Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2008 12:50 - С дъх на лято
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3552 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2008 12:50


image


Ти, снощи...  пак си май танцувала
с пети утъпквала си зрелите жита
?!
И кръгове сред тях
си ти заформила
завихрени от досег със страстта.

Пак буйна си вилняла
и смяла си се звънко в нощта.
Сега си ти притихнала, уж вяла -
в очите ти припламва само радостта.

Отново ти ще се измъкваш,
от полъх
 летен,  по тиха ще си – знам !
Под звездното небе , ти волна ще се скиташ
сама в свойта
дива свобода.

Завиждам ти и бих те аз последвал,
от твойта лудост , трайно заразен.
Опитвам се, но кръг   ме не допуска -
да стъпя там, де стъпвала си ти пред мен.

 

С усмивка, пак ще те изпращам -
унесен в привиден сън.
За да ме разбудиш нежно  сутрин,
със себе си донесла ти, дъха на лудостта.




Тагове:   лято,   дъх,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Прелестен танц сред зрелите жита, ...
25.06.2008 18:55
Прелестен танц сред зрелите жита , нека винаги си заразен от тази лудост и звънкият и смях те обгръща с обожание !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393345
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив