Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 16:02 - Офис гюрултия !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 994 Коментари: 4 Гласове:
0



 Ей, как не свършиха лудите в таз държава ?
 Обадиха ми се да ми се накрещят.
 Не да говорим, не да се види какъв е проблема , а просто да се покрещи ?!
 Е, покрещяха си, а на мен нещо не ми се крещеше.
 Останах си спокоен, което явно ги вбеси извънредно.
 Чудо голямо, станала е грешка ?!
 Случва се.
 Дай да видим, наместо да крещим, каква е грешката, откъде е произлязла и какво може да се направи по случая !
 Не-е-е, ще се крещи.
 Чудесно !
 Няма нищо пред себе си, не може да ми каже за какво иде реч, аз да съм се сетил ?!??!
 Че аз, ако се сетя къде теб те сърби преди да си се почесла , ще съм или втората Ванга или далекоизточен анализатор в Пентагона.
 Била с огромен опит, много добре ги знаела как стават тия неща и колко  е трябвало  да плати.
 Е, имала си пари - дала си ги.
 Аз като ти пращах сметките , що не крещя, ами ми крещиш сега ?
 По-лоши от нас нямало.
 Супер, ето една  надежда, че повече няма да те видя.
 Уви, давало ми се е последен шанс.
 Да ти кажа ли тоя шанс къде да си го навреш или да продължа да съм любезен ?
 Слушалката загрява.
 Тая жена знае ли, че от тая скорост на говорене, ще й се изметне чейнето и ще се притисне важен нерв в мозъка. А и с крещенето си натоварва излишно дишането, ето задъхва се и хъхри вече.
 Да й го кажа ли ?
 Ами ако няма такъв ?
 Може и да няма.
 Още си крещи...


Тагове:   офис,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Правилно котараЦо,
03.06.2008 16:20
повече спокойствие и силна храна! ;)
Йо,ама ти си пробил в класация!
цитирай
2. valsodar - Списъка на лудите се обновява :)
03.06.2008 16:26
Те по тия класации си слагат и диагнозите :)

Нещо някакви нахали се мъчат да ми премерят някаква бяла риза.. с дълги ръкави... а бе не ги връзвайте отзад бре ваш'та мама .. и така мога да си ходя.. мм-м-м :)
цитирай
3. slavuncho - Неее, приятелю!
04.06.2008 08:23
Много моля, сериозно да преразгледаш позицията си по въпроса за травмите, които може да получи една жена от говорене!
Тук просто бягаш от реалния живот и приемаш желаното за действително :)))
цитирай
4. valsodar - Може би анатомично се различават от нас
04.06.2008 09:14
Съдейки по натоварването което упражняват, предполагам че имат далеч по-развити лицеви мускули от мъжете, защото на мен след половин час приказки ми се схваща чейнето :)
Може пък и на други панти да им се държи ?
С пружинка, като на автомат Калашников - всяка изречена дума зарежда следващата :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7412808
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив