Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2008 11:31 - Почти готов
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1689 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2008 11:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Предстартовото броене започна, последни допълнения в списъка на "нужните" неща.
Котьо го мацнаха с някаква мазня зад врата, за да не си завъди фен клуб от бълхи и кърлежи из гори тилилейски и сега снове назад-напред, леко поразрошен да надзирава стягането на багажа.
 Чудя се само, дали ако обявят масова евакуация от София, дали тогава ще се навия да помъкна толкоз много багаж със себе си.
 Ако хората лагеруващи на палатка са романтици, то аз определено не съм в тази категория.
По скоро съм в категорията на тези, които не искат да се лишават от нищо и въпреки всичко да се изтъпанчат гордо с репликата - Аз бях в Дивото.
 Че дивото си зове - зове си, ама нещо май прекалено съм се цивилизовал оглеждайки около себе си, нещата без които не мога, дори и за седмица в пущиняка.
 То неща като палатка , спални чували и подобни от първа необходимост са ясни, ама а нека някой да ми обясни защо ще мъкна лаптопа със себе си ?
 Даже и зарядно за кола му намерих вчера, че да съм сигурен, че ще има тяга батерията.
 И както в една позната рекламка на МТел, ще си кибича на брега на Арда ловейки мрянка, до мен скайпа ще си работи и камерата ще предава в ефир всяко едно потрепване на плувката.
 Колко му е да направим конферентна връзка с колегите рибари, относно това, дали на тоя вир ще кълве по-добре или да се преместя на оня бързей ?!
 Естествено, че фотоапарата е сред незаменимите неща в багажа - кой ли вярва на рибарски приказки в наши дни, така че и снимков материал следва да се предложи.
 Жалко е , че нета все още не мога да предава аромат, инак с удоволствие бих ви пуснал в блога аромата на диви ягоди и мащерка от поляните над Давидково, за да усетите поне за малко , от какво се лишаваете висейки зад екрана.

 А, почти забравих !
Щях да правя обръщение към нацията ни или по-точно към тая й част, населяваща източните Родопи.
Мили хора, ако вечер по мръкнало видите нещо да се блещи срещу вас и да профучава между краката ви в съпровод на звук от хлопка и премигващи светлини , запазете самообладание и го пропуснете да мине ! 
 Това не е извънземно или избягъл генетичен експеримент от тайна лаборатория.
 Това е котаракът ми, който няма как инак да разпозная в нощта с черния му цвят.
 Хлопката е от звънчето което съм му закачил на гърба, а светлинките са от една премигваща китайска джаджа, която носи на гърба си.
 Не се смейте - знаете ли, колко трудно се вижда и различава бандита в нощта, особенно ако е сред гъста и висока трева ?!
 Мили баби, не замръквайте в балкана, не искам аз да съм виновен за ужаса, който неволно може да преживеете и прединкфарните състояния, които може да ви докара моя дзвер.
 Не го кълнете и анатемосвайте - не помага, пробвал съм.
 Ти му говориш едно, а то си прави каквото си знае.

Че така, покрай лаптопа взимам и котарака. Дано поне този път се научи да различава поне дивите ягоди, с трюфелите не пожела да се научи, така че една възможност за разбогатяване вече е отървана покрай котешкият му мързел и инат.

 Благодарение на готин съблогър си имам рибарски билет изваден през нета, така че и въдиците ще са налице, а благодарение на Аметист си почистих тамагочито.
 Ако има 3G покритие, ще отразяваме събитията онлайн в блога.
 Не вярвайте на извънредните новинарски емисии за забелязано НЛО и препускащи извънземни из Родопите ! Не вярвайте, защото това ще сме най-вероятно аз и Котьо, който пак ми е отмъкнал вечерята и се отдалечава в свински тръс, похлопвайки и присвятвайки в нощта.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Приятна почивка!
20.07.2008 11:52
Сигурна съм, че поне 1/3 от нещата които си взел няма да влезат в употреба! После ще разказваш....
цитирай
2. valsodar - krotalka :)
20.07.2008 11:54
Забелязъл съм ,че човек взима толкоз багаж, колкото може да се понесе.
В такива мигове съм много щастлив, че не съм собственик на камион, още повече че асансьора тия дни не работи и се вталявам между етажите :)
цитирай
3. анонимен - а защо не?
20.07.2008 12:19
ехааа...
Предполагах, че ще тръгнеш с много багаж, ама чак толкова мноооого - това не съм очаквал. Сигурен съм, че ще си прекарате ОК, а ти не забравяй да пишеш... Много ми е любопитно как Котьо ще реагира в новата среда.
А, ЩЯХ ДА ЗАБРАВЯ: като се върнете, ще се разровя за прикачно устройство за твоя автомобил, за да може да се закача и леко къмпинг ремеркенце... ;-)) Шегувам се...
Приятна почивка ви пожелавам!

Хр.the porsche
цитирай
4. cecka1504 - Ай, приятно отмаряне и от мен! Оч...
20.07.2008 12:22
Ай, приятно отмаряне и от мен! Очаквам следпочивни весели постинги!
цитирай
5. valsodar - Ще съм някаква кръстоска
20.07.2008 12:25
Ще съм някаква кръстоска между турист и военен кореспондент от мястото на събитието :)))
Поне снимки ще има много, а ако се науча как се качват клипове в ютуба, ще прикачам и клипове на препускащи баби в нощта :)))
цитирай
6. анонимен - Най-вероятно ще бъдете един реп...
20.07.2008 13:53
Най-вероятно ще бъдете един репортер, една камера, един Котьо...хаха ..ако помниш поредицата:))))
цитирай
7. slavuncho - Приятелю, внимавай с източно-родопските мечки!
20.07.2008 14:55
Малко са особнячки - ще те намерят чак в София да ти донесат мед и... не само умната!
Прекрасна почивка :)))
цитирай
8. drblondy - Хе-хе, айде весело котараЦо!
20.07.2008 15:49
И си вземи репелент, че там има комари като врабчета! :)))
цитирай
9. lyudmilstefanov - Няма лошо да си отмъкнеш лаптопа на вира.
21.07.2008 17:13
Така щом ти клъвне, цял свят ще разбере.
Лошото е, че не можеш да си доведеш вира и природата при лаптопа.
Така че - с кеф гони дивото и зарежи за малко цивилизованото.
Приятна почивка!
цитирай
10. anastasiia - Весела почивка:)))
22.07.2008 10:56
Ще очаквам директно включване от Източните родопи!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7429264
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив