Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2008 16:32 - Време е за сервиз !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2261 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2008 16:36


Прочетен от създаването: 20 004
Така-а-а... на всеки 20 000 пробег - смяна на свещите и въздушния филтър.
Значи, си е време за периодичен сервиз - демек автора да отиде на психиатър, за проверка на текущото му състояние.
Само дето...
нещо ма не щът !??

А аз обичам да си говоря .
Кв"о от туй, че били психиатри ?
И те са хора и те имат проблеми, имат нужда някой да ги изслуша съчувствено,
да си поплачат на нечие рамо.

А аз съм насреща.
Мога да ги разбера.
Не е лека тяхната.
В държава, в която всички вече са полудели от цени, от жега и от политика, да седнеш и да се опитваш да им внушиш, че са нормални не е никак лека работа !?!!

Винаги са ме привличали психоложките, ако си търсиш жена с нерешени лични проблеми още от детството - то психоложка ще е .
 Обикновенно така се получава, човек учи за това, което не му достига в живота.
И този , който не може да разбере себе си, се опитва да разбере другите.
В случай, че претърпи неуспех.. ? - ми то си има медикаменти , с тяхна помощ стават неразбираеми и за околните.

И как да обясниш на подобен човек, че можеш да се чувстваш щастлив, когато пожелаеш, при това без да ползваш наркотици ?!
 Само с една промяна в ритъма на дишане и в посоката на долавяне на сетивата си .
Около нас винаги има достатъчно радващи неща, които могат да ни накарат да изпитаме щастие, дори и в трудни моменти от живота ни.
 Въпрос на гледна точка , на нагласа и на мироглед.

Само дето, ако цял живот са те привиквали, да си нещастен и подтиснат е малко трудно да го разбереш и още по-трудно да си го позволиш.

Че така, отивам да разплача поредния психиатър.
Ако се забавя - плачем си заедно.
Ако ме няма за по-дълго, сложена е и салатка към ракийката, че е грозно да се пие на гладно. :)))


Тагове:   сервиз,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Наздраве!
26.06.2008 16:43
Ще чакам компанията ти!
цитирай
2. desisnow - ех, колко проникновено
26.06.2008 23:42
едн време и аз исках да ставам психоложка, после си реших проблемите , отслабнах драстично, разхубавих се приказно и сега нещата , които искам са осъществими и любими и ми е едно хубаво и весело и спокойно
цитирай
3. valsodar - Деси, оправила си се без да се наложи
27.06.2008 08:57
първо да оправиш другите и чрез техните проблеми да намериш отговорите на твоите :)))
Има си хора родени психолози, има си и такива които могат само да учат за такива, без гаранции за успех.

Колкото и да се разглежда човек като предвидима машинка, винаги в него ще има нещо, което да ни изуми :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406910
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив