Постинг
09.03.2010 15:13 -
Това е положението!
Автор: valsodar
Категория: Политика
Прочетен: 4383 Коментари: 26 Гласове:
Последна промяна: 09.03.2010 15:21
Прочетен: 4383 Коментари: 26 Гласове:
9
Последна промяна: 09.03.2010 15:21
" Вие сте чудни хора. Избрахте си дето се казва една ”котка в торба”, без да сте я видели черна ли е, бяла ли е. Сега викате - Бойко да си ходи.
Не става така.
Гласувахте за Бойко, сега ще си носите последствията.
Да ви е за урок - на избори не се експериментира, а се гласува за проверени политици. Ако не сте намерили добър политик - не гласувате.
Викахте - да изберем най-малкото зло.
Ами ето - малкото зло вчера днес е голямо. Докато не избухне революция, тази държава няма да се оправи! "
Кънчо Магданозовъ
Не става така.
Гласувахте за Бойко, сега ще си носите последствията.
Да ви е за урок - на избори не се експериментира, а се гласува за проверени политици. Ако не сте намерили добър политик - не гласувате.
Викахте - да изберем най-малкото зло.
Ами ето - малкото зло вчера днес е голямо. Докато не избухне революция, тази държава няма да се оправи! "
Кънчо Магданозовъ
1.
анонимен -
Който е гласувал за Бойко
09.03.2010 15:18
09.03.2010 15:18
и сега съжалява да му мисли. Всички гласуваха за Бойко, а той им натресе Дянков, Цецки, Фидосова и тем подобни.
Всяка коза за свой крак! Да са мислили!
цитирайВсяка коза за свой крак! Да са мислили!
Политическа култура не се насажда, тя се изгражда.
цитирайХм, а аз защо не съм чула някой, който е гласувал за него да е признал, че е сгрешил?
Явно, малко време отделям за четене, но се успокоявма, че до края на мандата му има още много години... :)
цитирайЯвно, малко време отделям за четене, но се успокоявма, че до края на мандата му има още много години... :)
От хора признали си, че са гласували за ГЕРБ крайно разочаровани от избора си.
Но, това не решава проблема, а той се корени в липсата на достойни за политици личности у нас - хора с нужното възпитание, опит, ерудираност и поне в рамките на благоприличното морал.
Единствените подобни такива бяха във Великото Народно Събрание и понастоящем са вече покойници.
цитирайНо, това не решава проблема, а той се корени в липсата на достойни за политици личности у нас - хора с нужното възпитание, опит, ерудираност и поне в рамките на благоприличното морал.
Единствените подобни такива бяха във Великото Народно Събрание и понастоящем са вече покойници.
Абе то, хак да им е, ама не става! Щото сега хората, дето мислехме с главите си и не си и помислихме да гласуваме за този...ще спестя епитета, който ми идва да кажа, страдаме от простотията на тези, дето глусаваха за този експеримент.
Направо вече не знам на кой свят съм, тия хора са ТОТАЛНО ненаясно какво правят и последиците вече са факт.
Бизнесът е съсипан от простотиите на Дянков и компания, безработицата лавинообразно расте, здравни вноски се увеличават, лекарите стачкуват...Така мога да продължавам до безкрай.
И все още има хора, които го подкрепят този смешник министър-председателя, дето си мисли, че е излязъл на пазара да обмени малко махленски приказки от типа "Всички разбираме от футбол и от политика". Щото неговото понятие за политика, е точно колкото и на дядо Ганчо от Долно нанагорнище, на няколко ракийки в селската кръчма.
Уф, много се паля на тая тема, извинете ме емоционалния изблик:))
цитирайНаправо вече не знам на кой свят съм, тия хора са ТОТАЛНО ненаясно какво правят и последиците вече са факт.
Бизнесът е съсипан от простотиите на Дянков и компания, безработицата лавинообразно расте, здравни вноски се увеличават, лекарите стачкуват...Така мога да продължавам до безкрай.
И все още има хора, които го подкрепят този смешник министър-председателя, дето си мисли, че е излязъл на пазара да обмени малко махленски приказки от типа "Всички разбираме от футбол и от политика". Щото неговото понятие за политика, е точно колкото и на дядо Ганчо от Долно нанагорнище, на няколко ракийки в селската кръчма.
Уф, много се паля на тая тема, извинете ме емоционалния изблик:))
Трудно е човек да сдържа гневът, когато вижда какви глупости се раждат в нечии управленски глави!
Безумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
цитирайБезумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
7.
анонимен -
ЦИТАТ
10.03.2010 02:59
10.03.2010 02:59
valsodar написа:
Трудно е човек да сдържа гневът, когато вижда какви глупости се раждат в нечии управленски глави!
Безумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
Безумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
ЗА ИДИОТ-НЯМА СПОР,НО ЗАСЛУГИТЕ ГИ ПОСТИГНА ЗА МНОГО КРАТКО ВРЕМЕ . ТОВЕ Е ГОЛЯМОТО МУ ПРЕДИМСТВО ПРЕД СТАНИШЕВ.
8.
анонимен -
От хора признали си, че са гласували ...
10.03.2010 09:09
10.03.2010 09:09
valsodar написа:
От хора признали си, че са гласували за ГЕРБ крайно разочаровани от избора си.
Но, това не решава проблема, а той се корени в липсата на достойни за политици личности у нас - хора с нужното възпитание, опит, ерудираност и поне в рамките на благоприличното морал.
Единствените подобни такива бяха във Великото Народно Събрание и понастоящем са вече покойници.
Но, това не решава проблема, а той се корени в липсата на достойни за политици личности у нас - хора с нужното възпитание, опит, ерудираност и поне в рамките на благоприличното морал.
Единствените подобни такива бяха във Великото Народно Събрание и понастоящем са вече покойници.
Аз гласувах за Бойко и не съжалявам. Продължавам да мисля, че той беше най-подходящия избор. Друг е въпроса, че голяма част от хората го смятаха за месия вярваха че нещата ще се оправят веднага. Както направиха при "царя". Естествено е да са разочаровани. Чудеса стават в приказките. Вие вярвате ли че нещо оплитано 20 год. може да се разплете за 20 мес. Освен това голяма част от ръководствата на институциите (министерства, съд, прокуратура и т.н) са назначени от БСП и ДПС и нямат полза нещата да се оправят. Не и ако техните не са на власт.
Казваш "Ако не сте намерили добър политик - не гласувате." При тази избирателна система от подобно нещо полза имат първо ДПС и второ БСП. Техният електорат гласува под строй. Гласовете на негласувалите се разпределят пропорционално.
9.
анонимен -
Не съм гласувал
10.03.2010 11:18
10.03.2010 11:18
за ГЕРБ - не съм сляп.
Но не бъдете слепи и вие. Единственият свестен в този екип е Дянков, нищо че не става за политик. Той е хирурга - без скалпел няма нищо да се оправи. Радо - препоръчвам ти малко икономическа култура - другата я имаш.
цитирайНо не бъдете слепи и вие. Единственият свестен в този екип е Дянков, нищо че не става за политик. Той е хирурга - без скалпел няма нищо да се оправи. Радо - препоръчвам ти малко икономическа култура - другата я имаш.
10.
анонимен -
ЕГО
10.03.2010 11:30
10.03.2010 11:30
Целия тоя цирк е заради накърненото ЕГО на Ботисов. Тези хора са най-опасни, защото са психически нестабилни. И той ще стигне до край, независимо от изхода му.
цитирайЯсно. И в какво се състои "операцията"? Премахване на сърцето на икономиката - т.е. на бизнеса? Определено не е трансплантация, защото от чиновническия апарат и здравната система сърце не може да се направи, че да го присадиш на мястото на липсващото. На такива хирурзи мерси ще кажем!
цитирайЕдин път и ти да напишеш нещо вярно..:)
Шегувам се!Но пък и ,,положението,, е такаво,вече доста годинки...
Ще дойдат нови избори(все едно кога)и пак ще има хора,дето се оплакват,че били излъгани.Имам приятел(наистина е с две висши образования),културно и възпитано момче,който през 2001г.гласува за Крадлив дедо.Как ли не разговаряхме...Не та не!През 2003 ми вика:Ееееххх майка му да ... сгреших!После същото негово действие се повтори и по отношение на АТАКА.На последните Избори от безисходица се натресе на Крадливата тройна коалиция и...пак се псува!Сега бил разбрал какви разхищения правили Суека Станишев,Крадлив дедо и Доган!Такива като моя приятел гъмжат из цяла България!
цитирайШегувам се!Но пък и ,,положението,, е такаво,вече доста годинки...
Ще дойдат нови избори(все едно кога)и пак ще има хора,дето се оплакват,че били излъгани.Имам приятел(наистина е с две висши образования),културно и възпитано момче,който през 2001г.гласува за Крадлив дедо.Как ли не разговаряхме...Не та не!През 2003 ми вика:Ееееххх майка му да ... сгреших!После същото негово действие се повтори и по отношение на АТАКА.На последните Избори от безисходица се натресе на Крадливата тройна коалиция и...пак се псува!Сега бил разбрал какви разхищения правили Суека Станишев,Крадлив дедо и Доган!Такива като моя приятел гъмжат из цяла България!
Ама ти сериозно ли си вярваш!? Че Бойко не е дошъл просто да се възползва от възможностите на властта, а се е засилил да разплита нещото, оплитано 20 години? Цялото му мърморене, че разни звена не функционират, е за да предизвика в тях промени, с които да почнат да функционират, само че вече в негова полза. Нищо повече.
цитирайотговорът му е ясен: всички останали котки вече ни бяха оглозгали, достатъчно видими и затлъстели. Всеки прави греши, важното е да може да ги признава и да не ги повтаря.
А след като си носи оставката в джоба, нека да я извади. Нямало други. Севте. Нищо ново. Може пък и да има.
цитирайА след като си носи оставката в джоба, нека да я извади. Нямало други. Севте. Нищо ново. Може пък и да има.
15.
анонимен -
ЧЕРВЕНОГЪЗЕЦ ХРАБЪР
10.03.2010 12:23
10.03.2010 12:23
Значи,първо гласуваме,после съжаляваме!И за какво съжаляваме,ако смея да се обадя!?Че след като го избрахме България не е станала Германия,така ли!?Е, за това е нужно време!И то доста!Ламята Спаска трябваше да си отиде,забравихте ли?Забравихте ли кражбите,разхищенията и откровения грабеж?Какво всъщност искате?Да си чешете езиците в очакване на месията,ДЕТО ЩЕ ОПРАВИ ВСИЧКО,в това число и вас самите!Няма как да стане!За първи път нещата потръгнаха и това е по-добре от нищо,нали така!?Затова и червенушките пищят!Защото краят им се вижда!Смело напред и разчитайте на себе си!Шъ съ упраим!:)
цитирайНапълно съм съгласен с човека , който е написал коментар номер 2
цитирайНе съм червенушка, но не съм и герберче. Ан15, ако може да ми обясни, къде точно е положителната промяна и кое е това, което е "потръгнало"??? Ако говори за движение надолу няма нужда да отговаря, това е летене в бездната и всеки здравомислеш го усеща.
цитирай
18.
анонимен -
Ейййй ще се изядете от яд комунягите ....ама хубаво ви хлопна мандалото... ;)
10.03.2010 12:52
10.03.2010 12:52
анонимен написа:
ЗА ИДИОТ-НЯМА СПОР,НО ЗАСЛУГИТЕ ГИ ПОСТИГНА ЗА МНОГО КРАТКО ВРЕМЕ . ТОВЕ Е ГОЛЯМОТО МУ ПРЕДИМСТВО ПРЕД СТАНИШЕВ.
valsodar написа:
Трудно е човек да сдържа гневът, когато вижда какви глупости се раждат в нечии управленски глави!
Безумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
Безумна политика в години на икономическа криза и държавен разпад.
Дянков има заслуги за това почти толкова, колкото Доган и Сатанишев.
Не знам дали е топ-икономист, но като топ-идиот вече се доказа.
ЗА ИДИОТ-НЯМА СПОР,НО ЗАСЛУГИТЕ ГИ ПОСТИГНА ЗА МНОГО КРАТКО ВРЕМЕ . ТОВЕ Е ГОЛЯМОТО МУ ПРЕДИМСТВО ПРЕД СТАНИШЕВ.
50 години + 20 години само кражби не се учудвам че ви удря в емоционални изблици ,кранчето ви пресъхна колко ми е кеф сега защото вие червените сте свикнали никога нищо да не работите та нали вие сте боготворените но така ви се пада даже леко ви се размина прехода дано ви се върне тъпкано всичко което направихте на нашият народ ,за власта сте способни и с турците газа да ни заголите и фес да сложите КАКВИ БЪЛГАРИ СТЕ ВИЕ СЕ ПИТАМ ,но господ си знае работата всички ще си получите заслуженот рано или късно ще се появи нов Левски и за вас ще приложи всички негови закони само тогава ще бъдем спасени от вас народните изедници на България...
19.
анонимен -
Червенушка сиии червенушкаааа ама се криеш .....
10.03.2010 13:00
10.03.2010 13:00
dianatrg написа:
Не съм червенушка, но не съм и герберче. Ан15, ако може да ми обясни, къде точно е положителната промяна и кое е това, което е "потръгнало"??? Ако говори за движение надолу няма нужда да отговаря, това е летене в бездната и всеки здравомислеш го усеща.
Ами надолу 1,2 милиарда лева какво ще кажеш ама ви е яд че ги издухахте ,само и само когато не сте на власттогава ще се оправим иначе ще откраднете и на циганите гащите след време дано ви накаже господ всичките дето сте и продължавате да обирате хубавата ни държава..
Благодаря за отговора :), но аз като червенушка съм доста ограничена и не разбрах какво точно казваш. Впечатли ме тази сума от 1,2 МИЛИАРДА лева, която съм пропуснала да открадна, но защо не вземеш да цитираш сумите, които любимите ти управници дължат на бизнеса, неизплатените задължения от различните им подопечни ведомства и поделения... не, не си прави труда. Колкото по-малко знаеш, колкото по-малко мислиш толкова по-лесно "живееш"
цитирай
21.
анонимен -
Относно операцията
10.03.2010 13:36
10.03.2010 13:36
Знам какво значи за бизнеса тази политика (11). Малко факти: декември 2008 фискален резерв - над 12млрд лв., след юли 2009 - малко над 7. Господата социално ориетирани милионери "стимулираха бизнеса". Убиха го още тогава.
По два начина:
- първия го виждаме в момента - опразнена хазна, замръзнал икономически живот
- за другия по-малко се мисли и говори, а той е даже по-важен - милиардите потънаха във фирмите на батко и на татко. По веригата бяха напапкани хранениците им и хранениците на хранениците. Когато един икономически субект получи стимул, който не е генериран с икономически пазарни механизми, то той убива цялата добра, икономически здрава и жизнена конкуренция.
Далеч съм от мисълта че физкултурниците ще оправят нещо, но това са реалностите. Дянков ще бъде винен затова че изтърва момента да направи облигационен заем, но пък и това не става лесно и бързо. Сега вече е късно...
А за операциите - трябва да бърза, само ампутация му е майката, ампутация и пренасочване на спестеното към разплащане на задълженията.
цитирайПо два начина:
- първия го виждаме в момента - опразнена хазна, замръзнал икономически живот
- за другия по-малко се мисли и говори, а той е даже по-важен - милиардите потънаха във фирмите на батко и на татко. По веригата бяха напапкани хранениците им и хранениците на хранениците. Когато един икономически субект получи стимул, който не е генериран с икономически пазарни механизми, то той убива цялата добра, икономически здрава и жизнена конкуренция.
Далеч съм от мисълта че физкултурниците ще оправят нещо, но това са реалностите. Дянков ще бъде винен затова че изтърва момента да направи облигационен заем, но пък и това не става лесно и бързо. Сега вече е късно...
А за операциите - трябва да бърза, само ампутация му е майката, ампутация и пренасочване на спестеното към разплащане на задълженията.
Доживях и друг да схване,че без революция няма бъдеще за нас.
И не само да го схване,ми и да го изрази това си схващане публично.
Адмираций за ,което.
Относно експериментите по време на изборо,тай ще е и при следващите и по-следващите.И т.т. , и т.н.....................
Сети се за 800-те дни.Не беше отдавна тоя грешен експеримент. И го повторихме!!!
Ще го потретим ''ВЕРВАЙ'' ми.................
цитирайИ не само да го схване,ми и да го изрази това си схващане публично.
Адмираций за ,което.
Относно експериментите по време на изборо,тай ще е и при следващите и по-следващите.И т.т. , и т.н.....................
Сети се за 800-те дни.Не беше отдавна тоя грешен експеримент. И го повторихме!!!
Ще го потретим ''ВЕРВАЙ'' ми.................
Съгласен съм за ампутациите. Ама не съм чувал за ампутация на сърце. Да ампутира крайниците - има толкова безсмислена бюрокрация. Ама властта пък само на нея се крепи. Ако я измете, тя ще се превърне в армия от безработни, които и никой не би взел на работа, защото те просто не знаят какво е това. Изобщо ситуацията е много, много гадна и решение просто не се вижда. Скоро ще заприлича на 1996, само дето тогава поне световната икономика беше добре, а и ние не бяхме още толкова разглезени с лъскави молове, скъпи коли и скъпа издръжка на живота.
цитирайЗа съжаление, преди години изпуснахме питомното и сега ще гоним дивото!
цитирай
25.
police -
Валсодаре,
10.03.2010 15:17
10.03.2010 15:17
показваш единствено какъв ЧЕРВЕН комплексар си.
За твое съжаление,
на ББ му е през оная работа за теб и за такива като теб!
цитирайЗа твое съжаление,
на ББ му е през оная работа за теб и за такива като теб!
Което е добре за полемиката, защото казват, че в спора се раждала и истината.
Та!
За самият постинг.
Има едни кавички в него.
Които ще рекат едно - не съм аз авторът на цитираното, но поради факта, че мнението ми съвпада изцяло с неговото, предпочитам да го цитирам и подкрепя.
И... проблемът не е в това, че за пореден път страната ни се управлява от некадърни политици. Не. На това сме му свикнали вече.
Проблемът се корени основно в това, че хората са с увреденото мислене от тоталитаризма убил всякаква самостоятелна мисъл и желание за промяна. Създал трайните усещания, че нищо в тази държава не зависи от нас и всичко засягащо ни се решава Там Някъде Горе.
Това е и причината за мен, народа ни да се люшка в подкрепата си от един измамник към друг (родени от средите на БКП до един) и после разочаровано да псува "свободният" си избор.
А в случая, то избор просто не ни е предоставен, след като ни се дава възможноста единствено да разменяме местата на клоуните в програмата, наместо да превключим на друга.
Това е тъжната истина - нацията ни с демонстрираното близо 20 години безхаберие, овчедушие и андрешков манталитет не е истински съзряла, за промените които се направиха в Чехия, Унгария и Полша.
цитирайТа!
За самият постинг.
Има едни кавички в него.
Които ще рекат едно - не съм аз авторът на цитираното, но поради факта, че мнението ми съвпада изцяло с неговото, предпочитам да го цитирам и подкрепя.
И... проблемът не е в това, че за пореден път страната ни се управлява от некадърни политици. Не. На това сме му свикнали вече.
Проблемът се корени основно в това, че хората са с увреденото мислене от тоталитаризма убил всякаква самостоятелна мисъл и желание за промяна. Създал трайните усещания, че нищо в тази държава не зависи от нас и всичко засягащо ни се решава Там Някъде Горе.
Това е и причината за мен, народа ни да се люшка в подкрепата си от един измамник към друг (родени от средите на БКП до един) и после разочаровано да псува "свободният" си избор.
А в случая, то избор просто не ни е предоставен, след като ни се дава възможноста единствено да разменяме местата на клоуните в програмата, наместо да превключим на друга.
Това е тъжната истина - нацията ни с демонстрираното близо 20 години безхаберие, овчедушие и андрешков манталитет не е истински съзряла, за промените които се направиха в Чехия, Унгария и Полша.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27880
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът