Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 10:39 - Да живееш на инат !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1374 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2008 12:08


 Аз съм тук !
В България.
Не смятам да бягам в обетованите страни, колкото и примамливи да изглеждат за приятелите ми, които оредяват все повече и повече с всяка една година.
 Тук съм.
В една страна, изтъкана от абсурди и противоречия, в която не е лесно да се живее.
В една среда, подлагаща ни на огромен стрес, опитваща се да пречупи волята ни за живот, подлагайки ни на все по нови и нови изпитания.
 Пречупващи някои от нас, други превръщащи в циници и каращи трети да заровят главата си в пясъка, с надеждата че това скоро ще свърши, че някой ще ги избави от страданието им.
 А то не свършва.
 Но аз пак ще съм тук.
Ей така, ако ще и на един гол инат, аз ще остана.
 Няма да избягам ,защото в това виждам голямото предизвикателство на живота си - да оцелея и да се реализирам там, откъдето всички бягат. Колкото и трудно да изглежда , колкото и налудничаво да звучи.
 Знам , няма да е лесно.
 Както не ми е било лесно и досега.
 Не храня надежди, просто продължавам напред.
 Крачка по крачка, понякога безкрайно изтощен от усилията, които ми костват да направя следващата .
 Напред.
 Към това бъдеще , в което искам да живея, към тези хора които искам да срещна, към живота който искам да изживея докрай.
 Дори и на моменти да е с вкус горчив.
 Аз съм тук.
 И тук ще си остана.
 Каквото и да се случи, ще бъда тук.
 Да си българин вече е диагноза.
 Диагноза за човек до полуда е влюбен в страната си, гневящ се на съвремието си, псуващ живота и ористта си, но въпреки всичко оцеляващ, верен на себе си и... продължаващ напред. Упорито, крачка по крачка, с някаква тъпа увереност, че може да промени света в който е поставен с раждането си.
 Защото знам.
 Така , както аз се нуждая от страната си - така и тя се нуждае от мен.
 Така, както се нуждае от всички вас, всеки един уникално луд в ината си да остане и да продължи напред.
 Аз съм тук и винаги ще съм тук.
 Ние ще сме тук.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздравления!
14.07.2008 10:47
Родината има нужда от повече хора като теб! :-)

Поздрави
цитирай
2. rummi - голем инат си,
14.07.2008 10:57
голем. запрел си се като магаре на мост.
цитирай
3. gothic - turbo4 имаше преди време постинг на ...
14.07.2008 11:13
turbo4 имаше преди време постинг на подобна тема. Там казах и аз мнението си. Ставаме трима....
цитирай
4. ametist - .....
14.07.2008 11:59
http://www.youtube.com/watch?v=6CHbILSLgj0
цитирай
5. valsodar - ametist , мерси за идеята !
14.07.2008 12:09
Връзва се добре :)))
цитирай
6. valsodar - zlika , rummi , gothic, ametist ...
14.07.2008 12:10
Докато има чешити като вас, ще има поне по още една основателна причина човек да е тук, а не там ! :))
цитирай
7. gothic - Дори и сам да остана тук, няма да п...
14.07.2008 13:02
Дори и сам да остана тук, няма да помръдна. България се нуждае и от Хора...
цитирай
8. cecka1504 - И аз си оставам тук! На пук на всичко. ...
15.07.2008 09:10
И аз си оставам тук! На пук на всичко. Живях малко навън и видях, че не съм си на мястото :) Не си сменям страната...
цитирай
9. didim - и аз съм тук
15.07.2008 18:15
никога не съм искала да отивам някъде. Но ставаме все по-малко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7426322
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив