обикновенните шизофреници, немалко от които познаваме от този сайт.
 При тях силата на илюзорната им личност е дотолкова голяма, че тя е подтиснала изцяло реалната им, чрез задоволяване на маниите и подсилване на фобиите им.
 Мегаломанията, това да се чувстваш велик е особенно лено постижимо в сферата на Интернет, където можеш да се представиш за всеки един, на който си завиждал доскоро. Самата форма на пълна модерация над блога си е също един вид нарцисизъм и мегаломания, непозволяващи появата на нито едно мнение различаващо се от изграденият образ на блогъра за него. Или добро или нищо - в това често се изразява смисълът на модерациите тук.
 Нерядко, модериращите си позволяват да манипулират дискусиите, чрез цензура на мненията в тях, подислвайки усещането си за божественост и величие, изразяващо се в това, да моделират изцяло по свой вкус това, кой на какви реплики ще има право в блога им.
 Пациентите на психиатричните клиники отдавна не са там, а пребивават тук - във виртуалният свят позволяващ им пълноценно да изживеят заболяванията си, изпитващи удоволствие от усещането, че те са нормалните, а другите - луди.
 Започвам вече да съжалявам, че не съм се ориентирал когато е било време в областа на приложната психиатрия - тук полето за наблюдения е особенно богато, а материал за размисъл има накъдето и да се обърнеш.
 Самовлюбени нарциси акцентиращи над броят четения на блоговете им.
 Параноици виждащи навсякъде заговор против тях.
 Мегаломани изявяващи се като рупори на народният глас и будната съвест на човечеството.
 Откровенни шизофреници, загубили отдавна истинската си самоличност под планината на фалшивите такива, които са си създали тук.

 Ех, защо не бях учил навремето за това, сега колко научни труда можех да напиша?




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Виж сега,
09.08.2011 18:08
няма блогер, който да е абсолютно нормален - познаваш ли такъв?
Да си малко луд е задължително условие да си блогер.
Но тия, които във всеки нов ник търсят свои врагове, са не малко, ами много луди.
цитирай
2. gothic - А де. . . . Пенчо бре, чети! Пенчо не ...
09.08.2011 18:08
А де....Пенчо бре, чети! Пенчо не чете......
цитирай
3. scorpiogirl - То пък щеше да е неимоверна скука, ...
10.08.2011 00:04
То пък щеше да е неимоверна скука, ако всички се стремяха да изглеждат нормални.

Не мога да разбера и тези, които протестират срещу това, че някои хора си пишат неангажиращи неща, слагат само клип или някоя рецепта - било тъпо. Ми то този сайт не е само за политически постове, и задълбочени размишления. В него има и други категории. Хората са различни, с различна възраст, убеждения, настроения и така нататък.
цитирай
4. valsodar - Не е тъпо да напишеш някоя и друга ...
10.08.2011 03:25
Не е тъпо да напишеш някоя и друга простотия ( въпрос на гледна точка и вкус си е все пак ), тъпото е, когато същата тая простотия започне да се рекламира като върхът на сладоледа.
А още по-тъпо е, когато написалият я, повярва в това - оттам насетне си започват вече отклоненията. Спира да работи самопреценката, изчезва усета за мярка и качество и ... маниите вече са фиксирани.
А мании има всякакви - за читаемост, за угодни и възхвални коментари - просто Интернет има странното свойство да ги изостря и подсилва с мнимото усещане за значимост и непогрешимост, които създава.

Не ме е страх от тия които ще ме критикуват, страх ме е от тия дето ме хвалят :))
цитирай
5. анонимен - Щом не те е страх, да ти кажа. Всички ...
10.08.2011 07:14
Щом не те е страх, да ти кажа. Всички сме един дол дренки, особено някои...
цитирай
6. valsodar - Ако сме от един дол дренки е добре. ...
10.08.2011 09:08
Ако сме от един дол дренки е добре.
Само дето някои дренки са се взели за дини :)))
цитирай
7. blogena - мда
10.08.2011 09:52
А за модератирите - какво?
те усмирителните ризи ли трябва да слагат?
Уф, по-гаден си и от модератор.
Едва ли ще ме отразиш, отново
но аз да се измрънкам, да видят, че ме
има и пак с усмирителна риза :)
цитирай
8. valsodar - Че какво за модераторите? Старши ...
10.08.2011 10:04
Че какво за модераторите?
Старши на килия, какво друго да са?
На фона на толкова много луди, нормален да не си! :))

Не ме интересува кои са настоящите, важното е, че се смени съставът на предишните. А и в крайна сметка, с тях или без тях - лудостта си продължава.
цитирай
9. blogena - :)
10.08.2011 10:14
Смениха се се де иначе нямаше да долазиш до първа:))
Но метoда на работа май си е фирмена политика.
Мълчание и подмолно ръчкане...мислех, че новите са по-мераклии и отзивчеви, ама не би ;)
Или такъв е на смяна? Пак съм попаднала на глуха акула :)))

Но те са важен фактор за нивото на лудост, нали ?
цитирай
10. valsodar - Леко ти накуцва чувството за хумор, ...
10.08.2011 10:18
Леко ти накуцва чувството за хумор, злъч ли - що ли?
Никога не съм бил на колене.
По тази и причина повече от година бях с пълна цензура над блога.
Мога с първа, мога и без нея.
А мнозина не го могат.
Пристрастили са се и в пристрастието си са готови да застанат на колене.
В това е леката разлика между нас :)))
цитирай
11. blogena - ха ха
10.08.2011 10:25
хич не е леко даже
на патерици съм перманетно от бая време и то заради кисненето тук :))
Ама как се засегна - мислиш, че не те знам ли ?
Точно на мен ми обяснявай къв си и де си бил...

И на мен пък първа ич не ми понася :)))
цитирай
12. valsodar - И като не ти понася, що се оплакваш ...
10.08.2011 10:43
И като не ти понася, що се оплакваш тогава, че не си на нея?
Напротив, всеки един ден трябва да благодариш на модераторите, че те предпазват от алергията ти към нея, а гледам, че не го правиш? Що така?
Хем не искаш да си на първа страница в сайта, ама и хем се жалваш, когато не те допускат на нея??!

Аз съм алергичен към простотията и лицемерието.
По тази и причина, за мен няма никакво значение къде точно в тоя сайт ще са постингите ми. По-важното за мен е те да се четат от хора мислещи и знаещи, защото именно чрез техните реплики към тях, аз успявам да науча нещо ново и нерядко да ревизирам тези свои възгледи, в които съм грешал.

В това е основно ползвата от блога ми за мен.
Мога да пиша смислени неща.
Мога да напиша и вълнуващи, дори затрогващи.
А мога и пълни глупости, по техниката на един виден съблогър, който се хвали, че първо пишел, а после четял написаното от ръцете му.

В крайна сметка, какво точно ще напиша тук не е от голямо значение.
От значение е, доколко то ще ми помогне да продължа напред.
Останалото си е глупост и суета човешка.
цитирай
13. blogena - а
10.08.2011 10:54
Принципите са си принципи.
Пада ми се да минавам през първа пък като не ща да се задържа-
архивирам и се скривам дори затривам - мое право.

Оплаквам се щото ми иде отвътре и като ме баннат ептен ръчкам
насам натам...
цитирай
14. valsodar - Колкото повече мърдаш, толкова ...
10.08.2011 10:58
Колкото повече мърдаш, толкова по-голям кеф им правиш - не го ли знаеш?
цитирай
15. blogena - Е, зависи :)))
10.08.2011 11:09
Кофти кофти ама кеф - хах

Карай ... лудост си е и това е!
цитирай
16. greenmonster - Хомо луденс
10.08.2011 11:24
Хомо луденс не означава луд човек, а играещ човек. Играта е основна форма на учене /не в педагогическия смисъл на думата/, а интернет е място, където всеки може да изпробва алтернативни стратегии на поведение, алтернативни Аз-ове и всичко това е напълно нормално. Да си поиграеш на зъл трол, на велик властелин на мрежата, на очарователен съблазнител/ка - къде другаде може да се случи това, без да изпиташ последствията от поведението си. Играта е основен инстинкт и чрез нея малките от всеки вид се учат да живеят и да оцеляват. Израствайки те продължават да играят, но по-рядко и за удоволствие.
ПП Личи ви, че не сте виждали истински шизофреник - няма нищо общо с представата ви за "раздвоена личност".
цитирай
17. valsodar - Хм :)))
10.08.2011 11:44
Виждал съм.
При това, не за кратко и не веднъж - подобни срещи не се забравят лесно.
Знанията ми не са само книжни, а почиват и на личен опит, на нещо вече преживяно. Не претендирам за познания на психиатър, но мога да разпозная симптомите, когато ги срещна. А тук, определено има хора проявяващи ги изцяло.

Игра?
Да, донякъде всичко е една игра.
Но игра, която може да премине неусетно в болест, когато човек загуби представата за това, къде започва и къде свършва тя.
цитирай
18. mirogankov - Пич ,много се изживяваш нещо ,давай го по добре с разкази и други забавни твои случки които харевам да чета...
10.08.2011 12:54
valsodar написа:
Виждал съм.
При това, не за кратко и не веднъж - подобни срещи не се забравят лесно.
Знанията ми не са само книжни, а почиват и на личен опит, на нещо вече преживяно. Не претендирам за познания на психиатър, но мога да разпозная симптомите, когато ги срещна. А тук, определено има хора проявяващи ги изцяло.

Игра?
Да, донякъде всичко е една игра.
Но игра, която може да премине неусетно в болест, когато човек загуби представата за това, къде започва и къде свършва тя.

Не е хубаво да се правиш на съдник и някакъв над нещата ,не се ли малко преекспонираш и увличащ хиперболизиращ с твоя нравоучителен и дпоставящ диагнози тон?А ти какво правиш тогава тука и бълваш теми и писания?Уважавам те но малко се смири и не с рогите напред и други могат да те анализират и определят набързо...мда батенце.
И забележи казвам го с добри чувства :)
цитирай
19. darcy - Аз съм много доволна от новите модератори
10.08.2011 13:00
Чудесни хора са! :-)))
цитирай
20. blogena - хах
10.08.2011 13:14
Миро и ти си голям чешит :)))
Къде са ти вчерашните постинги ?

май сме с близки диагнози с теб
затуй се залафихме тук ...
цитирай
21. valsodar - Съден се чувства само този с гузна ...
10.08.2011 13:21
Съден се чувства само този с гузна съвест - ти да не би случайно да се разпозна, в някой от персонажите?
Знам, че тук се уважава далеч повече автор който държи да се подмаже на всички и се пази като дявол от тамян, не дай си боже да каже какво мисли, но... за добро или за зло, аз не попадам в тая категория на желаещи да се харесат.
По тази и причина спокойно казвам на глас това, което наистина си мисля, без да очаквам аплодисменти за него.
цитирай
22. valsodar - И в крайна сметка смятам, че тонът в ...
10.08.2011 13:31
И в крайна сметка смятам, че тонът в постинга ми е доста премерен.
Можех да дам конкретни примери, с някои луди регистрирани в сайта, но съзнавайки че упоменаването им само би обострило заболяването им реших да не го правя.
Всеки един нормален човек няма как да не ги забележи.
Още по-малко пък, ако е запознат със симптомите на заболяванията им.
Да, аз съм лаик в сферата на психиатрията, но дори и оскъдните ми знания в тази интересна област на медицината ми позволяват да констатирам, че някои хора са с меко казано разстроено психично здраве тук.
И част тези хора вредят не само на себе си, но и на всички около тях.
Още много други могат да поемат по техният път, ако не си дадат сметка за себе си кой свят е реален и кой илюзорен. И в кой от двата се намират те.
цитирай
23. mirogankov - Явно не си дорасъл за приятелски съвет и се правиш на умник Радославе...
10.08.2011 13:39
И къде заби на майната му пак да поставяш диагнози ,жалко пич за тебе -апропо може да упоменеш че мнението е за моето изказване,да познах се аз съм и луд и маниак и психопат и шут и откачалка и харесвам да ме харесват-А ти баце не пишеш ли точно затова да се правиш на ау колко съм мъдър и забавно интелигентно умен-брех!
Явно си самовлюбено тъпо парче и съм те надценил щом не понасяш с достойнство нечие мнение и се държиш като ощипана девственица-аре бегай тога ва бе...язък и ти си маскар
Можеш спокойно това да го изътриеш през мерудията ми е,но исках да го прпчетеш да видиш колко си прозрачен за доста други хора ..не си мойто пате връхтъ на философскио камик...
И не ми залитай в некви такива аз героически че спокойно си казвал на глас Божиите справедливи мисли като някакъв пророк и не си искал чуждото мнение смелчаго аплодисметарен...повеченикога няма да те посетя за щото си явен дришлю и с най голям кеф ти казвам и аз смело мнението си не ми ръколескувай аре нема нужда ..бай бау
цитирай
24. valsodar - Миро, за едно нещо мога да те уваж...
10.08.2011 13:40
Миро, за едно нещо мога да те уважавам и то е следното - след като си ми сложил минус под постинга си привел и аргументите си за него. Дали аз съм прав, дали ти си крив - в случая няма никакво значение, за мен е по-важно да чуя твоята позиция, отколкото да й слагам етикет или оценка.
Виж, ти поне постъпи като мъж, за разлика от една страхлива шушумига, която лепна минуса и веднага след него реши да трупа дивиденти на мой гръб, а оплакващата се отиде веднага да му се подмаже. Ей това двуличие, лицемерие и малодушие не мога да приема когато го срещна в хората.
Уважавам тези, които вървят изправени, та дори и да са в посока обратна на моята. За разлика от тези, които пълзят на колене зад мен.
цитирай
25. balgarski7vinarki - Priatelju, ti ne znaesh li che
10.08.2011 13:40
IN veche e dosta po-razlichen i samo seljani i negramotnizi i vazpriemat vazmojnostta za publichnost kato neshto realno ,taka che zabavljavai se i ne se bezpokoi za drugi
цитирай
26. valsodar - Добра идея, но трудно приложима тук
10.08.2011 13:45
balgarski7vinarki написа:
IN veche e dosta po-razlichen i samo seljani i negramotnizi i vazpriemat vazmojnostta za publichnost kato neshto realno ,taka che zabavljavai se i ne se bezpokoi za drugi


Аз се забавлявам с интересна книга, която бих е препрочел поне още 2-3 пъти, че и повече. С филм, който бих помнил и години след това. Но, най-добре се забвлявам, когато насреща си имам умни и интелигентни хора, с които мога да поспоря. Защото, наистина в спора се ражда истината. Но, не в спора с глупаците.
цитирай
27. swanlake - :))))
10.08.2011 14:22
:))))
цитирай
28. vania23 - Е, хайде сега - диагнози...
10.08.2011 14:44
Аз не познавам нито един напълно нормален човек, независимо дали има блог или няма. Това е положението.
Всички сме повече или по-малко зле.
цитирай
29. valsodar - Аз познавам напълно нормални хора. ...
10.08.2011 15:07
Аз познавам напълно нормални хора.
Да, те също понякога са тревожни, на моменти дори и гневни, но успяват да овладеят себе си, без да се губят в крайностите. Да си нормален, не означава да си темерут в стойка Фикус, а просто да имаш добра самопреценка и трезв самоконтрол над себе си. Да не се надценяваш, но и да не се подценяваш. Да си поставяш достижими цели, да умееш да се радваш на постигнатото, да обичаш живота и себе си като част от него - ти такива хора наистина ли не познаваш, че считаш всички за луди??!

Знам, че с репликата си се опитваш да омаловажиш моята в постига за Нарциса, знам, но... хайде сега - тук си има нормалн хора, има си и откровенно ненормални!
Както навсякъде.
Просто тук образите са далеч по-контрастни и заболяванията по-лесно забележими отколкото навън, където има все пак някакъв опит за самоконтрол. :)))
цитирай
30. krassko - Е, не са всички психари :)
10.08.2011 15:20

До тук само трима са ти сложили минуси вместо да изключат компютъра и да се поразходят малко за да си проветрят куфалниците :))))))))))))))

цитирай
31. vania23 - Ех, Валсодаре :)
10.08.2011 15:24
Като си ме взел от няколко години, че като си ме сложил в една рамка и не желаеш да ме поизвадиш от нея и да допуснеш, че мога да разсъждавам и малко по-широчко :) Идея нямам за кой постинг на кой Нарцис ми говориш, но имайки предвид рамката, в която се намирм за теб, стигам до извода, че това е оня Нарцис, който е Нарцис според теб.
А ти наистина ли мислиш, че всички, които не са нормални по общоприетото, са луди? Напротив, не са. В повечето хора, в резултат на стресовите ситуации, в които са поставени, се наблюдават психически разстройства, които в никакъв случаи не ги определят като луди. Има параноидни типове, които все си мислят, че нещо лошо ще им се случи тутакси или пък ще пострадат, или пък някои ги преследва, или пък не ги харесва, или пък са носители на човешкото знание само те и никой друг.
Има обсесивно-компулсивни типове, които са обзети от някаква мания - да трупат пари, да чистят, да си командорят децата или съпрузите и прочие.
Има депресивни натури, които трудно понасят действителността. Не вярвам някой да дойде при теб и да ти каже - Радославе, аз така и така имам еди какво си разстройство. Всеки гледа някак да се спасява и да не му личи.
За психиатър са малко, но за психолог сме всички. Дали си го признаваме пред себе си или не, е, това е вече друга работа.
цитирай
32. gadfly - Работата е там,
10.08.2011 15:26
че шизофренията е мъчително заболяване, което болният всъщност не осъзнава. Няма нужда да обиждаме шизофрениците, тъй като в 90% от случаите, и то не само на тази болест а и на шизоидните и шизотипни разстройства, става въпрос за изключително интелигентни и креативни хора.

Аз лично не се наемам с развиването на тези кой блогър страда от мания за величие и кой - не. Но лично мое наблюдение е, че в българското интернет пространство масово цъфтят "ентелегенти", които се държат в истинския живот, както се държат във Фейсбук примерно. Тук често пъти можем да си говорим по-скоро за невротизъм - защото при невротиците заболяването е напълно осъзнато, но те са неспособни да реагират адекватно. Хора с комплекси, които развиват велико свое аз в нета. И докато шизотипията почти винаги се свързва с хора с висок интелект, невротизмът в много случаи е присъщ и на слабоумни хора, наели се да поучават другите и да се изявяват като големи откриватели.
цитирай
33. pumona - щом си усъзнал - бързо бегай да учиш
10.08.2011 15:44
:)))
цитирай
34. beckslover - :)
10.08.2011 16:13
Не съм съгласен, че одобряващата модерация е също „...един вид нарцисизъм и мегаломания,...”
Напротив, това е психика на нищи духом хора, които чрез нея, правят плах опит, да бъдат по-напред в строя, ползвайки й кокилите.

Ниският си е нисък, другото е участник в карнавал...
цитирай
35. valsodar - С това съм абсолютно съгласен
10.08.2011 19:21
Обсебването на второто Аз е наистина силно и... доста крайно.
Виждал съм такъв човек, тук също има такъв - ни в клин, ни в ръкав си избликва като гейзер и не можеш го позна.

А за това, че много хора са невротизирани и са пренесли фобиите си тук, в среда която само ги е подсилила - така е. Наместо да избягат от страховете си в един привидно безопасен свят, те са се натресли баш там където те са най-силни.

Самото време, в което живеем е твърде сурово и не щади никой с лабилна психика. Човек трябва да има наистина силна воля за живот, за да оцелее психически през изпитанията които днес животът му поднася.

gadfly написа:
че шизофренията е мъчително заболяване, което болният всъщност не осъзнава. Няма нужда да обиждаме шизофрениците, тъй като в 90% от случаите, и то не само на тази болест а и на шизоидните и шизотипни разстройства, става въпрос за изключително интелигентни и креативни хора.

Аз лично не се наемам с развиването на тези кой блогър страда от мания за величие и кой - не. Но лично мое наблюдение е, че в българското интернет пространство масово цъфтят "ентелегенти", които се държат в истинския живот, както се държат във Фейсбук примерно. Тук често пъти можем да си говорим по-скоро за невротизъм - защото при невротиците заболяването е напълно осъзнато, но те са неспособни да реагират адекватно. Хора с комплекси, които развиват велико свое аз в нета. И докато шизотипията почти винаги се свързва с хора с висок интелект, невротизмът в много случаи е присъщ и на слабоумни хора, наели се да поучават другите и да се изявяват като големи откриватели.

цитирай
36. valsodar - Ваня, възможно е да си права :)))
10.08.2011 19:29
За рамката.
Стара задявка си е тая рамка, отдавна с теб си водим спора, но ми е приятно да го водя и затова, все още е около образът ти.
А инак доколко сме за психолог и не сме ли безвъзвратно закъснели за него, то това си е един дежурен въпрос - добре е човек понякога да изпитва съмнения в начина по който реагира към света, за да не потъне в блатото на непогрешимоста.
За мен повечето хора са си напълно нормални, реагиращи напълно естествено за хора в стрес. За съжаление, последните години, тези почти 20-25 години на преход към уж нещо по-добро са все години на силен стрес и дискомфорт.
Най-вече за тези, които наместо светлинка в тунела, все виждат мрак около себе с
vania23 написа:
Като си ме взел от няколко години, че като си ме сложил в една рамка и не желаеш да ме поизвадиш от нея и да допуснеш, че мога да разсъждавам и малко по-широчко :) Идея нямам за кой постинг на кой Нарцис ми говориш, но имайки предвид рамката, в която се намирм за теб, стигам до извода, че това е оня Нарцис, който е Нарцис според теб.
А ти наистина ли мислиш, че всички, които не са нормални по общоприетото, са луди? Напротив, не са. В повечето хора, в резултат на стресовите ситуации, в които са поставени, се наблюдават психически разстройства, които в никакъв случаи не ги определят като луди. Има параноидни типове, които все си мислят, че нещо лошо ще им се случи тутакси или пък ще пострадат, или пък някои ги преследва, или пък не ги харесва, или пък са носители на човешкото знание само те и никой друг.
Има обсесивно-компулсивни типове, които са обзети от някаква мания - да трупат пари, да чистят, да си командорят децата или съпрузите и прочие.
Има депресивни натури, които трудно понасят действителността. Не вярвам някой да дойде при теб и да ти каже -Радославе, аз така и така имам еди какво си разстройство. Всеки гледа някак да се спасява и да не му личи.
За психиатър са малко, но за психолог сме всички...
цитирай
37. valsodar - Учудващо наистина
10.08.2011 19:38
krassko написа:

До тук само трима са ти сложили минуси вместо да изключат компютъра и да се поразходят малко за да си проветрят куфалниците :))))))))))))))


Явно медикаментите все пак помагат - присъствието на психиатри в сайта се възприе доста спокойно, а наблюденията ми и съмнененията ми около причината за него - също?!
Може да се дължи и на рязкото захлаждане днес, което чрез студеният си фронт да е успяло да охлади някои прегрети мозъци тук?
Получи се изненадващо интересна дискусия, вярно в едни моменти малко по-емоционална от очакването, но все пак дискусия за това, за което исках да говорим. :)))
А за минусите - Добре е, че ги има и тях!
Ако всички безрезервно харесваха това което пиша тук, щях да започна сериозно да се притеснявам дали все още съм самият себе си или съм влязъл в роля, за която не съзнавам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392773
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив