Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2008 00:26 - Танцуващите с вълци :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1754 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2008 00:29


image

Танцуващия с вълци -
сред чужди свой и чужд сред свой -
в далеч отминалото време на герои.
Де Западът е бил все още див
и носил се е в прерията с тропот на бизони.

Далечно време е било това,
отминал си е вече спомена за него.
Неволно питаш се ти гледайки героя, -
Дали такъв съм бил и аз, 
не е ли таз история и моя ?

Дали изгубено е всичко в наши дни,
дали повтарят се отново техните съдби?
Съдби човешки, на изчезнали народи,
самотен дух витаещ, носи бегъл спомен,

Готови отговори, в себе си аз нямам,
на вас за туй, не ще ги и предложа.
Сиукски вече не отбирам, 
спомени съм в мен заровил,
забравил съм отдавна танца и на ножа.

Но...

Дори и днес примава ме
небе във звезден блясък,
покоя тих и нежен на нощта.
И вълчи вой изречен  в безкрая
отеква диво в мен и в мойта вълча самота.

Заключили сме се , в бетонни сиви клетки.
цивилизовани и кротнали се в охота.
Щастливи ли сме, - питаме се всяка вечер
сънувайки отминалите времена.

Духът ни вечен, пак назад ще ни завръща
ще се опиваме с вкуса на вълча свобода.
Край буен огън, ще играем ние с дивашки песни,
забравили за своята екранна самота.

За проза не върви ми тази вечер,
в размисли аз пак съм потопен.
Простете вий за музата ми подивяла.
понесла се с вик призовен
в отминалия ден.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Хубаво е да подивява музата ти - не я ...
30.06.2008 00:35
Хубаво е да подивява музата ти - не я спирай - защото е страхотно - поздрави от мен !!!
цитирай
2. kleopatrasv - Невероятно изпълнение !
30.06.2008 00:49
Чудно изразяване на мисли и чувства,достъпно описание и страхотни сравнения .Е , изуми ме тази твоя подивяла муза !
Поздравления за стиха !
цитирай
3. rummi - "Сам на бара" - това го разбирам
30.06.2008 01:15
(справка - Георги Минчев). Виж, сам пред екрана - не ми се връзва. Глутницата дебне да прочете нещо :-) 10х
цитирай
4. valsodar - Благодаря за отзивите :)
30.06.2008 09:38
:))
цитирай
5. lucky2 - "Дали изгубено е всичко в наши дни..."
30.06.2008 20:05
След тази равносметка не е изгубено всичко! Поддържай темпото ще има светлина в тунела - не си песимист въпреки тежките думи.Удоволствието е за мен ! Благодаря ти - знаеш защо .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391902
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив