Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 12:34 - Трябва да е лудост
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1135 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2008 12:43


Трябва да е лудост
не мога инак да си обясня
защо живея още ?!
Защо аз шепите протягам
да сграбча още светлина ?
Защо душата жадна е,
пришпорваща ме тя напред, 
аз още да вървя .
И всеки ден си казвам - Стига !
Не мога повече, аз бях до тук !

И всеки ден
с надежда аз заспивам,
че по-добър ще е светът
през утрешния ден.
С надежда се събуждам,
а лягам си в падение.
Живот ли бе да го опишеш,
живях ли всъщност 
или ходех в самота ?

Дали е лудост или опиянение 
не знам.
Но явно вече пристрастен съм,
в живот ,
в странни времена и нрави -
тъй странно изживян.

И оставям подир мен
килим от спомени -
хм, 
цветно прашен и утъпкан на места.
О времена, о нрави  !
Но явно няма как,
с лудостта си редом ще вървя.
Един към друг сме приковани,
такава е реалността.

И ще продължавам  да си вярвам,
че нейде в края има светлинка.
Че има хепиенд финала,
че чака ме и мене свобода.

Ще се сбогувам аз със себе си
и за пореден път, нетленна птица
ще съм аз.
И пак ще съм си цял. 
Свободен !
В света напуснал 
във времето
преди да се родя.





Тагове:   лудост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. azpoetut - много истинско и силно си го написал
01.08.2008 01:19
Свобода ... пътя се разкрива
пред очите ми, реалност придобива.
Може тук много да ме е боляло
времето сякаш не ни е повлияло...
без промяна, но какво от това,
щом пред мен е тя...СВОБОДА!
Задъхана аз не се оправдавам
повече обич за света ще раздавам.
От миналото не се отказвам
за него няма да приказвам.
Оставям се на моята съдба,
дори сурова, тя справедлива е била
упорито давала ми е крила.
Сега без „трябва” и „не мога”,
без капчица тревога аз
потеглям и шептя – „Свобода”!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395907
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив