Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2010 00:34 - Рейн Сан - е, доживяхме го филма :)
Автор: valsodar Категория: Изкуство   
Прочетен: 2557 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 30.01.2010 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Настоящата новина ще зарадва единствено феновете на Бари Айслър, така че, ако името му не ви говори нищо и Рейн Сан за вас звучи като име на спирка в Китай, не си хабете времето да четете повече от този пост!

 Предупреждавам не заради друго, а просто поради факта, че много, много рядко ми се случва да видя филм по книга, който не само да се доближава плътно до сюжета на книгата, не само да обогати с образите си прочитът й, но и да ти даде точно онази гледна точка, която ти е предоставяло въображението ти, докато с нетърпение си бродил през нея запленен хипнотично от сюжета й.

 Бари Айслър
( един от десетте автори, на които не съм пропуснал нито една книга до момента! )

image


 Рейн Сан.
( герой без аналог в останалите ми любими книги )

image

   Един автор и една поредица, за един герой, които не са никак лесни за филмиране. Не и по силите на Холивуд.
 И може би, именно по тази причина е било по силите на японските кинематографи, на един напълно непознат за мен актьор (
Kippei Shiina), да направят това, което ми се виждаше немислимо.
Rain Fall
 Да, успях най-сетне да го гледам.
И да, повече от доволен съм от това.
  Великолепен филм. От малкото, един на хиляда, на десет хиляди, ако си дадем сметка каква плява бълва ежечасно киноиндустрията по света.
 Филм на никой нищо не говорещ сега, но филм който след време ще се нареди сред златните десет на японското кино. Редом със "Седемте самураи" на Курасава и "Балада за Нараяма" на Имамура.






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410300
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив