Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 16:07 - Вашта кожа !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1430 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2008 17:35


Уф-ф-ф, жега е. Голяма жега си е, не се понася направо !
Иде ти, да си излезеш от кожата направо !
Което и направих.
Оказа се не много трудно, то толкоз напъни имаше да ми я свалят, я с удръжки, я с данъци или поредните увеличения в цените, че някак си се изхлузих от нея, почти без да се усетя.
 И сега ми е едно прохладно, таковата, приятничко.

 А, кожата ли ?

 Закачих я на оградата да съхне, смятам да я позакърпя малко, че съвсем се е износила.
 Имах някакъв крем за обувки тука, може и да свърши работа.
 То и вазелина отпускал, ама няма да рискувам, за да ме не припознаят като електорат !

Я , кви са тез момчета дето спират с лъскавата кола ?
Досущ като "мъже в черно", костюмарчета... с черни непрозрачни очила ?
- Добър ден, вие за какво ?
- Ами-и, ние за кожата ?
- Как така за кожата ??! Че тя си е моя ?
Усещам , как започвам леко да се изнервям и почтти да се изпотя в притеснения, но.. в случая не се получава - извън кожата си съм !
- Вижте какво, бюджета трябва да се напълни, ние сме от НАП, задачата ни е да съдираме кожи всякакви. Просто във вашия случай, вие сте се справили така добре и сам, за което имате нашата благодарност, за достойната ви гражданска инициатива !
 Ето, тук имаме и грамота - как се казвахте ..?

- Моля-я-я ?!! - Е , тук вече не издържах, издърпах кожата изпод здраво сграбчилите я ръце и побегнах.
Здрав бяг да видиш, направо Спиди Гонзалес би ми завидял. Тичам си и света започва да сивее около мене, образите се замазват, такава скорост съм набрал.

 Чувам по едно време вой на полицейски сирени зад гърба ми и забавям бяг, може би помощ е дошла ?
- Добър ден гражданино бегач, вие знаете ли с колко претичахте при ограничение на позволената скорост от 50 км/час ?
- Аз ?!
С превишена скорост ?!
Аз да не съм олимпиец бре ?!

- Вижте какво, нас не ни интересуват спортните ви достижения, вижте , той радара си отчита !
Сега понеже не сте зад волана, няма да ви проверяваме с дрегера, но сме длъжни да ви съставим акт за превишаване на позволената скорост с м-м-м.. 25 км отгоре.
 30 точки от контролния ви талон ако имате такъв и глоба от 200 лв нагоре !

- Контролен талон ?!

- Да контролен талон . Те такива като вас, свободно бягащи вече се картотекират !
- А не може ли-и-и ? - тук измънках предразполагащо с лека нотка на вина в гласа .
- Ами може и да се споразуеем някак си, елате при колегата отзад !
Отивам при колегата, и той в кожата ми се взира !
- Вижте какво, ние не сме алчни, няма какво да ви дереме кожата от глоби, дайте я по-добре на нас и друг път не правете така !

 Е-е-е, тук вече не издържах, извадих последните си пари и им ги дадох .
Не питайте откъде, от жабката естествено !

Разкарах ги и си навлякох кожата обратно.
Нищо, че е жега и едвам се издържа в нея.
Жалко и за ъпгрейда дето щях да й го правя, ще си я нося така както си е - износена, с белези от изгубените ми сражения, разпробита на места от котешки зъби.

По-добре с нея,  че.... ох, задават се поредните  !


Тагове:   кожа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yoshi - Страшно
09.07.2008 12:13
си го написал, човече! Браво!
цитирай
2. valsodar - Мерси :)
09.07.2008 12:45
Завъртя ми се като идея и я пуснах на прима-виста :)
Има какво да се пипне още, но засега ме устройва и в този му вид :)))
цитирай
3. yoshi - Не го пипай
09.07.2008 13:14
Гениалността на тези неща е в бързото им и полузагатнато на моменти нахвърляне. Не мисля, че би му отивало да е по-подредено и обяснено:)
цитирай
4. анонимен - пази кожата!
09.07.2008 14:33
МВнР на Лешпердистан заявява, че в Лешпердистан се дере само половин кожа на населението. Другата половина се очаква населението да предаде доброволно.
цитирай
5. valsodar - Ще я пазим, няма как !
09.07.2008 15:20
Че с тая криза дето се задава, май скоро само по едната кожа ще си останем :)
Най-много да ни обявят за зоопарка на Европа и да станем обект за научно наблюдение, като изчезващ вид :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7431151
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив