Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2008 01:13 - Защо мъжете са такива, а жените онакива ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8213 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2008 09:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Естествено защо, - за да има с какво да си изкарват хляба списанията за неуверени самотници.
 Даващи готови рецепти и "полезни" съвети, как да омагьосваме, да сме неотразими и да сме победители в изкуството на съблазняването.
 На всяка една цена, дори и това да е цената на собствената ни душа.
 На отказа ни да признаем правото на другия да е различен, да бъде просто себе си, да  му позволим да ни обича  и на свой ред да го обичаме, заради това което е и това, в което може да го превърне обичта ни.
 Наместо това да се случи, рецептите препоръчват да  се опитваме да го променим, да го манипулираме с всички сили и средства, докато го наместим в калъпчето на удобно поведение, препоръчвано ни от поредния гуру списващ в розово списание.
 Жилейки го по уязвимите му места, надсмивайки се над чувствата му, отритвайки доверието му.
 Давайки готови отговори на незададени въпроси, свикващи ни да живеем в лъжа, да се загръщаме в нея и да очакваме същото от другите.

 Барби идеология, за хора които не искат да чувстват, страх ги е да мислят и живеят в паническа самота.

 Хвърлящи се от поредната рецепта за свалка в поредната сълзлива изповед, живеейки заради дрънкулки и парцалки , те в крайна сметка отблъскват хората, от които наистина се нуждаят. 
 За да намерят същите клонинги като себе си, от които да претърпят поредното разочарование, превръщайки се в идеалната таргет група, тази на непоправимите самотни егоисти.
 Препоръчвайки охотно грешките , които са допуснали в живота си на другите след тях за да може кръга да се затвори окончателно.
 За да не се чувстват прецакани от глупостта, алчността и наивността сив
 Глупост, за да вярваш, че в една статия от 20 реда ще откриеш рецептата за вечно щастие.
 Алчността да искаш, без да можеш да даваш.
 Наивност, да се оставиш друг да те води в живота, да определя критериите по които да обичаш и начините по които можеш да достигнеш  щастието в живота си.
 Консуматорска култура, за хора изгубили собствената си индентичност, в следване на поредната мода на поведение. 
 И това не се очертава скоро да приключи.

 Поне не и до момента , в който хората не осъзнаят, че любовта е най-големия дар, който ти се предоставя от началото до края живота ти, и най-сладката и опияняваща  любов е тази, която можеш да дадеш , без да очакваш , каквото и да е в замяна.
  Първична, чиста и безкористна - такава, каквато винаги е била - непокварена от корист и самолюбие.
 Проста и съвършенна,  заради удоволствието да обичаш, да си влюбен всеки един миг от живота си в .. самия живот.


ПП- Влюбени или просто разгонени ?


Тагове:   мъжете,   онакива,


Гласувай:
0



1. анонимен - Какво била любовта за мъжете?
05.07.2008 08:07
Пишете, че "любовта е най-големия дар, който ти се предоставя от началото до края на живота ти, и най-сладката и опиянянваща любов е тази, която можеш да дадеш, без да очакваш, каквото и да е в замяна.
Първична, чиста и безкористна - такава, каквато винаги е била - непокварена от корист и самолюбие.
Проста и съвършенна, заради удоволствието да обичаш, да си влюбен всеки един миг от живота си в .. самия живот."
Къде ги учите Вие тези глупости, авторе?
Да обичам аз един мъж, но да не очаквам нищо от него в замяна, а само да му давам ли, давам...
Ако това не е спонтанно родена глупост от някакъв странен мъжки мозък, то е абсолютно, отвратително лицемерие.
С такова лицемерие един индиец Ошо си вербува толкова гадно манипулирани последователи, че с техните пари си бил купил два частни самолета и цели, цели 92 /деветдесет и два/ ролс-ройса. Отделно имоти и пари.
Дори Христос не е давал такава глуповато или пък лицемерно измислена любов - срещу любовта си към хората е ИСКАЛ те да вярват в него и в баща му.
Такива проповеди като Вашата, с каквито напоследък изобилствува блогът Ви, са отвращаващо жените лицемерие.
Никой, ама никой нормален човек не говори на любимата си жена по такъв начин, освен когато си е поставил за цел да измъкне от нея ако не пари за следващия ролс-ройс, то поне един безплатен секс.
цитирай
2. анонимен - Вие сте спасител на "недоебани девици..."
05.07.2008 08:31
Разкрихте какъв мръсен лицемер сте във Ваш личен коментар!
Изживявате се като мъж-спасител на "НЕДОЕБАНИ ДЕВИЦИ..."
И този същият мъж-автор тръгнал да проповядва любов, която само давала, безкористна и прочие любов...
Какви лицемери има тук в тези Ваши блогове, ставате други от себе си и велики, а?
Нищожества!!!
цитирай
3. miralyub - Стига, бе, кой нормален ще чете и ...
05.07.2008 08:40
Стига ,бе, кой нормален ще чете и прилага на практика тъпите съвети от списанията!!!
Ститийките са чист пълнеж в изданията и стават само за убиване на време и разсмиване:))))
цитирай
4. valsodar - Искренно и климактерично :))
05.07.2008 10:09
Анонимен, вие ме зарадвахте с праведния си гняв, което ме навежда на мисълта, че с камъка хвърлен от мен съм уцелил в центъра на блатото.

Това което съм писал сега не е нещо ново, на същата позиция съм на тази, на която съм бил и в преди месеци, ( - Влюбени или просто разгонени ? -добавям ви линка през редакция ), така че , за лицемерие трудно бих дебатирал с вас.

Ако от любовта, човек очаква само и единствено да получава, освен разочарование в близките и живота си, едва ли нещо друго ще получи насреща, но какво ли съм тръгнал и аз да поучавам, всеки си има право на своите грешки и страдания :)))

Любовта не е разходка до мола, от където да си избереш нужната стока и да си я вземеш добре опакована.
Тя , просто трябва да се изживее.

Всеки по пътя си я открива, някои я подминават, други искат да я забравят заради болката, която им е донесла, а трети след като привикнат с тръпчивия й вкус, я правят неизменна част от живота си. Разни хора, разни идеали :)))

На мен лично ми е писнало, как разни недоебани "девици", оревават света около себе си в писъците си за незадоволената им похот, обличайки я във възвишени слова , като любов.

Нямам нищо против щенията им, но защо постоянно желанието за секс се подменя с думата любов искам да попитам за пореден път ?

А по отношение на Ошо, за разлика от вас, аз поне съм го чел, така както съм чел и Библията и други интересни книжки, но все пак не спорим за да си мерим библиотеките, нали ?! :)))

На Ошо шапка му свалям, просто той е пример за гениален манипулатор, един селски хитрец от световна класа, уцелил безпогрешно пазарната ниша на тарикатите търсещи просветление " Сега, Незабавно, Веднага и със 100% гаранция за Успех".
Естествено е, че такова нещо не съществува, но какво пречи да бъде продавано на шараните вярващи в съществуването му ?
И в това отношение, Ошо си е заслужил моите адмирации като рибар.

А с фразата си - "Дори Христос не е давал такава глуповато или пък лицемерно измислена любов - срещу любовта си към хората е ИСКАЛ те да вярват в него и в баща му." - искренно ме разсмяхте, а и не само мене !
Не случайно в часовете по литература бяха на мода съчиненията на тема "какво е искал да каже автора ? " - от вас би излязъл един чудесен духовен критик и достоен събеседник в "любимото" ми предаване - " Искренно и Климактерично " :)))

Благодаря ви за топлите думи и ... успех в праведния ви гняв ! :)
цитирай
5. valsodar - miralyub , да пълнеж са :)
05.07.2008 10:20
Но нещо много им тръгна модата в блогосферата :)

Честно казано, все си ме избива на смях, когато попадна на поредния пророк, открил ключа за бараката, кое прави мъжете и жените различни в поведението им.

Всичко съответно подредено точка по точка, с мъжките реплики и женските кусури или обратно.

И това, което ме разсмива най-много е опита да изчерпиш уникалноста и неповторимоста на хората, които срещаш по пътя си с няколко банални клишета, писани от малоумен в списание за блондинки :))

Какво лошо има в това да сме различни ?
Разнообразието дава избор, а избора съответния опит.
Всички крайности са пагубни :))
цитирай
6. rummi - аз обичам да съм конкретна
05.07.2008 10:54
затова - специално на вниманието на почитателките на Ламбо - в times immemorial, last century - той изрази предпочитанията си:

"обичам смокини, Фелини, бикини,
свирете ми пак, мандолини".

ей тва е рецепта - точна, ясна!
цитирай
7. aseng - Ха, Румми, мерси за цитата!
05.07.2008 11:32
И браво на Ламбо за сентенцията, особено ако е негова:)!
А.
цитирай
8. rummi - това е от една песен
05.07.2008 11:35
която той пееше - на времето имаше един такъв фестивал на хумористичната и сатиричната песен “Златният кос”.

цитирах припева.
цитирай
9. blues - не съм
05.07.2008 12:35
не съм "пророк", нито "наставник", нито правя генерализации, нито поставям в калъпи, просто задавам Въпроси. въпросът, който често остава без отговор - Защо? простете, не мога да изляза от журналистическия начин на говорене, нито да зарина цялото натрупано познание, нито да остана сляпа за придобидата информация. грешката ми е, че не обърнах внимание и на другите гледни точки. вземам си поука. но коментара и есето изразяват лична, персонална гледна точка и лично мнение.
валсодар, не смятам да ти противореча - най-малкото защото си прав.
цитирай
10. rummi - blues, хайде стига с тая скромност
05.07.2008 12:39
признай си, че си пророк и наставник и мечтаеш да видиш света в калъп, генерализиран от А до Я.

а въпросът "защо" винаги или остава без отговор, или получава толкова много, че все едно не си отговорил.
цитирай
11. blues - по въпроса за евтините статии
05.07.2008 12:40
от розовите женски списания - не си ги слагайте на сърце. то е същото като да четеш упътване за новата пералня в 10 стъпки. такива глупости не чета!
цитирай
12. blues - руми-що за глупости?
05.07.2008 12:48
аз- бунтарката, оная способна да се изправи срещу всяко властничество и потисничество да мечтая да видя света в калъп? що за глупости пишеш?
що се отнася до мене - проблемът е, че съм мила и добричка, достатъчна предпоставка мъжете да ми се качват на главата. но идва един момент, в който чашата на търпението ми прелива, започвам да бълвам огън и жупел, а провинения трудно може да понесе бесния скандал! тъй че - до мъжете , добри сме и сме мили , до момента в който не започнете да ни се качвате на главата! изводът - сами си го просите!
цитирай
13. gothic - Мъжете сме такива, а жените - она...
05.07.2008 12:51
Мъжете сме такива, а жените - онакива просто защото сме мъже и жени, различни! Ако обрщаме повече внимание на единното - това, че сме ХОРА, животът би би малко по-нормален нали? А конфликтите са естествени, защото в една връзка и единия и другия търси най-доброто за себе си....Както във стария виц:

- Знаете ли какво символизират брачните халки?
- Начален резултат 0:0.

Бъдете щастливи, обичайте се и правете секс!!!!
цитирай
14. blues - да, прави си готик
05.07.2008 13:11
оф, вече не знам! ама наистина не знам! истинският проблем, според мен, е, че някъде комуникацията се къса. трудно ни е от крайни индивидуалисти да се научим да се вглеждаме в другия. не става въпрос за крайно себеотрицание, защото това е най-пагубното - да се отречеш от себе си, за да се посветиш на другия. това създава у него измамното усещане за пълен контрол, но това далеч не е така, защото хората сме свободни по същината си. ние не сме робове на чувствата и инстинктите си.
цитирай
15. blues - ние не сме робове на чувствата и инстинктите си
05.07.2008 13:18
само истински свободния човек може да обича чисто и безкористно, да дава, без да чака отплата. страхът от загубата на свободата ни прави това, което сме в момента - отдръпнати и капсулирани в себе си. свят на крайни индивидуалисти и егоисти, неспособни да се обичат един друг. но защо гледаме на любовта и обичта само едноизмерно, само в междуполовото й смисъл? ако аз обичам всичко живо на тая земя,
цитирай
16. анонимен - жените - мили и добри?
05.07.2008 13:30
И докога сте мили и добри? Докато мъжът ви "захранва" с внимание, секс, пари и пр. И всичко това никога не ви стига.
Ако мъжът не ви е от полза, няма да си губите и час от времето. Користолюбиви използвачки.
Доброта значи? А качества като злоба, алчност, хитрост, дребнавост, отмъстителност, и пр., случайно да са ви познати?
С тая еманципация жените съвсем се разпищолиха и вече не може дори да се приказва с тях. Надменни, троснати, вечно дърдорещи по джиесема патки...
Щом са толкова печени, защо ли не бъдат оставени сами да си строят жилища (с В и К, ток, парно и др.), офис-центрове и магистрали, сами да си правят коли, компютри и телефони (по които така обичат да говорят)...?
Не знам кой на чия глава се е качил. Сега ви е паднало да си го върнете на мъжете за хилядите години "потисничество" (ако изобщо такова е имало, имайки предвид манипулаторските умения на жените)...
цитирай
17. lelya - Много теория тези дни в блога по т...
05.07.2008 13:33
Много теория тези дни в блога по темата. Някой изобщо практикува ли? Присъединявам се към gothic. Струва ми се, че когато човек изживее нещо разтърсващо (не е задължително непременно любов) той не може просто да го разкаже. Поне при мен е така. Трябва като виното да отлежи за да можеш да говориш за него. Иначе списанията наистина много се харчат сред тинейджърките, но пък нали живота е пред тях. Не смятам, че ще им навредят кой знае колко. Пък ако и по-улегнали жени (като мен) ползват тези рецепти (не знам защо не допускам, че е възможно мъже да ги четат, не ми е мъжественно някак), съвсем са я закъсали горките.
цитирай
18. blues - lelya, права си
05.07.2008 13:52
истинските неща не могат и не бива да бъдат разказвани и описвани. те са тайни, които пазим дълбоко вътре в нас. нека си останат тайни, недоизказани.
цитирай
19. blues - прекалено много говорене
05.07.2008 13:56
убива чувствата и усещанията.
цитирай
20. bestregards - но дайте "е да не бъркаме повика на хормона с този на сърцето" !
05.07.2008 14:00
няма как да не ги бъркаме - те са в диалектическа взаимовръзка..... макар въпростът за това дали повика на хормона е антитеза на повика на сърцето също да е спорен и безкрайно отворен...и въобще отваря се тука една философска тема не по-малко занимателна от темата за кокошката и яйцето.... то теология, то биология.... то психология.... то субективизъм.... в такива моменти просто ми се иска да си бъркам повиците, а не да си бъркам теориите...
цитирай
21. blues - до анонимен 16 -
05.07.2008 14:05
"И докога сте мили и добри? Докато мъжът ви "захранва" с внимание, секс, пари и пр. И всичко това никога не ви стига.
Ако мъжът не ви е от полза, няма да си губите и час от времето. Користолюбиви използвачки."
тая диагноза или тоя тип жени, носителки на тоя бацил, и ние не ги обичаме! едно, че ви използват за материална облага, второ - крадат мъже, гаджета, приятели....
цитирай
22. lelya - bestregards хубаво е, когато има ...
05.07.2008 14:13
bestregards
хубаво е, когато има хормонално и душевно равновесие. Вярно в природата съвършенните неща са рядкост, но... Мисля, че е хубаво да признаем необходимостта да се угажда на хормоналните штения дори заради чисто здравословни причини. Любовта все някога идва. Въпросът е да я търсиш. Ако чакаш тя сама от изневиделица да дойде и да ти звънне на вратата може и да не дочакаш. После поглеждаш годината на календара и изпадаш в паника, а това вече е кофти като цяло. Не вярвам в планираните животи - първо ще уча, после професионална реализация, после брак, след 2 години дете. Не ме бива в планирането пък и то няма нищо общо с любовта и дори с повика на хормоните.
цитирай
23. karev111 - до gothic
05.07.2008 14:21
Казваш: " А конфликтите са естествени, защото в една връзка и единия и другия търси най-доброто за себе си.... : Как ще коментираш следния цитат: "Когато създавам една връзка Аз го правя, за да изразя и изпитам себе си. Връзката за мен е възможност, а не задължение.. Връзката за мен е начин да разбера КОЙ СЪМ АЗ. Да извървя пътя към себе си. В този смисъл не гледам на партньора си като на някой, който ще ме допълни, а на като на някой, с когото ще мога да споделя пълнотата си.Така Аз искам да изживея СЕБЕ СИ. Съсредоточавам се и се тревожа единствено за себе си. Няма значение какво иска,прави,казва или желае другият. Има значение единствено какво съм АЗ по отношение на него. Предназначението на всички лични взаимоотношения е промяната, развитието ни. Дадени са ми всички инструменти, за да разбера КОЙ СЪМ АЗ и съзнателно да се преобразувам в онова, което искам да бъдa. Ако Аз съм влюбен истински и чисто в себе си ще мога да го направя и към друг. Затова трябва да има яснота във взаимоотношенията ми.
Аз не живея живот, в който целта ми е да контролирам печалби и загуби, защото ще се превърна в СТРАХ. Аз знам, че съм ОБИЧ и единствената ми цел е да обичам или да не успея да обичам .... първо СЕБЕ СИ и чрез себе си -останалите.
Аз уважавам чувствата си. Затова казвам как се чувствам. Това не ме унизява. Напротив, ако се разберет и уважат моите чувства, това означава да се зачетат усещанията вътре в МЕН.
Аз имам ИЗБОР. Правя го като си отговарям на вечния въпрос " Какво мога да направя от обич? " Разбира се това, което ще предизвика най- голямо добро за мен. Защото най-голямото добро за мен става най-голямото добро за другия.В една връзка каквото правя за себе си, го правя за друг. Каквото правиш за друг, го правиш за себе си. Във връзката ние сме едно цяло. Аз имам само СЕБЕ СИ.
По отношение на нещата, с които другите ме нараняват АЗ ги изживявам, оценявам и решавам КОЙ СЪМ. Не мога да се отдръпна и да кажа, че нямат значение за мен. Показвам какво значение имат те за мен и казвам КОЙ ИСКАМ ДА БЪДА.
В една връзка, за мен, няма напътствия, правила и задължения.Няма закони, нарушения и наказания. В една връзка няма задължения. ИМА САМО ВЪЗМОЖНОСТИ. Възможността, а не задължението прави възможна връзката. Възможността да реша и да бъда АЗ САМИЯ.
Аз създавам интимна връзка целенасочено. Влизам във връзката по " правилни " причини. " Неправилни " причини са: самотата, егото, празнотата, търсенето на обич, депресията, скуката, липса на сексуален живот и пр. ТЕЗИ ПРИЧИНИ създават краткотрайни връзки.
Влюбването също е причина, но тя е следствие от изброените "неправилни" причини, защото дава възможност за задоволяване на някаква нужда. Това, на което реагираш, за да се влюбиш е нужда. Всички имаме нужди и влюбването е негласно съгласие на търговска сделка / даваш-получаваш /, която се сключва с думите " Обичам те " вместо " Търгувам те " и следват разочарования безброй.
" Правилна " причина, за да създам целенасочено дълготрайна връзка / за цял живот/ е да приема съгласието на партньора да създадем възможност / не задължение / за пълна СЕБЕ-ИЗЯВА, РАСТЕЖ,ИЗДИГАНЕ И ПЪЛНО ОБЕДИНЕНИЕ . Това означава никога да не гледам на партньора си като на опонент, да виждам в него повече отколкото той ми показва и да му го казвам, да не забравям КОЙ СЪМ АЗ, което ще му напомня КОЯ Е ТЯ.
Това са принципите.Така мисля и така постъпвам. "
цитирай
24. breeze - Вече се чудя
05.07.2008 14:48
Дали голямото различие вече не значи голямо еднообразие.
И тестото е различно...
а винаги си е тесто.
Може би зависи...
кой го меси?
цитирай
25. nakom - Моя извод е
05.07.2008 15:10
че има два вида както мъже, така и жени.При едните емоциите предизвикват чувства, при другите - чувствата предизвикват емоции.Зависи кое е водещото.
цитирай
26. yuliya2006 - Голяма тема си заложил в търсене на ...
05.07.2008 21:53
Голяма тема си заложил в търсене на истинската любов Трудно може да се открие в нашето американско мислене на изгода, пари, престиж
А чувствата, просто добра метреса, знаеща изкусно и магия и всички други номера за да го оплете
Оръжията са ясни и познати, душата е облечена в броня и фалш, фалш...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
27. valsodar - Трудно, да. Но не и невъзможно :)
05.07.2008 22:55
Понякога се иска човек да има силата да мине през определени трудности, за да открие това, от което се нуждае и да го оцени.

Не вярвам днес да е по-трудно, отколкото на поколенията преди нас, може би сме станали само по-разглезени и по-трудно се решаваме на стъпки изискващи усилия от наша страна :)

Поздрави :))
цитирай
28. fenris - анонимен - Вие сте спасител на "недоебани девици..."
07.07.2008 09:36
Анонимноста говори също за лицемерие!
цитирай
29. valsodar - Фенрис
07.07.2008 09:50
И на него му се иска, само дето не му стиска !
Те тия анонимните са най-големите почитатели на късните филми и на списанията в непрозрачни опаковки :)))
цитирай
30. fenris - дааамс
07.07.2008 12:33
знам това! Интересно ми е, напоследък, срещам много теми за това, колко сме лоши мъжете? Да няма някаква епидемия на лоши мъже? И как пък веднъж ние не се оплакахме? А основания? Мнооооого!
цитирай
31. valsodar - :)
07.07.2008 13:11
E, ако го няма големия Лош Вълк, дали ще я има Червената Шапчица ?
цитирай
32. rummi - защо не казваш нищо
07.07.2008 13:12
за бабата, а? :-))))))))))
и пу за мене ловеца :-)))))))))))))))))
цитирай
33. gothic - Fenris, нали това е основната тема ...
07.07.2008 18:58
Fenris, нали това е основната тема на дамските списания? Жена ми прочете няколко броя на Грация и мина на моя Плейбой. Това говори доста....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392818
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив