Постинг
19.06.2008 19:34 -
За шофирането въобще :)
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1926 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 20.06.2008 14:08
Прочетен: 1926 Коментари: 18 Гласове:
0
Последна промяна: 20.06.2008 14:08
Нещо съм изгубил интерес към филмите на ужасите. Скучни са и изобщо не могат да се сравняват по напрежение с шофирането в София през час пик.
Това да караш кола в града се оказа, че е едно доста интересно и вълнуващо занимание.
Спомням си с умиление лунапарковете от детството ми и увлечението ми по блъскащите се колички.
Тук идеята си е напълно същата, с едната малка разлика, че вместо да се чудиш как ти да удариш някой, се чудиш как да не ударят тебе.
Някой е казал, че човек може да гледа само в една посока и най-доброто периферно зрение имали летците.
Е, пожелавам му да пошофира малко тук и да види колко бързо ще си смени концепцията !
Оказва се, че освен да следиш пътя напред, трябва да гледаш и кой се е засилил към задницата на колата, като не изтърваш от поглед тариката изпреварващ те отдясно. Гледайки назад и встрани, трябва да следиш и за случващото се напред, зад спрелите коли и автобуси, от където имат навика да излизат старци камикадзета.
Особенно вълнуващи са шофьорите на маршрутни таксита. Всички те със сигурност ще бъдат приети в рая за разлика от свещенниците. Те може и да не вярват в Бога, но за сметка на това всичките им пасажери стават вярващи още на първия изминат километър. Надали на друго място се казват толкова молитви за спасение, колкото в едно маршрутно такси.
Добре е човек да шофира в София.
Освен подобряване на периферното и тилното си зрение, той може с течение на времето да развие и едно шесто чувство, с което да предугажда лудите на пътя, по-добре от психиатър с дългогодишен стаж.
Един бегъл поглед към който и да е друг участник в движението ти е напълно достатъчен да прецениш дали да се пазиш от него, като от опасен луд или да си караш спокойно неврозно.
Здравословно е да шофираш в София, шофирайки ти завинаги казваш сбогом на камъните в бъбреците и на нестабилните пломби в устата си. Или ще ги изкъртят хитро замаскираните спящи полицаи подхвърлящи те рязко във въздуха, или вълчите ями прикрити под някоя локва , в която пропадаш с размах и потрошени шарнири.
Икономично е да шофираш в София. Половин час на отворен прозорец и придобиваш траен тен от полепналия прах и мръсотия по тебе. Сега , както започват и да спират водата, има нужните условия тена трайно да се задържи. За какво да ходиш на море, след като и тук си почерняваш ? Почерняваш си равномерно отвътре и отвън. Кеф !
Културно е да се шофира в София.
Къде другаде, ако не тук , човек може да си обогати така познанията около женската анатомия и родословното си дърво ? При това, обикновенно е съпроводено в клаксонов аранжимент. Колцина композитора са способни да извлекат от един прост клаксон такава мелодичност, изразяваща дълбоко стаените чувства на един слънчясал и разгневен участник в движението ?
Какви чувства, какви страсти в един така подценяван инструмент !
Една хармония между мелодия и думи, варираща в различен ритъм според реакцията в китката и силата на акумулатора.
Духовно извисяващо е да се шофира в София.
Единствено тук, можеш да се почустваш състрадателен като майка Тереза, когато пропускаш да мине пред тебе, някой с по-малко късмет, който се опитва да се влее без предимство в движението. И примигването на аварийките му в знак на благодарност сякаш ти припява - Алилуя , спасена е душата твоя.
Шофирането в София стимулира и умственото развитие. Единствено тук имаш по няколко алтернативни варианта на маршрута си и ги сменяш без да се замисляш в движение.
Евклидова геометрия, пространствено ориентиране, висша математика, квантова физика - всичко това е елементарно в сравнение със задачата как за по-малко от час да стигнеш от Бизнес Центъра в Младост до гарата. Не дай си Боже пък от Младост до Люлин или обратно - това вече си е задача за академици.
И да не съм чул повече някой да се оплаква от трафика в София ! :)))
( Ето ви и още едно добро нещо, на което попаднах преди малко Български парадокси :) )
Това да караш кола в града се оказа, че е едно доста интересно и вълнуващо занимание.
Спомням си с умиление лунапарковете от детството ми и увлечението ми по блъскащите се колички.
Тук идеята си е напълно същата, с едната малка разлика, че вместо да се чудиш как ти да удариш някой, се чудиш как да не ударят тебе.
Някой е казал, че човек може да гледа само в една посока и най-доброто периферно зрение имали летците.
Е, пожелавам му да пошофира малко тук и да види колко бързо ще си смени концепцията !
Оказва се, че освен да следиш пътя напред, трябва да гледаш и кой се е засилил към задницата на колата, като не изтърваш от поглед тариката изпреварващ те отдясно. Гледайки назад и встрани, трябва да следиш и за случващото се напред, зад спрелите коли и автобуси, от където имат навика да излизат старци камикадзета.
Особенно вълнуващи са шофьорите на маршрутни таксита. Всички те със сигурност ще бъдат приети в рая за разлика от свещенниците. Те може и да не вярват в Бога, но за сметка на това всичките им пасажери стават вярващи още на първия изминат километър. Надали на друго място се казват толкова молитви за спасение, колкото в едно маршрутно такси.
Добре е човек да шофира в София.
Освен подобряване на периферното и тилното си зрение, той може с течение на времето да развие и едно шесто чувство, с което да предугажда лудите на пътя, по-добре от психиатър с дългогодишен стаж.
Един бегъл поглед към който и да е друг участник в движението ти е напълно достатъчен да прецениш дали да се пазиш от него, като от опасен луд или да си караш спокойно неврозно.
Здравословно е да шофираш в София, шофирайки ти завинаги казваш сбогом на камъните в бъбреците и на нестабилните пломби в устата си. Или ще ги изкъртят хитро замаскираните спящи полицаи подхвърлящи те рязко във въздуха, или вълчите ями прикрити под някоя локва , в която пропадаш с размах и потрошени шарнири.
Икономично е да шофираш в София. Половин час на отворен прозорец и придобиваш траен тен от полепналия прах и мръсотия по тебе. Сега , както започват и да спират водата, има нужните условия тена трайно да се задържи. За какво да ходиш на море, след като и тук си почерняваш ? Почерняваш си равномерно отвътре и отвън. Кеф !
Културно е да се шофира в София.
Къде другаде, ако не тук , човек може да си обогати така познанията около женската анатомия и родословното си дърво ? При това, обикновенно е съпроводено в клаксонов аранжимент. Колцина композитора са способни да извлекат от един прост клаксон такава мелодичност, изразяваща дълбоко стаените чувства на един слънчясал и разгневен участник в движението ?
Какви чувства, какви страсти в един така подценяван инструмент !
Една хармония между мелодия и думи, варираща в различен ритъм според реакцията в китката и силата на акумулатора.
Духовно извисяващо е да се шофира в София.
Единствено тук, можеш да се почустваш състрадателен като майка Тереза, когато пропускаш да мине пред тебе, някой с по-малко късмет, който се опитва да се влее без предимство в движението. И примигването на аварийките му в знак на благодарност сякаш ти припява - Алилуя , спасена е душата твоя.
Шофирането в София стимулира и умственото развитие. Единствено тук имаш по няколко алтернативни варианта на маршрута си и ги сменяш без да се замисляш в движение.
Евклидова геометрия, пространствено ориентиране, висша математика, квантова физика - всичко това е елементарно в сравнение със задачата как за по-малко от час да стигнеш от Бизнес Центъра в Младост до гарата. Не дай си Боже пък от Младост до Люлин или обратно - това вече си е задача за академици.
И да не съм чул повече някой да се оплаква от трафика в София ! :)))
( Ето ви и още едно добро нещо, на което попаднах преди малко Български парадокси :) )
моето предложение е още по свежо, ново и революционно. предлагам от есента да се планира заселването на нови 300-400 000 души на територията на София-град при задължителното условие да НЕ живеят на разстояние по-малко от 10 км по права, крива или каквато и да е линия от местоработата си. освен това, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да имат личен автомобил, като предимство да се дава на нови шофьори и лица, купили си свидетелство за самоуправление.
защо да се поставят граници на развитието ни?
цитирайзащо да се поставят граници на развитието ни?
А за подобряване на тонуса на всички участници в движението, на всеки два дена да има правителствени кортежи и извънпланови ремонти по главните пътни артерии !
Така бабичките скиторещи безпризорно в междублоковите пространства, ще си излекуват скоростно радикулита и ще се предпазят от прекалено застояване на слънце ! :)
цитирайТака бабичките скиторещи безпризорно в междублоковите пространства, ще си излекуват скоростно радикулита и ще се предпазят от прекалено застояване на слънце ! :)
и да има бригади от два типа:
Тип/типове 1: затварят се планово улици, на които бригадите изравят дупки. След това се отварят. Край дупките се разполагат научни работници от Института по български език към БАН, които пишат ново, обогатено издание на Речника на неприличните думи в българския език.
Тип 2: Запълват дупките, но само след като научните работници са установили, че реакциите на шофьорите по никакъв вече начин не допринасят за обогатяването на речника.
Така се размечтах...
цитирайТип/типове 1: затварят се планово улици, на които бригадите изравят дупки. След това се отварят. Край дупките се разполагат научни работници от Института по български език към БАН, които пишат ново, обогатено издание на Речника на неприличните думи в българския език.
Тип 2: Запълват дупките, но само след като научните работници са установили, че реакциите на шофьорите по никакъв вече начин не допринасят за обогатяването на речника.
Така се размечтах...
Полето за мечти е много широко :)
Чудя се поста в чия ли предизборна програма ще влезе като приключим с предложенията ?
цитирайЧудя се поста в чия ли предизборна програма ще влезе като приключим с предложенията ?
аз и партия ще си направя. Само и само да не загинат мечтите ми.
цитирайА паричките от сапард все трябва да се преджобват някъде, кога ще я правиш, че да се запиша ?
цитирайче да я направя (ей тва е политик, дето се грижи за всеки член индивидуално.)
цитирайсофиянци, но и в другите градове на страната положението не е по-розово
цитирайЧе то инак за какво бяха срещите на кметовете с Бойко Борисов - челния опит трябва да се внедрява !
А доколкото си спомням Лечков си е ударник в това отношение, покрай плановете си за газификация на града. Сега в Сливен има най-добрите условия за Off Road в градски условия от цялата страна, направо Бойко да се спомине от завист !
Къде са снимки до нов асфалт, пред снимка сред траншеи и окопи на пътя ?!! :))))
цитирайА доколкото си спомням Лечков си е ударник в това отношение, покрай плановете си за газификация на града. Сега в Сливен има най-добрите условия за Off Road в градски условия от цялата страна, направо Бойко да се спомине от завист !
Къде са снимки до нов асфалт, пред снимка сред траншеи и окопи на пътя ?!! :))))
Таман той като е готов ще си имаме и твърд електорат, а ако дойдат и още девойки от блога може и еректорат :)
цитирайедин компетентен човек да казва, че там, където пътищата били ремонтирани ставали повече катастрофи. по тях, разбираш ли, шофьорите се увличали и натискали педала до дупка. така, че не се сърдете на Супер Бойко. той просто се грижи за вашия живот:))))))))))))
цитирайама си мислех, че е виц ! :)))
В Сливен е едно от малкото места, където пешеходците се движат по-бързо от колите, благодарение на кмета си.
Не че, пешеходците са бързи спринтьори :)))
цитирайВ Сливен е едно от малкото места, където пешеходците се движат по-бързо от колите, благодарение на кмета си.
Не че, пешеходците са бързи спринтьори :)))
щото сега прохождам в политиката и се чудя кого да привлека за гласоподавател.
цитирайТам са останали малкото потенциални гласоподаватели на които не трябва да им плащаш или да им вдигаш пенсиите, че да гласуват :)
цитирай
15.
анонимен -
В строя и хайл!
19.06.2008 21:36
19.06.2008 21:36
Кой тук се подиграва с великия български народ???
Строй се, имате си партия "АТАКА"!
МИРНО!!!
цитирайСтрой се, имате си партия "АТАКА"!
МИРНО!!!
анонимен, стегни се малко, и не шофирай надъхан с идеи, щото дупките дебнат.
за останалите опасности си предупреден - прочети още веднъж постинга по-горе.
цитирайза останалите опасности си предупреден - прочети още веднъж постинга по-горе.
Нищо му няма, колкото е по-така, толкоз по-добре !
Че както е тръгнало с тази изборна активност, скоро избори ще се печелят и само с 1 гласувал :)))
цитирайЧе както е тръгнало с тази изборна активност, скоро избори ще се печелят и само с 1 гласувал :)))
та да го облъча с послания.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27883
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът