Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2008 12:26 - Анкетиран
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 714 Коментари: 2 Гласове:
0



Човек не трябва да се зарича за нищо, щото дявола и саботьорите подслушват image image

Таман вчера се похвалих , че нямам пропусната тренировка и какво ми се случи ?

Закарах на юруш моето чудо до боулинг залата на Фантастико на турнира на Мтел, на бегом взех две парчета пица, че цял ден не бях ял и с мръсна газ по леда към нас да се преоблека и хапна на бърже.
Пиците бяха изгълтани като шаранче от гладен пеликан image , даже масата поразчистих след това.
Не човек, а светкавица image
На бегом се преобличам, по едно време гледам котарака недоволно се суети около тоалетната си и бърче нос .
Айде викам си, на бати лайнометчето, сега ще ти заредя за нова фотосесия тавичката !
И таман съм се навел над леките амонячни благовония, дзър-р-р на вратата се звъни.
Как съм се разпасал отварям и какво да видя - една шушуминга с папка в едната ръка и чанта в другата ме гледа с неприкрит интерес.
Ха - викам си - сигурно нещо , я за червения кръст, я заблудена в тъмното !
( И що не бе с 200 години по-млада ? )
Добър вечер - Добър Вечер.
По линия на Европейския съюз...... тинтири-минтири.... правих ви преброяването image (кога и къде пък ме е бройкала тая баба image ) .... да ви задам няколко въпроса ?!
Хм ?!
И започна жената на вратата да ми вади някакви листя и документи за самоличност, а през това черната подла шушумига (разбирай котака) използва свободното трасе и драсна подло нагоре по стълбите.
Юруш след него, последваща кратка гонитба два етажа нагоре, три надолу и леко запъхтян обратно при нея.
Поглеждам си часовника - 19.35 - Така-а-а, имам 10 минутки да я разкарам, анкетите ги попълвам за 5 , така че, я да не се правя на груб - жената не е виновна , че са я натирили в студа да обикаля.

Хм, ами ... влезте, преливам направо от любезност ( е гат"ти идиота ! )

Цап-царап, пътьом разчистих мините по маршрута и и я настаних в кухната.

Котарака бе изпратен веднага на заточение в другата стая и взе със силен котешки рев да оплаква горестата си съдба - свежа мръвка бе влязла в къщата, а аз да не му дам възможност да я ръфне по прасеца за проверка на захапката му - срамота ! image image

Та, ся - за какво точно става въпрос ?- все още нищо неподозиращ попитах аз.
- Ми тука да ви задам няколко въпроса...
С любопитство зачаках да ми извади някой самотен лист А4, да го попълним набърже, че часовника си цъкаше.

Оп-паля-я , вади се едно тесте поне 40 листа (направо дипломна работа) image - а бе тая за ЦРУ ли ще ме вербува, какво става тука ? image

И кат се почна една дълга , мазна и обстоятелствена - образование, чужди езици, какво съм учил, какво са ме карали да уча, какво не съм искал да уча , защо, какво, кога, езици ( не телешки или свински ! image ) и так далее - мамка му и ЕС, много любопитен бре !?
Цък, цък, цък - въпросника се прелиства, химикалката се плюнчи а аз бавно се вкочанясвам - останах си по тениска.
Цък, цък, цък - въпросника се попълва - аз подскачайки от нетърпение хванах един празен и започнах да и диктувам директно отговорите.
А-а-а, не може така - вижте тук от 4-ти въпрос на отговор "не" се отива директно на 44 въпрос, където ако отговора е "ДА" се отива на 15-ти ! image
Е, тва окончателно ми изби от главата илюзията, че тази вечер ще се тренира - вече стана 20.00
Мда-а-а, реших да приложа една леко подла тактика и уж да се облека, отидох и пуснах котарака за да я терминира той, за да не съдят после мен.
Уви, подлата му гадина освен да се разходи по листовките й, никакъв съпорт не ми оказа !
Гад мръсна, а те храня ! - От утре си на диета - заканих се аз наум.
Одисеята междувременно си продължава , като всеки следващ въпрос е много по-тъп от предходния.
20:20 - свършихме с моя въпросник.
Все още не всичко е загубено - има шанс да отида, обнадеждих се аз.
Уви.
Вади се следващия въпросник - Понеже ми казахте , че съпругата ви я няма да ми отговорите и за нея !
Е гат ти наглостта - ще се обиждаме на съпрузи. image
Не стига , че гаранционния й срок изтече отдавна, не стига че нямам право за рекламации , ами и на съпрузи ще се обиждаме !

Както и да е, изпих и тази горчива чаша поднесена ми от съдбата, сбогувах се с надеждата за ободряваща тренировка и галещи мавашита, и започнах кротко с глас на обречен на смърт да й отговарям и на следващия въпросник.
Стана 21:00 - точно никое време.
Изпратих щастливия кукундрел и в тоя момент усещам как непоправимо съм се схванал.

Сгърчен като Квазимодо се довлякох до колата, прибрах си чудото от боулинга, то и нейната история повторение на моята , отбелязала минимума си от точки и пътьом на връщане изкупих наличната фармация по въпроса за схващанията.

Цяла нощ котарака, тоз предател мръсен ме заобикаляше на метър - навярно съм му смърдял от мазилата на гробище за токсични отпадъци.

А в чата никакво уважение и подкрепа - К"ви са тез анкети бре Радо по час и половина - знаем ги ние, след колко месеца ще излезе резултатата от анкетата ?!
Иди и обяснявай, че нямаш сестра и анкетьорката е била с некролога си в джоба ! 

18.12.2007



Гласувай:
0



1. rummi - имаше ли въпрос за далака?
22.06.2008 14:03
и щеше ли да отговориш по-бързо, ако те анкетираше прекрасна девица?

и защо изобщо си отговарял? не можа ли да кажеш не?

цитирай
2. valsodar - Въпросите бяха уникални :)
22.06.2008 16:14
Оттогава са и фобиите ми към ЕС, на такива тъпи въпросници, какво мнение да имаш за целта на анкетата ? :)

А ако ме анкетираше прекрасна девица, въпросника щеше да придобие интересни отговори :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406855
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив