Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 16:57 - Как да се чете гласът ми .
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1529 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2008 17:02


За да не се чудите защо съм гласувал за вас, ето за какво си мисля обикновенно докато гласувам :
.
.
Здравей, само минавам за малко.
Не е зле, дерзай !
Може и по-добре, но така и така минавам оттук.
Я, за какво пишели хората ?!
Гледай го па тоя ? 
Хм, интересно - това не го знаех ?!
Ти жив ли си още бре ?
Ти-и-и, кой беше ?
Охо, кой минал през блога ми, я да те видя какво си правиш там ?!
Виждам те !
Да поцъкам ли още малко ?
Пиши си, не ми пречиш !
Това е разкошно !
Хм, сякаш сме на една вълна, случайно да сме се срещали някога ?
Толкоз малко гласове ? Я да добавим още един !
Разкошна снимка, по голо дупе имаш ли ?
Нямаш постове ? Да, ама си ми симпатична като реплики.
Отваряш блог ? - Добре дошъл в кръга на лудите !
Не ми харесваш, ама ще си гласувам за теб, че да се чудиш после защо ! 
Не ти се спи ? И на мен.
Колко луди останахме, я да се преброим отново ?

И т.н. в тоя дух - кое за кого и за какво си отнася си натамънете според настроението ! :)))



Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Защо не ?
03.06.2008 22:07
При дамите е по-често срещаното, почти наравно с "Разкошна снимка, по голо дупе имаш ли? " :)
Словото по-ви се отдава :)
цитирай
2. valsodar - To човек е хубаво да си попита :)
04.06.2008 09:02
Може пък и да го огрее от там де не чака ! :)))
Апропо, някои вече ги смениха в профилите :)
цитирай
3. valsodar - Е, отдавна съм се убедил, че предпочитанията повече пречат
04.06.2008 09:19
Защото се оказва, че жените се произвеждат в различни модели в най-разнородна окраска и технически характеристики.
Мислиш някоя за Порше - лъсквава, намахана и нагласена - па то се окаже кухо очукано трабантче.
И обратното, подцениш някое миньонче тип полско фиатче, пък то силата на Камаз си носи - цели планини премества в желанието си за промяна !
Открай време споря с оня отгоре, че като ги пуска от производство, поне да им слага по едно етикетче с предписания за употреба и основни характеристики :)
цитирай
4. ciele - -:)))
04.06.2008 09:21
по принцип гласувам за тези ,които чета!!
цитирай
5. valsodar - По-весело е :)
04.06.2008 09:31
А и истинския образ винаги си прозира, колкото и да се опитва да го прикрие човек :)
Въпрос на тренинг и усет в наблюдението :)
цитирай
6. valsodar - Хехе, хареса ми :)
04.06.2008 09:44
Може и със сто лица ти да си
пред мен е винаги едно -
това на порастнало дете :)
цитирай
7. bemberski - Колко луди останахме, я да се пре...
05.11.2008 13:25
Колко луди останахме, я да се преброим отново ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393158
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив