Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 19:15 - Как ли пък не?
Автор: valsodar Категория: Политика   
Прочетен: 1151 Коментари: 0 Гласове:
1



Всичкото Мара втасала, че взела та се и сресала! - това е първата реплика, която ми идва наум, четейки поредните гръмки новини за затварянето на Пиратските сайтове Замунда и Арена?!
 И що така бре како Сийке?
 Пардон, Цветанке!
Що така?
Що ще ми затваряш ти на мене сайта, от където аз си гледам филми с ниско качество и лош превод, срещу платената на притежателя му такса с СМС? Какво ми е пиратското на мен, дето съм си платил за да имам правото да си гледам за лична употреба, без търговска цел някой филм?
 Нима, аджеба в закона за авторското право това не е изрично упоменато като наша свобода, която не може да се счита за пиратство, а?

 И защо, како ми Цветанке ще считаш за пиратство гледането на един филм, а няма да считаш за Пиратство поголовното ограбване на един народ?
 Да, правилно ми разбра мисълта!
Защото, как ако не съвременни пирати можем да наречем едни грабителски структури като например Здравната каса, след като тя вече няма да поема грижите по здравето ми ( въпреки тлъстите суми, обирани от мен всеки месец) и отдавна не е каса, след като се видя, че едни добре познати ни пирати са я обрали вече до шушка?!!
 Кажи ми како ми Цветанке, какво Ти направи с тези пирати, че да опреш баш до мене, а?
 Кажи ми и какво направи с другите големи пирати, на които даде монопола не само да ни грабят до последно, ами и узакони този монопол, с угодническите си държавни актове?
 ЧЕЗ, НЕК, Топлофикация - да продължавам ли или вече взе да ти притопля на мозъчето плоско?

 Кажи ми мила ми како Цветанке и що стори с монополните сдружения на хлебари, маслари и прочие търговска сган, де влезе в олигополни сдружения помежду си, за да се стигне до Абсурда най-бедната страна в Европа да плаща най-високите цени за основни хранителни продукти.

 Мълчиш, а?
Ще мълчиш я!

Те фактите достатъчно си говорят, за да чакам аз от тебе да ми кажеш кой е пират в таз държава и кой не е!



Тагове:   как,   не,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395183
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив