Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 00:24 - Феникс
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2204 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 00:47


Приведен ходя, стъпил тежко -
под тежест раменете ми превила.
Глава съм свел и към небето гледам,
с поглед черен да го предизвикам.

Надежда всяка, вие тука оставете -
прошепва зло в ухото, с дъх на гнило.
Отпуснати и уморени са ръцете,
издигнали поредна  канара на било.

Отново ще пристъпя и дори с болка,
напред последна крачка ще направя.
Последна ще е тя за мене,
една...  и свършва тук играта.

Не искам вече да си спомням,
край мен се нижат бавно дните.
Обречени са те на таз  забрава -
в злокобен свят, самотни да се скитат.

Синчец самотен на скалата се синее,
пожален от пожара черен, що изпепели ме.
Единствен и изящен в синьо - цвят нахален,
с обич непонятна - съхранил се.

Присягам в порив гняв да го откъсна,
а той прогаря ме с цвета си оксиженен.
Забравен плам отвътре ме изпълва,
в жар и сива прах, се тихо аз разстилам.

В танц от атоми се разпилявам
с взрив чутовен времето разплитам.
За да се създам отново и изцяло
в времето, преди да почнат дните.

image



Тагове:   Феникс,


Гласувай:
0



1. lilliivanova - А може би...
30.08.2008 00:44
Отново ще пристъпя и дори с болка,
напред последна крачка ще направя.
Последна ще е тя за мене,
една... и свършва тук играта.
А може би започва тук играта.......:)))) Поздравления !!!
цитирай
2. valsodar - Никога не се знае или ако се знае, предпочитаме да не си спомняме за това :)))
30.08.2008 00:50
Умирал съм безбройни пъти,
в смъртта намирал съм забрава.
В живот да се събудя -
за да осъзная,
че вечни са
единствено душите.

:)))
цитирай
3. gothic - Или
30.08.2008 02:18
Умирал съм безбройни пъти
но не намирах там забрава
в живота пак се будя
и не осъзнавам
че може би е
вечна тя -
ДУШАТА

валсодар, прости ме за плагиатството....
цитирай
4. kalbotobg - !!!
30.08.2008 05:49
:)
цитирай
5. valsodar - gothic :)))
30.08.2008 22:21
Вариациите са разнообразни, според настроението :))

Направо се чудя вече, дали да не заменя прозата с нещо по-ритмично, понякога е по лесно да се пише следвайки мелодията на думите :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393824
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив