Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2014 13:36 - Сайтът на grouponi.bg - голямата измама!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3850 Коментари: 5 Гласове:
15

Последна промяна: 26.11.2014 13:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Е, вече и аз съм в групата на измамените. При това, по един напълно елегантен начин, от сайт за пазаруване с отстъпка, собственост на "Интермедия 2008" ЕООД, със собственик Емилиян Цветков.

На същият този сайт на 27.10.201 в 14:17 часа, превеждам сумата от 240.00 (двеста и четиридесет лева и нула стотинки), за закупуването на ваучер No.1414412046218 с номер на платежно нареждане 200000007317923.

Всичко това е направено, съгласно указанията в сайта, след което се свързвам с търговеца предлагащ гумите и му изпращам:

      Ваучер №  1414412046218              Платен на  27.10.2014, 14:23
Секретен код 


След което, на мейла си получавам следното потвърждение от търговеца:
                Depo Gumi    dgumi@abv.bg
27.10            image           image           image
          до мен         image
 Здравейте, вашата поръчка е приета.
Поздрави

До тук всичко е в цветя и рози и аз започвам да си чакам гумите.
Естествено, не пристигат в уреченият ден, поради което се свързвам отново с търговеца и му пиша следният мейл:

"Здравейте, поръчката ми все още не е доставена.
    Може ли да проверите нейният статус към момента, както и да получа информация по кой точно куриер е изпратена, както и номера на поръчката за куриера, за да следя статуса й?          С поздрав"

На който отговора съответно е:
          Depo Gumi
3.11            image           image           image
          до мен         image
   Здравейте,
имахме забавяне и все още не е изпратена.
Очакваме днес или най-късно утре да я изпратим.
Поздрави

Успокоявам се временно, все пак на кой ли не се случва и продължавам да чакам. И така си чакам до 20-ти ноември, като всяка седмица не пропускам да напомня, че поръчката ми не е изпълнена.

След 20-ти, когато забавянето й е вече фрапиращо и поведението на търговеца започва да се отклонява от нормалното, решавам да се свържа със сайта за пазаруване, който ми е продал ваучера.

Да, но такъв сайт вече не съществува!
Съществува подобен, с една единствена буква липсваща в изписването на името, но забележете - регистриран на друга фирма. От старият сайт и съответно възможност да се свържеш с него - ни спомен, ни следа!

Пиша на адреса, от който сайта ми е давал указания 
info@grouponi.bg но... такъв адрес вече не съществува!!
Пиша на търговеца, но странно... болестта явно е заразна и той не отговаря.

Междувременно научавам, че не съм единственият измамен от този сайт, но поради ДРЕБНИЯТ характер на измамата, тези които трябва да накажат измамниците просто си го преместват от левият крачол в десният.

Да, аз ще си отпиша тази загуба в графа невъзвратими, но просто за в бъдеще няма да направя нито една покупка с авансово плащане през интернет в наш сайт!

Пазарувам редовно в чужди сайтове, но нито веднъж не съм имал случай да бъда измамен от тях! Нито веднъж!
 Може би поради простата причина, че в тези държави никой не може да позволи подобни форма на измама, от които ще пострада не само репутацията на добронамерените търговци, но и самата индустрия на безкасова търговия.



Гласувай:
15



1. freeoldmen - А колко е просто само.
26.11.2014 14:26
Разследващ полицай да направи поръчка в новият сайт,
със средствата на поверената му длъжност да документира
последвалата измама, и да идентифицира и вкара на топло престъпниците...
Обикновен човек може да го направи, журналист също,
само полицията не може...

Имат по- важна работа вероятно.
цитирай
2. anilove - мм дам
01.12.2014 04:55
Вече не ме изненадват подобни събития в нашата мира родина. Полицията наистина има по -важна работа (сарказъм) няма да споменавам какво правят. Но това е непростимо. Аз също си чакам една картина 2 месеца и повече от друг наш онлайн сайт, но поне не съм платила предварително. Но 240 лв ... това си е доста голяма кражба от народа ... Свържи се с закрила на потребителя или дори с Господари на Ефира . Трудно е да се справи човек сам с такъв вид измама, но ако ние не се борим, кой? Полицията ли? - да, да. Трябва да се спре злоупотребата с народа!
цитирай
3. valsodar - Файда няма, по тази причина не си ...
01.12.2014 14:50
Файда няма, по тази причина не си губя времето нито с прокуратура, нито с икономическа полиция, а още по-малко пък с КЗП.

Времето, което ще изгубя с тези имитации на държавност ще ми струва повече в пари, от това, което ще вложа в полезна дейност.
цитирай
4. mar866 - ...
02.12.2014 13:49
пий една студена вода и се радвай, че само с толкова са те щипнали:(
преди година, бяха копирали сайта на Ал Италия, "пуснали" оферта за евтини самолетни билети, прибрали маса пари и на другия ден се изпарили.

пп. а полицията, няма да си мръдне пръста, освен ако не си депутат.
помниш ли как бяха изгоряли маса депутати в парламента с евтини почивки до екзотични места и то с хилядарки? е, хванаха ги, водят се дела, ама пари - нъцки!
цитирай
5. valsodar - Ще им палят свещи с тези пари - отп...
02.12.2014 14:04
Ще им палят свещи с тези пари - отписал съм ги за добри цели.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393276
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив