Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2008 10:47 - Наистина е трудно, разберете !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5006 Коментари: 30 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нямате си и идея, колко е трудно за нормален човек да работи в офис с красиви колежки.
Зимата както и да е, студеното време кара всички да изглеждат унисекс и основните дразнители са притъпени, но стопли ли се малко и край на трудовия процес.
 Край на всичките ми опити да се концентрирам над работата си, при такова силно женско присъствие.
 Първичен инстинкт, усещане за жена - защо ли имам чувството че ги гледам всеки ден тези епизоди ?
 Трудно е наистина.
 И как може човек да работи, когато таман да свърши нещо и над рамото му се навежда колежка, на която би завидял всеки един кастинг за Плейбой ?
 То само да се наведе добре, но това което се вижда и това което е оставено на въображението, така ти се поднасят в непосредствена близост, че с мъка започваш да уцелваш клавишите на клавиатурата.
 Е, освен ако не си Бетовен и не свириш на орган, потропвайки с две удървени ръце.

Красиви са, и не само това.
Родени изкусителки са.
Бил ни слаб ангела на мъжете.
Слаб дръжки - просто на тях им е по-силен дявола.
Същия този, който им нашепва лукаво сутрин пред огледалото какво да облекат, кое докъде да оставят разголено и кое да оставят ефирно прикрито , за да вкара въображението ни в спиралата на страста.
А на нас колко ни трябва ?
Нюню.
На времето за един разголен глезен дуели са се обявявали, а сега се чудиш това около кръста пола ли е или е взела назаем носната кърпичка на баща си ?

И една странна игра се получава, аз се правя че не виждам, те се правят, че няма какво да покажат.
Самата скромност и трудолюбие сме си.
А не са една или две - много са.
Като казвам много, означава повече отколкото един мъж може да понесе.
Просто в един момент сетивата ти зациклят в точка на насищане и започваш да разбираш меките китки, защо са се оттеглили от тоя фронт.
Няма шансове за победа - винаги сме изкусени.
От вечните изкусителки.

Не възразявам.
Приемам всичко това, като едно изпитание за духа и.. кръвообращението ми.
Калявам се, с всеки изминал ден ставам все по несъкрушим и... все повече естет.

Благодаря ти Боже че ги има, инак само на бира и на мързел щяхме да си я караме :)



Тагове:   наистина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Това е късмета да се родиш мъж!
13.06.2008 11:43
Това е късмета да се родиш мъж!
цитирай
2. slavuncho - Тези приказки за меки китки и естети ги остави!
13.06.2008 11:49
Има си хора за всичко. Изкусявай се, докато искат да те изкусяват, че после... остават само спомени :).
цитирай
3. mmmmmmmmm - Ще ти
13.06.2008 11:50
мине...или ще му свикнеш....:)))
цитирай
4. thomas - :-)
13.06.2008 11:56
А що не опиташ... да се изкушиш!? Би трябвало да ти помогне...
цитирай
5. valsodar - thomas , пътя към ада винаги е постлан с най-добри намерения
13.06.2008 12:15
Не заради друго, ама скъса ли се веднъж синджира, после няма връзване :)))
цитирай
6. анонимен - haha
13.06.2008 13:13
Ей,това ми хареса.Особено за ангела и дявола.Разбирам те и ти съчувствам.Нищо,че съм в категорията на "изкусителките".Само си представи....офис-с мъжко присъствие?Ето...тя...жената влиза и още от вратата я пронизват похотливите мъжки погледи.А повярваи ми...някои са доста дразки....разсъбличат те с поглед.А тя какво да направи...освен да вдигне глава,да изкара напред гърди...да завърти дупе и да запали мъжкото въображение.Ами да! Наистина ви е трудно.Разбирам .
цитирай
7. valsodar - Старичка е таз игра
13.06.2008 13:40
Старичка е таз игра
мъжът е в ролята на жертва,
a вий - Богините изконни в лова.
На колене сме винаги пред вас,
повалени я от див хормон
или от сляпа мъжка страст.
Объркани сме в свойте чувства,
загадка вечна ще останете за нас.

Предлагате ни се съвсем невинно,
минавайки случайно, уж дори.
Покажете едно, а друго да остане скрито,
да има стръв, да има плам.
Един ще гони, а пък друг ще бяга -
да има тръпка жежка в лова.

Едва когато, в плен останем,
доволни от геройски ни дела.
Едва тогава на илюзията идва края ,
разбулваща ви в делничната светлина
И истината пак ни осветява ,
тя толкоз стара ,
колкото е таз игра -
че не ловци сме били в рая,
а цел за вашите стрели .
цитирай
8. анонимен - Ах и уханията на някои от тях/при...
13.06.2008 13:53
Ах и уханията на някои от тях/природните де/ когато са леко запотени е шок и ужъс за цялата ми система
цитирай
9. valsodar - Феромони :)
13.06.2008 13:54
И слепец да си, не помага :)
цитирай
10. usmivkata - Човече, наясно ли си
13.06.2008 14:18
колко хора в момента не само,че не ти съчувстват, ами ги тресе черна завист?! :))
Бачкала съм във фирма с преобладаващо мъжко присъствие и в общи линии още в първите дни си научих урока - за да ЧУВАТ младежите наоколо какво им говоря и работата да върви-никога с къса пола и деколте. Дънки и тениска. И само от време на време токчета, колкото да не забравят, че в офиса има жена... ;)
цитирай
11. valsodar - Зависта е нещо лошо
13.06.2008 14:41
И точно заради това не разказах за Стаси.
За същата която и забраних да пристъпва на по малко от метър до мене, че после половин час не можех да си сваля пулса в рамките на нормалното .
За работа забрави до края на деня !
Не искам да изреждам какво и докъде бе изложено на показ, че девойчето си бе знойна хубавица, знойна бе, но защо трябваше така да ме изтезава ??!

И всичко си й бе по дрескода на фирмата - бяла ризка, поличка, бюстие на "триумф".
А аз се чудя какво ме стяга във врата, след като съм разхлабил вратовръзката докрай.

Тя кръвта се била отекла :)))
цитирай
12. valsodar - :)
13.06.2008 15:00
То това пречи най-много на работата :)
цитирай
13. krotalka - Сигурна съм,
13.06.2008 15:01
че поне половината от мъжката част обитатели на блога, искат да си сменят местото с теб!
Внимавай с кръвното!!!
цитирай
14. valsodar - Искат, щото не знаят какво ги очаква :)
13.06.2008 15:03
Днес леко се ядва, защото захладня малко покрай дъжда и копринените блузки не са на предна линия :)
цитирай
15. анонимен - Хе хе
13.06.2008 15:06
защо вместо да се жалваш не дадеш адреса на фирмата?:-))))))))))
цитирай
16. lililota - за какво са ти мацки
13.06.2008 15:07
я какъв як котак си имаш:)
цитирай
17. valsodar - анонимен
13.06.2008 15:15
Адреса бих го дал с удоволствие, но все пак ще е реклама на фирмата :)

В спедиция съм, ако ти говори нещо.
За капак сградата е огромна и има още сума ти фирми с куп служителки.

Така е , едно зло никога не идва само :)
цитирай
18. анонимен - Мдаа...
13.06.2008 16:06
Бях свидетелка на следната история:
Моя колежка застава до началника. Показва му някакви отчети - листове, листове. Той по едно време изръмжава: абе отдръпни се малко от мен! Тя (младо момиче) искрено учудено (какво му става на тоя?) и все пак малко кокетливо: ама аз не хапя! Той - вече почти разярен: затова пък аз хапя!
Абсолютно съм съгласна с usmivkata! :)
цитирай
19. анонимен - Дами канят / 2
13.06.2008 22:04
А знаете ли колко е трудно да си инструктор на мноооого жени!? А? :-)))
цитирай
20. valsodar - Това е кошмар :)
13.06.2008 22:15
И после как няма да има поводи за ревност.
Знаем ний някои инструктори, да не казвам жабката с какво е пълна ! :)
цитирай
21. анонимен - Оооох....
13.06.2008 22:43
Не, бе, не това имам в предвид....
НАИСТИНА е трудно! То с едни минижупи, то с едни дълбоки (като каньон) деколтета--- УЖАС! И после що магарето късало синджира...
цитирай
22. valsodar - Надявам се поне да си с автоматична скоростна кутия
13.06.2008 22:52
Че ако ти сбъркат предавките , бая ще има да петлееш краката на излизане от колата :)
цитирай
23. анонимен - Имаше един английски филм - Изпо...
13.06.2008 23:39
Имаше един английски филм - Изповедта на автоинструктора... Ами като го гледах ми се прииска да съм инструктор. Сега карам шоф курс и като го гледам моя инструктор на какво натоварване е подложен, веррно май трябват телешки нерви за тая работа...
цитирай
24. theworld - Сигурно криеш изявите си в този блог от колежките ти, valsodar.
13.06.2008 23:39
Жалко! За разлика от теб, аз не се преструвам на равнодушен, когато ми харесва тази или онази жена, а и` го казвам (без това да означава, че се интересувам от глупости). Ако не поддържаше блога си в най-дълбока секретност от колежките ти, щях да те помоля да им предадеш, че ги черпя в заведение по техен избор.

Мисля, че колежките ти нямаше да ми откажат. Пък и всеки ден ли биха били черпени от хората (демек - аз), които (след много, много време) ще сритат седалищните части на политическата класа у нас!
цитирай
25. valsodar - Защо мислиш че това което го казвам тук
14.06.2008 00:35
не съм го казвал на тях.

Или искаш просто да те запозная с тях , за да ти го потвърдят лично ?

Хубави са и не ми се свидят - Бог, когато създава нещо красиво го прави за да могат всички да му се радват :)
цитирай
26. анонимен - Късметлия си, Валсодар!
14.06.2008 10:28
Много антикултурен, провинциален женски вулгаризъм избухва при тебе, ужким анонимен, де...
Късметлия си, това си е!
цитирай
27. valsodar - Не се оплаквам от късмета си
14.06.2008 12:10
Само констатирам, че по-трудно се работи сред красиви жени. Някои го разбраха, други наскачаха в завистта си, че съм се оплаквал.

Не забравям, че все пак ходя да работя, а не да пошляпвам колежките по задника или да им блея в деколтетата, щедро разкопчани - с две дини под една мишница не става - нищо , че са сочни напращели... :)

В интерес на истината отношенията с тях са ми добри, въпреки навика ми да си казвам открито когато нещо ми харесва - на принципа съм, че красивите неща трябва да се поощряват.

Работил съм и с крокодили, не по-зле отколкото с други хора.

Външния вид не е гаранция за успешна съвместна работа и си има една лека граница, която не е много удачно да се прекосява, ако човек не иска да превръща работното си място в терен за свалки, :)
цитирай
28. nmlss - Да,
16.06.2008 10:35
ама после как ще ни вземат насериозно нас, жените, след като като приказваме, гледат 30 сантиметра южно от очите ни....
цитирай
29. valsodar - A в гръб на 60 см :)))
16.06.2008 10:40
Така е, последно се гледа в очите :)

Природно си е заложено, а инстинктите са нещо силно , за да се преодолеят само с едните морални задръжки :)
цитирай
30. анонимен - Пълна подкрепа за valsodar
16.06.2008 13:43
МВнР на Лешпердистан изразява 100 процентова духовна подкрепа на статията.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427963
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив