Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 15:53 - И този блог стана на сто години !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 701 Коментари: 1 Гласове:
0



 Да се прочете , когато му дойде времето !



-
-
-
-






Ей, как минава бърже времето бре, как си минава.
Кога направих 500 000 000 000  постинга, само аз си знам !
Добре поне,  че ми сложиха чип ограничител, та сега ми се е притъпило желанието да пиша.
Че откакто изобретиха менталната клавиатура, ела че гледай скорост на писане - писане със скоростта на мисълта - седиш си после и се чудиш, а бе всичките тия глупости твои ли са или пак е грешка на софтуера.
 Че така, честита ви годишнина и ако ме бяхте послушали преди 100 години, да излизате по-често сред природата и да сте с приятелите си наместо пред компютъра си , сега нямаше да сте в буркан като мен и да си говорим чрез блоговете си.

image


Тагове:   блог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - :)))
15.07.2008 16:48
Ай, честито тогава!
Прочети си честитката, като й дойде времето :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7429480
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив