Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 17:38 - Е това, вече ме уби !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2016 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2008 21:34


 Уби ме окончателно !
Едно изказване на Малкия Мук.
Плугчиева не можа да ме разсмее със смачканото си самочувствие, така както го направи мишока Василев.
 Цитирам дословно, четете внимателно !
"Разработена е система за бонуси на звената, които усвояват еврофондове, която може би ще бъде приета в четвъртък.
„Там се показват условията, при които ще се раздават бонуси, само ако има усвояване”, уточни министърът и добави, че не става дума за безкрайно много средства, а за разумни размери, които да служат за стимул.
„Те в момента получават двойна заплата. Ако някой си усвои 100% от средствата, за което в нашето министерство има шанс, тогава биха получили трета заплата като бонус, но това е само при максимално усвояване на средствата”, каза още Николай Василев. „Говорим за администрацията, която по някакъв начин работи с еврофондовете, това не е идея да се раздават пари на цялата администрация”, уточни Василев. " ( източник News.dir.bg )

 Е, сега алдисахте ли какво бъдеще ни чака от тук нататъка ?
Правилно ли схванахте идеята ?
От този четвъртък, не само ще ни крадат, но и ще си плащаме за това - при това в тройно по-голям размер !
 Очаквах някакви самопризнания от кабинета, но това надхвърли и най-смелите ми очаквания !



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - -:))
29.07.2008 21:23
Само тройной му е майката, и вазелин
цитирай
2. valsodar - Поздравче :)
29.07.2008 21:39
Следи текста на песничката - идеалното политическо послание след срещата в Банско :)))

Между впрочем това дамско трио ми е любимото, не само като сексапил ( почти си нямат цици горките, но сексапил си имат ! ) а и като вокал и емоционален заряд.

Текста им е много поетичен и подхожда за една политическа платформа

Затвори очи
и името ми назови...
та-та-та ти ди, та та туп
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428112
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив