Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 17:33 - Чакам
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2008 17:35


 Изнемогващо е.
Мнозина харесват лятото, а аз си харесвам най-много ранната пролет и златната есен.
Миговете, когато природата е в равновесие, без убийствени жеги и студ, времето в което се зареждаш с вкусове, багри и аромати.
 Лятото - лятото просто не си е за мен.
Просто ми идва твърде  уморително с жегите си , от които не можеш да избягаш никъде.
Днес цял ден се чувствам като в климактериум, по цял ден ме обливат топли и студени вълни.
Топли, когато изляза навън за по цигара и ледени , когато ме лъхне климатика в офиса.
 С надежда чакам да захладнее тази вечер, че просто не издържам, усещам как направо се разтапям и разтичам по горещия асфалт, докато пристъпвам по него, търсейки сянката.
 А сянката не разхлажда, тежка и наситена с прах е тя, сякаш поела в себе си цялата тегоба надвиснала над града - забързан, прашен и разпилян.
 В такива мигове мога само да си мечтая да дойде по-скоро есента - моят сезон.
 Сезон, който мнозина вкарва в предзимна меланхолия и депресия , а мен си ме радва истински, с последните топли лъчи на слънцето, които можеш да оцениш единствено на фона на задаващия се студ и оловни облаци на небосклона. Последните свежи стръкчета трева, чиято зеленина може да оцениш единствено на фона на изсъхналите листа, сипещи се връз тях.
 Странно, защо най-пълноценно започваме да възприемаме света единствено в моментите му на промяна ?
 Тогава, когато го виждаме за последно ?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Според мен, защото сме устроени ...
14.07.2008 17:47
Според мен, защото сме устроени така, да оценим нещо (или някой), едва когато то (той) си отива...
цитирай
2. albizia - Живее се. Някак :) Жегата е нечов...
14.07.2008 19:35
Живее се. Някак :) Жегата е нечовешка, но си има и забавни страни. Особено ако ти се очертава забягване по на изток. Мисълта за това спасение те крепи през цялото останало време.
цитирай
3. slavuncho - Жегата засилва философската ти настройка :)
15.07.2008 08:36
Има малко спасенийце - потна мастика + айран (но не от Данон) със сол и никаво излизане навън!
А за промените - китайците са го казали точно :)
цитирай
4. candysays - И аз съм така, Радо..
15.07.2008 09:02
И аз чакам есента...

поздрави! :)
цитирай
5. cecka1504 - " Лятото - лятото просто не си е ...
15.07.2008 09:13
" Лятото - лятото просто не си е за мен." И аз така...
цитирай
6. valsodar - Днес направо се живее :)
15.07.2008 12:07
Голям кеф - ако може така да е до края на лятото... ех мечти-и-и ! :)))

Навремето си бях харесал едно островче в Индийския океан, с розов пясък , добре стоящ на фона на нефритените вълни ... средногодишна температура 22-26 по Целзии - таман кат за мен :)))

Само дето свършиха банките за източване , че да се заселя там :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7412257
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив