Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2008 12:54 - Направо си ме втриса !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1685 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2008 16:01


 Нееднократно съм си повтарял - Внимавай какво си пожелаваш, че може да се случи !
Та е на път да се случи и почва да ме втриса от възможните му варианти.
Отвори се малка пролука и се появи шанс за отпуска.
Това е добрата новина - има шанс една седмица да си дишате спокойно без мен и да не се налага да четете поредните ми глупости.
Отпуската е хубаво нещо , предоставя ти се възможност да си отпочинеш.
 Стига да не се съгласиш, единия от отпускарите да бъде котарака ти .
 На всичките ми опити да го отхвърля като спътник бе наложено вето, така че... очертава ми се една много интересна разходка из Източните Родопи, около вр. Рожен и вр.  Свобода на палатка с котка.

Той Котьо си е възпитан и си ме следва по петите, досущ като куче.
И пътуването понася леко, спейки на задната седалка на колата.
Единствено, когато поспра някъде по пътя се изправя на прозореца и почва да ръмжи на близко преминаващите, досущ като питбул.
Навярно за това е виновна кучешката храна , с която го захраних като малък, придобил е всякакви кучешки манталитети, с изключение на лаенето и виенето срещу луната.
 Въпреки , че и нея си я гледа тъжно вечер.

 Та не ми се събира нещо в ума, как ще приеме идеята за къмпингуване в пущиняка ?
 А местата са си красиви, с елени, сърни и .. чат-пат по някоя заблудена мечка, скитаща по същите полянки, по които смятам да си бера диви горски ягоди, както всяка една година.
 
 Представям си, как идва мечока вечерта до палатката , привлечен от аромата на набраните диви ягоди, сумти си отвън, а моя дивак си му ръмжи отвътре.
 Може и да го прогони, така както взе страха на няколко бездомни псета на Плана, ама знае ли човек - ако се заиграят, току виж ми отнесъл мечока палатката и после иди и спи на открито , ако смееш !

 То и това са малки ядове.
 Сега се чудя, продават ли някъде нашийник със светлинки и дистанционно ?
 Че моя , какъвто си е черен, навре ли с в драките по тъмно иди и го търси !
 И на ударен се прави, колкото и да си викаш - Мишо-о-о, къде си бре гад черна ? -, само си мълчи и ти гледа сеира отстрани.
 Та, едно такова чудо на техниката би ми свършило чудесна работа - натиснеш си дистанционното, нашийника му изписука и започват да му премигват аварийките, барабар с воя на сирена.

 Само едно ме е страх, дали ако му сложа такава джаджа на дивака, бабите из Родопите няма да пощуреят, че са видели по нощите извънземно ?
 Едно такова , черно , препускащо с мяцане създание, присветкващо в светлини и с воя на въздушна тревога ?!

 Дали пък да не взема да му изруся опашката и да му я боядисам с флуорисцентен цвят.
 Кво толкоз ?
 Англичаните си имат Баскервилското куче, аз ще си имам Среднощния Отмъстител ?!

Усещам, как ще имам да разказвам, като се върна, стига да не ме четете в извънредните новини преди това ! :)



Тагове:   МЕ,   направо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - Весело!
07.07.2008 13:16
Отсега чакам разказа - готините преживявания ги поемаш ти!
цитирай
2. zezo - Благодарение на напредналите технологии
07.07.2008 13:29
и моята машина на времето аз бях в Родопите по време на отпуската на Valsodar и ето какво видях
http://www.youtube.com/watch?v=6RIgQdpZDeY
:)
цитирай
3. rummi - леле, zezo,
07.07.2008 13:32
ква гледка. Направо си ме втриса! :-)))))))))))))
цитирай
4. valsodar - Мерси за клипа :)
07.07.2008 13:34
Ще му го прожектирам още тази вечер с учебна цел ! :))
цитирай
5. rummi - На тоя клип само не са успели
07.07.2008 13:36
да заснемат valsodar, а той тича пред мечката :-))))))))) котката го била пуснала за примамка ...
цитирай
6. valsodar - Лесна тя вашта :)
07.07.2008 15:48
Цирка ще почва на 21-ви, та ако чуете за нашенския вариант на Чупакабра , не му се връзвайте много !
Те така и на английския цирк му бяха избягали пантерите, та се носеха легенди за оцелели лъвове на Албиона :)))
цитирай
7. анонимен - Добре си се сетил,
07.07.2008 19:02
навремето двамата с брат ми въоръжени с комплект "Млад химик" бяхме направили котарака на Баскервилски котарак.А после го скрихме в гардероба на мама,за да проверим дали наистина свети в тъмното,намазан порядъчно с флуоресцентна боя.
Е,светеше.
После и ние светехме,наказани ...
Може да му вземеш нашийник със звънче,скоро купих такъв.Разбира се,котката хич не беше доволна да подтичва и подрънква...
цитирай
8. cocolina - :)
07.07.2008 21:57
весело
цитирай
9. 3dagger3 - You made my day, darlin'! :D
07.07.2008 22:22
You made my day, darlin'! :D
цитирай
10. valsodar - Сложил съм му хлопка на нашийника
07.07.2008 22:35
Ама като си го знам какъв е чевръст, май ще трябва да му търся чан ?

цитирай
11. lelya - Весело ще си изкараш. Някой ден ако ...
07.07.2008 22:40
Весело ще си изкараш. Някой ден ако ми дойде музата ще разкажа за краткия съвместен живот с едно улично коте ама друг път. Сега ще чакам още видео.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408058
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив