Постинг
10.07.2011 00:49 -
Послание
Автор: valsodar
Категория: Политика
Прочетен: 7828 Коментари: 27 Гласове:
Последна промяна: 10.07.2011 00:50
Прочетен: 7828 Коментари: 27 Гласове:
20
Последна промяна: 10.07.2011 00:50
Едно послание ме накара да се замисля над него.
За това което бихме могли заедно да постигнем, но... все нещо ни пречи да го направим. Опитвам се да разбера каква точно е причината, какво точно ни пречи, защото ако не я открием, переспективите пред нас ще са меко казано мрачни.
Ето и самото послание:
"Наистина е доста жалко, че в блогосферата ни има прекалено много личностни емоции; докато за съжаление в момента България умира в съвсем буквалния, физически смисъл на думата. Цялата тази енергия на млади хора, която сега се пилее на вятъра в, извинете за израза, празно бърборене, може да бъде впрегната за нещо много по-сериозно. Всички се опитват да лекуват България от хрема - а тя е болна от рак. Естествено, последната надежда е в младите хора, но както си личи и от т. нар. "блогерски войни", те просто я пропиляват нахалост. Просто имат нужда от организиране и от поставяне на ясна и сериозна, дори може да се каже, висока цел. Иначе всичкото това безсмислено убиване на енергия ще продължава. А силата на интернет-общностите беше показана неотдавна в Северна Африка. Нашата страна има нужда от подобно организиране на млада енергия, иначе по чисто етно-демографски (и много добре създадени и насочени) причини ще изчезне от хоризонта на историята."
Съгласен съм, няма как човек който има очи да види случващото се около него да не се съгласи с казаното. И да се запита - Каква точно е моята роля, с какво аз мога да променя настоящето, в което живея и от което не съм доволен?
Цяло едно поколение от млади гневни хора си задава тоя въпрос.
Преди време хранех илюзията, че използвайки тази блог-платформа ще успея чрез трибуната дадена ми от нея нещо да променя в мисленето на тези, които ще ме прочетат. Уви, не е достатъчно да се промени само част от мисленето, трябва да се промени и самата нагласа, че от нас нищо не зависи, защото всичко пак ще си остане в сферата на интернет-говорилнята, ще си говорим много, ще отправяме апели всякакви и още повече ще подкрепим, но каквото и да говорим, колкото и да го говорим, само с приказки промяна съществена няма как да стане.
Питам се - Какъв е начинът да се излезе от сферата на приказките и да се премине в сферата на действията? За да не ставаме отново смешни с инициативи от рода на тези във Фейсбук, където хиляди на думи ги подкрепят, а на действия... на действия никакви ги няма. Защо? Може би, самите те не вярват в това, което на думи подкрепят?
Кое най-много ни пречи наистина?
Може би недоверието, с което сме дълбоко пропити, че нещо е възможно да се промени? Може би отчаянието, което ни обзема все повече и повече, виждайки как можещи и знаещи хора или напускат страната ни или просто ги погребваме в нея.
Или просто липсата на вяра в нас самите?
Не са малко въпростите като тези, но не спирам да търся отговорът им.
Защото знам, че не ги ли открия поне за себе си, цял живот ще се разкайвам, че нищо не съм опитал, нищо не съм променил, а само съм се примирил.
За това което бихме могли заедно да постигнем, но... все нещо ни пречи да го направим. Опитвам се да разбера каква точно е причината, какво точно ни пречи, защото ако не я открием, переспективите пред нас ще са меко казано мрачни.
Ето и самото послание:
"Наистина е доста жалко, че в блогосферата ни има прекалено много личностни емоции; докато за съжаление в момента България умира в съвсем буквалния, физически смисъл на думата. Цялата тази енергия на млади хора, която сега се пилее на вятъра в, извинете за израза, празно бърборене, може да бъде впрегната за нещо много по-сериозно. Всички се опитват да лекуват България от хрема - а тя е болна от рак. Естествено, последната надежда е в младите хора, но както си личи и от т. нар. "блогерски войни", те просто я пропиляват нахалост. Просто имат нужда от организиране и от поставяне на ясна и сериозна, дори може да се каже, висока цел. Иначе всичкото това безсмислено убиване на енергия ще продължава. А силата на интернет-общностите беше показана неотдавна в Северна Африка. Нашата страна има нужда от подобно организиране на млада енергия, иначе по чисто етно-демографски (и много добре създадени и насочени) причини ще изчезне от хоризонта на историята."
Съгласен съм, няма как човек който има очи да види случващото се около него да не се съгласи с казаното. И да се запита - Каква точно е моята роля, с какво аз мога да променя настоящето, в което живея и от което не съм доволен?
Цяло едно поколение от млади гневни хора си задава тоя въпрос.
Преди време хранех илюзията, че използвайки тази блог-платформа ще успея чрез трибуната дадена ми от нея нещо да променя в мисленето на тези, които ще ме прочетат. Уви, не е достатъчно да се промени само част от мисленето, трябва да се промени и самата нагласа, че от нас нищо не зависи, защото всичко пак ще си остане в сферата на интернет-говорилнята, ще си говорим много, ще отправяме апели всякакви и още повече ще подкрепим, но каквото и да говорим, колкото и да го говорим, само с приказки промяна съществена няма как да стане.
Питам се - Какъв е начинът да се излезе от сферата на приказките и да се премине в сферата на действията? За да не ставаме отново смешни с инициативи от рода на тези във Фейсбук, където хиляди на думи ги подкрепят, а на действия... на действия никакви ги няма. Защо? Може би, самите те не вярват в това, което на думи подкрепят?
Кое най-много ни пречи наистина?
Може би недоверието, с което сме дълбоко пропити, че нещо е възможно да се промени? Може би отчаянието, което ни обзема все повече и повече, виждайки как можещи и знаещи хора или напускат страната ни или просто ги погребваме в нея.
Или просто липсата на вяра в нас самите?
Не са малко въпростите като тези, но не спирам да търся отговорът им.
Защото знам, че не ги ли открия поне за себе си, цял живот ще се разкайвам, че нищо не съм опитал, нищо не съм променил, а само съм се примирил.
Kakvi ti visoki zeli, kogato usloviata na jivot sa miserni i podvejdashti...
da be, daite da dadem -kakvo da iskame ot mladite -da sluguvat na korupziaza i prodajnizite che i da sa dovolni-aide stiga s tia "visoki" zeli...
Prosto njama drug izbor,a ako ima nikoi njama da chaka da go pokanjat za organizirane i visoki zeli,prosto shte napravi kakvoto e reshil.I dano.
цитирайda be, daite da dadem -kakvo da iskame ot mladite -da sluguvat na korupziaza i prodajnizite che i da sa dovolni-aide stiga s tia "visoki" zeli...
Prosto njama drug izbor,a ako ima nikoi njama da chaka da go pokanjat za organizirane i visoki zeli,prosto shte napravi kakvoto e reshil.I dano.
2.
lisichka -
Когато си поставиш високи цели и ...
10.07.2011 06:43
10.07.2011 06:43
Когато си поставиш високи цели и някой 5 пъти заплаши теб и семейството ти и започне в реала да ти съсипва живота , тогава ще те питам как ще осъществиш целите си.
Първо е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
цитирайПърво е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
Грижата ти е основателна, думите ти са верни, но без да се доверим на Бога, няма да стане нищо добро за хората за пореден път. Който уповава в човеци е проклет. Така пише в Библията и е доказана истина. Бъди благословен!
цитирайНе съм сигурна дали скоро ще си дадеш отговор на тези въпроси, но "стадото" ни е достатъчно голямо , говорилнята също - действието обаче го няма никакво и няма от къде да дойде, защото всичко е само на "първият етаж", първично, а на "вторият етаж" липсва. Там където трябва да се "произвежда" мисъл и тя да се превърне в действие е ЗАКЪРНЯЛО за съжаление. Не можем да искаме нещо да се промени, ако не започнем оздравителната си програма на нашето закърняло мислене, т.е. от нас. Не е лесно на хората извън България, но два пъти по-трудно е на тези, които са останали тук.
Дори не става дума за недоверие valsodar, защото управляващите са от народа, хора като нас, но с мисъл. Тези, които не са достигнали нивото да се осмелят да говорят, остават вечно критикуващи и мърморещи, недоволни и т.н. И защо, защото каквото и да ни се предложи - ние нищо не приемаме, настроени сме само са оплюваме, да хулим, да ругаем, а в същност "КЪДЕ СМЕ НИЕ ? " и какво направихме, за да се промени нещо !? - НИЩО. Едно голямо НИЩО и то НИ СЕ СМЕЕ, но и това е НЕЩО на фона на цялото ни безхаберие и ние му се радваме и се гордеем с него, защото капацитета на закърнялото не е голям и той е закърнял, най-вероятно защото е уморен ....знае ли човек !!???
цитирайДори не става дума за недоверие valsodar, защото управляващите са от народа, хора като нас, но с мисъл. Тези, които не са достигнали нивото да се осмелят да говорят, остават вечно критикуващи и мърморещи, недоволни и т.н. И защо, защото каквото и да ни се предложи - ние нищо не приемаме, настроени сме само са оплюваме, да хулим, да ругаем, а в същност "КЪДЕ СМЕ НИЕ ? " и какво направихме, за да се промени нещо !? - НИЩО. Едно голямо НИЩО и то НИ СЕ СМЕЕ, но и това е НЕЩО на фона на цялото ни безхаберие и ние му се радваме и се гордеем с него, защото капацитета на закърнялото не е голям и той е закърнял, най-вероятно защото е уморен ....знае ли човек !!???
Ти си го казвал мисля братле преди време - в блогосферата като цяло може нещата да се променят, но в този сайт никога :(
До колкото знам и в другите блог платформи в България има конфликти но са от сорта - тоз червен, тоз син, тоз бенбен.
Умните млади за жалост напуснаха страната, малко останаха тука. Тука останаха такива които или се занимават по цял ден с чалга, или друга част от тях чака метъл събития.
Нали виждаш - народа си прави пир по време на криза.
цитирайДо колкото знам и в другите блог платформи в България има конфликти но са от сорта - тоз червен, тоз син, тоз бенбен.
Умните млади за жалост напуснаха страната, малко останаха тука. Тука останаха такива които или се занимават по цял ден с чалга, или друга част от тях чака метъл събития.
Нали виждаш - народа си прави пир по време на криза.
6.
анонимен -
Няма обща цел. Всеки вижда и си об...
10.07.2011 09:03
10.07.2011 09:03
Няма обща цел. Всеки вижда и си обяснява нещата в зависимост от това, доколко се влияе от официалната пропаганда.
цитирай
7.
katanata -
Нахалникът Лоцке пак досажда с постинг и ми е изтрил коментара.
10.07.2011 11:59
10.07.2011 11:59
Боже, пази сайта от грандомани като него. Сега призовава масите на бунт срещу лошия сайт.
цитирайnikstan написа:
че се разбира :"Дайте да дадем"!!! или " Едни , ще трябва да се жертвате , други ще останеме.."!!! И ти казваш: "Да дадем път на младите" !!! А СТАРИТЕ??? ...........Дрън дрън та пляс.
Грешно си ме разбрал.
В този път, който има да изминем трябва да участват всички.
И не е важно, кой ще е начело. Важното е да води в правилната посока.
А в правилната посока води не човек, а правилно поставената цел.
Пита се - Коя е тя?
kushel написа:
Няма обща цел. Всеки вижда и си обяснява нещата в зависимост от това, доколко се влияе от официалната пропаганда.
Оказва се, че има хиляди неща, по които да се делим, а няма ни едно, около което да се обединим.
aida написа:
.... "стадото" ни е достатъчно голямо , говорилнята също - действието обаче го няма никакво и няма от къде да дойде, защото всичко е само на "първият етаж", първично, а на "вторият етаж" липсва. Там където трябва да се "произвежда" мисъл и тя да се превърне в действие е ЗАКЪРНЯЛО за съжаление. Не можем да искаме нещо да се промени, ако не започнем оздравителната си програма на нашето закърняло мислене, т.е. от нас.
Вярно е.
Започваме да осъзнаваме, че нещата са сгрешени, че бездействието ни само подсилва грешките на "прехода' и че такъв просто никога не е осъществяван.
Преход към какво точно?
От диктатурата на партията към диктатурата на клептокрацията ли?
lisichka написа:
Първо е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
Първо е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
А спазването на законите от кого всъщност зависи?
От репресивната система или от тези, които безропотно гледат как около тях те постоянно се нарушават? Отговори си първо на този въпрос, след него идват и следващите.
12.
boristodorov56 -
Това може да ви се стори интересно за манипулирането на уебпространството от некой служби В чужбина, а защо не и у нас?
10.07.2011 12:43
10.07.2011 12:43
http://oshte-info.de-zorata.de/oshte.info/democracy/01authors/milen/milen005.htm
13.
lisichka -
Валсодаре вероятно си блондин.
10.07.2011 13:38
10.07.2011 13:38
valsodar написа:
А спазването на законите от кого всъщност зависи?
От репресивната система или от тези, които безропотно гледат как около тях те постоянно се нарушават? Отговори си първо на този въпрос, след него идват и следващите.
lisichka написа:
Първо е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
Първо е необходимо в България да се спазва и прилагат законите пък тогава да градим всичко останало.
А спазването на законите от кого всъщност зависи?
От репресивната система или от тези, които безропотно гледат как около тях те постоянно се нарушават? Отговори си първо на този въпрос, след него идват и следващите.
От кого зависи според теб спазването на законите?
Нали когато закона започне да се прилага без изключения, тогава всички ще заочнат да ги спазват.
Сега вземи ме питай от кого зависи прилагането на законите :)))
Явно изобщо не си схванала същината на въпросът ми.
Може ли в една страна масово да се вика "Евала" на тия, които не спазват закона и всеки да им завижда и после същите да искат закона да се спазва?
Може ли, постоянно да се пропагандира бляскавият имидж и охолство на богатите у нас, а никой да не се пита как са станали такива?
Възможно ли е, когато участник в пътното движение у нас нарушава правилата за движение да свирка на останалите да му сторят път, а в нормалните държави всички останали да го освиркват при нарушение?
Примерите са много, помисли над тях ако имаш сили и възможности за това!
цитирайМоже ли в една страна масово да се вика "Евала" на тия, които не спазват закона и всеки да им завижда и после същите да искат закона да се спазва?
Може ли, постоянно да се пропагандира бляскавият имидж и охолство на богатите у нас, а никой да не се пита как са станали такива?
Възможно ли е, когато участник в пътното движение у нас нарушава правилата за движение да свирка на останалите да му сторят път, а в нормалните държави всички останали да го освиркват при нарушение?
Примерите са много, помисли над тях ако имаш сили и възможности за това!
15.
lisichka -
Хахах блондине , престани да се мъчиш да мачкаш опонентите си като даваш преценки за умствените им възможности.
10.07.2011 14:12
10.07.2011 14:12
valsodar написа:
Явно изобщо не си схванала същината на въпросът ми.
Може ли в една страна масово да се вика "Евала" на тия, които не спазват закона и всеки да им завижда и после същите да искат закона да се спазва?
Може ли, постоянно да се пропагандира бляскавият имидж и охолство на богатите у нас, а никой да не се пита как са станали такива?
Възможно ли е, когато участник в пътното движение у нас нарушава правилата за движение да свирка на останалите да му сторят път, а в нормалните държави всички останали да го освиркват при нарушение?
Примерите са много, помисли над тях ако имаш сили и възможности за това!
Може ли в една страна масово да се вика "Евала" на тия, които не спазват закона и всеки да им завижда и после същите да искат закона да се спазва?
Може ли, постоянно да се пропагандира бляскавият имидж и охолство на богатите у нас, а никой да не се пита как са станали такива?
Възможно ли е, когато участник в пътното движение у нас нарушава правилата за движение да свирка на останалите да му сторят път, а в нормалните държави всички останали да го освиркват при нарушение?
Примерите са много, помисли над тях ако имаш сили и възможности за това!
То е видно кой има задруднение с мисленето, след като не можеш да проумееш моята мисъл елементарно поднесена като за теб
.
Нямам намерение да продължавам диалог с теб.
Лек ти ден!
цитирайЛек ти ден!
17.
lisichka -
И на мен ми е мъка да общувам с теб.
10.07.2011 14:28
10.07.2011 14:28
valsodar написа:
Нямам намерение да продължавам диалог с теб.
Лек ти ден!
Лек ти ден!
Пусни си Ну погоди!
18.
анонимен -
От вчера положението в блога рязко се влоши.
10.07.2011 14:30
10.07.2011 14:30
С постинга си за Стефан Кръстев Катана омириса на катанизъм сайта.
Днес с двата си профила е пуснал сто и първите си лайна / точно това са/, с шутовски кълчения и превръща тая страница в подобие на чалга бар.
Докога ще се позволява на тоя клоун да опорочава идеята за блог пространство, в което авторите пишат неща,, които ги вълнуват, а не лаят по блогери?
цитирайДнес с двата си профила е пуснал сто и първите си лайна / точно това са/, с шутовски кълчения и превръща тая страница в подобие на чалга бар.
Докога ще се позволява на тоя клоун да опорочава идеята за блог пространство, в което авторите пишат неща,, които ги вълнуват, а не лаят по блогери?
Въпросът ти едва ли е към мен, а тези към които е насочен определено няма да искат да го чуят, въпреки че именно за подобни неща се говори в посланието.
Хаби се огромна енергия за пълни глупости и е жалко да се наблюдава, как тя се разхищава за напълно безполезни и безсмислени неща от рода на тези на кой му е по-голям в тоя сайт. Години са изгубени в безсмислен пишкомер, от който вредата е видна за всички - наместо трибуна за нови гледни точки, тоя сайт лека-полека се е превърнал в блато за новите идеи.
Има наистина хора, които биха могли да положат едно ново начало за тази държава с идеите, които споделят. Един от тях е този, чието послание съм цитирал по-горе, но него няма да го видите никога в челна страница на сайта, където обикновенно с дни висят глупаците и простаците. :)
цитирайХаби се огромна енергия за пълни глупости и е жалко да се наблюдава, как тя се разхищава за напълно безполезни и безсмислени неща от рода на тези на кой му е по-голям в тоя сайт. Години са изгубени в безсмислен пишкомер, от който вредата е видна за всички - наместо трибуна за нови гледни точки, тоя сайт лека-полека се е превърнал в блато за новите идеи.
Има наистина хора, които биха могли да положат едно ново начало за тази държава с идеите, които споделят. Един от тях е този, чието послание съм цитирал по-горе, но него няма да го видите никога в челна страница на сайта, където обикновенно с дни висят глупаците и простаците. :)
20.
анонимен -
Ами така е.
10.07.2011 15:33
10.07.2011 15:33
Катана е точно от тия последните.
Лошото е, че в отговор са се появили 3 постинга и от всички тях вони на вкиснато.
Днес блогът се е превърнал в детска градина, където Катана и другите се надпикават и се кефят на пикнята си, но тук не е клозет все пак.
цитирайЛошото е, че в отговор са се появили 3 постинга и от всички тях вони на вкиснато.
Днес блогът се е превърнал в детска градина, където Катана и другите се надпикават и се кефят на пикнята си, но тук не е клозет все пак.
трябва да спрем да говорим и пишем и да започнем да действаме за това, за което толкова много говорим и пишем.
Ако всеки един се старае на всяка позция, в която ежедневието го поставя, нещата ще започнат да се оправят.
Като казвам "всеки", има предвид всеки - и този, който е на върха, и този, който е в ниското. Дали вярвам, че е възможно? Да, възможно е, например в Япония, но в България е невъзможно и ще става все по-невъзможно.
Много безизходно стана, а не ми се иска. Все пак, хайде да не е всеки, защото ония горе са добре така, както си я карат и нямат причини да се променят, освен някаква "национална идея", която е много имагинерна. Ние тук от 20 години презираме думата "идея", защото ни лъгаха 45 години преди това с една, а тя се оказа лъжа.
Нека не я наричаме с тази вече омразна думичка, а я наречем - чувство за самосъхранение.
Лекарят да лекува, защото обича професията и хората. Учителят да учи, защото обича професията и децата. Родителят да възпитава, защото обича себе си, детето и семейството си. Всеки от нас - долу в ниското да си тежи точно на мястото и да прави всичко възможно и невъзможно дори, за да запази себе си и всички, които зависят от него - независимо дали са му род или не.
Просто трябва да започнем да се обичаме повече - и себе си, и другите. Да приемаме с разбиране различията - те не са повод за крамоли, а за човешко богаство.
"Блог-пространството", честно казано, не ме вълнува особено, защото тук само се хаби напразна енергия. Всичките тези хора, които пишат ли, пишат, ако бяха поработили и пообичали със страстта, която демонстрират тук, ех..., ама се размечтах и аз :)
цитирайАко всеки един се старае на всяка позция, в която ежедневието го поставя, нещата ще започнат да се оправят.
Като казвам "всеки", има предвид всеки - и този, който е на върха, и този, който е в ниското. Дали вярвам, че е възможно? Да, възможно е, например в Япония, но в България е невъзможно и ще става все по-невъзможно.
Много безизходно стана, а не ми се иска. Все пак, хайде да не е всеки, защото ония горе са добре така, както си я карат и нямат причини да се променят, освен някаква "национална идея", която е много имагинерна. Ние тук от 20 години презираме думата "идея", защото ни лъгаха 45 години преди това с една, а тя се оказа лъжа.
Нека не я наричаме с тази вече омразна думичка, а я наречем - чувство за самосъхранение.
Лекарят да лекува, защото обича професията и хората. Учителят да учи, защото обича професията и децата. Родителят да възпитава, защото обича себе си, детето и семейството си. Всеки от нас - долу в ниското да си тежи точно на мястото и да прави всичко възможно и невъзможно дори, за да запази себе си и всички, които зависят от него - независимо дали са му род или не.
Просто трябва да започнем да се обичаме повече - и себе си, и другите. Да приемаме с разбиране различията - те не са повод за крамоли, а за човешко богаство.
"Блог-пространството", честно казано, не ме вълнува особено, защото тук само се хаби напразна енергия. Всичките тези хора, които пишат ли, пишат, ако бяха поработили и пообичали със страстта, която демонстрират тук, ех..., ама се размечтах и аз :)
бунтове и гражданско неподчинение само това е оправията , на страхливите ще кажа че умират страхливи, а на другите момчета трябва да сме много. И една идея държавата я прави народа , не партийте не евросъюза не америка никой само народа е съдник на държавата.
цитирайОще осемнайсет години, и нещата ще се нагодят. Някак си. Ако ентропията бъде оставена на мира, че да се пръкне система. Ако 2012 не донесе избавление. Имало град Бугарак, връх ли Бугарак някъде по Французко, който единствен щял да остане непокътнат. И сега земята там поскъпнала 4 пъти...Пък се сещам за Вангелия Гущерова , която прокоби : "Курск ке биде под вода!" и така си стана. Рашките се чудеха как така - откъде толкоз вода ,че да потопи град Курск, а то се оказа подводницата със същото име...Защо ли го пиша? Защото до град Елин Пелин има станция от римско време (3-ти век след Христо) с име "Бугарака" ...Дали ще ме прочетат достатъчно хора,че да поскъпнат земите наоколо? :)
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Аз мисля, че на този етап, колкото и продължителен да е той е само наместване на пластовете. Не можем да говорим за преход и промяна, когато има "плаващи пластове", а след прословутият "комунизъм" какво трябваше да се получи !? -желанието е едно, фактите са друго. Статистиката е много жалка и повярвай ми колкото и да си приказваме ....няма да направим нищо, т.е. ще направим - ще си прочесваме езиците, все пак и това е нещо.
В някой друг живот може и да се получи промяната, но в този със сигурност няма да стане или поне ние, нашето поколение няма да има щастието да бъдем свидетели. Да. Супер негативно е, но да си признаем е твърде вярно. Нека някой да ме опровергае, ако може, но само аргументирано.
цитирайВ някой друг живот може и да се получи промяната, но в този със сигурност няма да стане или поне ние, нашето поколение няма да има щастието да бъдем свидетели. Да. Супер негативно е, но да си признаем е твърде вярно. Нека някой да ме опровергае, ако може, но само аргументирано.
да стане родната картинка според мен - пенсионерите дърти комунистически гъзове, пенсионерките сериали от 10:00 продължение цял ден,- очертана сериозна маса, друго - алкохолици ден 1 мисъл за ракия така до ден 7 ,жените голяма част разтурени друга клюкарки и дърти моми , следва набори- слага скъпия бензин чалгата до дупка и отива да пие бира , момичетата чакат някой ненадеино изникнал чужденец . Друго население е от децата горките и да не забравяме и нашите цръни цигани и турци и малък процент чужденци, а забравих за голямата част зомбирани геймъри. Еми няма кой .
цитирай
26.
zax -
Веднъж ме попита защо искам тих и спокоен да е Блог.бг след като видя че скучая когато е притихнал .... ;)
13.07.2011 15:06
13.07.2011 15:06
Сега аз не те разбирам, не разбираш какво и защо в блога нещата са такива а искаш да оправиш държавата. Тук в едно затворено блог-пространство и с различно ниво на интелект и интереси рано или късно изоставащите ще напреднат и придобият по-висока обща култура и толерантност - освен ако водещите не се подведат да се принизят до тях. При отворена система като тази винаги ще има динамика и текучество, въпросът е колкото на по-високо ниво е ядрото, толкова ще изтеглят след себе си и "гравитиращите". Манията за известност на определени блогери ще угасне когато осъзнаят че са на първа страница но малко блогери ги четат и ще спрат да симулират с още двама-трима голям брой мнения.
Питаш каква е целта на блога? - това е.
В между блогерски разпри влизат само тези на които им липсват аргументи и инструментариум с който да докажат тезата си. Между личностните конфликти няма как да се избегнат - поне за сега, лошото е че заради тях се водят спорове и на други нива.
.... това е за блога. А за държавата, .... xN ;)))
цитирайПиташ каква е целта на блога? - това е.
В между блогерски разпри влизат само тези на които им липсват аргументи и инструментариум с който да докажат тезата си. Между личностните конфликти няма как да се избегнат - поне за сега, лошото е че заради тях се водят спорове и на други нива.
.... това е за блога. А за държавата, .... xN ;)))
Иска ми се да се оправи държавата, не аз да я оправям, защото съзнавам, че нямам достатъчно знания за да го сторя сам.
А за сайта винаги ми се е искало да е преди всичко място за дискусия и едва после място за някаква форма на себеизява.
Защото за мен, от една дискусия печели всеки, влязъл в нея.
Излиза с няколко идеи по-богат.
цитирайА за сайта винаги ми се е искало да е преди всичко място за дискусия и едва после място за някаква форма на себеизява.
Защото за мен, от една дискусия печели всеки, влязъл в нея.
Излиза с няколко идеи по-богат.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27883
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът