Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 14:49 - Цър Мискинин . :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 712 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.06.2008 15:05


В погледа ти не съзирам
даже и следа.
от притворство и лукавост
щом последваш ме покорно,
в твойта самота.
И да дебнеш ме прикрито
пак когато падне мрак,
в гръб дори да ме нападаш,
никога не ще си враг.
Рани свои ще превързвам
пак дарени ми с любов от теб.
И отново аз ще те прегръщам,
ти  ще мъркаш свит във мен.
И дори да сме самотни
с теб сме сгушени в ноща.
Аз ще си говоря ,
а ти във отговор 
ще си припукваш
очи притворил в нега.
И днес ще чакаш ти да се завърна
ще ме посрещнеш пак
на входната врата.
В гьобек от радост
пак на пода прашен
ще се тръснеш
за да започне нашата игра !

image

Котьо, определено няма да го хареса, така че... снимката ще остане, а след консултация довечера с негоще се сложи една по-достойна ода за възхвала, че инак... :)


Тагове:   Мискинин,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391655
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив