Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2008 09:05 - Корковата стая, в къщата с жълти стени.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1322 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2008 15:53


 Нямам нищо против лудите сърфиращи из нета , носещи се по вълните на безумието си.
 Нямам нищо против, нито напалм, нито противопехотни мини, а още по-малко телени заграждения.
Не мога да им бъда нито пъдар, но мога поне да огранича набезите им в блога си, чрез тази тема.
Тук смятам , да събирам всички мнения, които ще се разчистят от останалите теми - мнения не допринасящи с нищо за дискусиите, внасящи сянка на съмнения върху адекватността на написалите ги.
 ( Ярък пример за подобни реплики са тези на viki11 
Вики, ако някой ден реша да открия нова статистика за най-луд блогър, водещото място ти е гарантирано - обещавам. Така , както ти обещавам, ако се появи сайт сроден на "Опасните" с име "Лудите" , ти да си сред най-публикуваните на челна страница в рубриката "Избрани".)

 Всички реплики към подобни мнения пак ще са тука и ако на някой му е тъжно за изтритите мнения на вики11 с отговорите към тях, може да влиза тук да си ги чете.
 Все пак и лудите имат право на свиждане.
Оставил съм ви клинична пътека към тях в блогрола за улеснение :)

 По теми , както следва :

13:09 - Нова столица ?! А защо пък не ?

6. анонимен - potrebitelskoime
13:37 Валсодар всичко знае и може! Също така има компетентно мнение по всеки въпрос - същинска подвижна енциклопедия. Не разбирам защо въобще някой се учудва, че мненията му озаряват Избрани перманентно!?

9. bale - Ама ти май наистина си кръгъл идиот.
13:57 
10. viovioi - в избрани е защо ли защо???
14:08 Може би защото, защо завършва на О!

8. viovioi - Може да си на първа, но аз ще те изтрия от моя блог.бг.
14:20 И точка по въпроса!


Отговор по последното -
Дреме ми на шапката ! :)))

9. viovioi - не мога да повярвам???!!!
14:26 Човек сам да си пише хвалебствени коментари. Супер комплексарско а??

16. bale - Колкото повече мъдруваш,
15:42 толкова повече лъсва голия ти гъз. Чувал съм, че има интелигентни провинциалисти, ама ти не ще да си от тях.

17. potrebitelskoime - валсодаре,
15:45 лесно е да пълниш блога с глупостите си всеки ден, ама май не търпиш на критика!? тук повтарям същото от изтрития коментар накратко:


03.10 15:10 - Е, те това не може вече да е вярно ! 5. анонимен - Глупак,
04.10 01:28 яж ми хуя! 6. анонимен - Абе ти да не си селски ветеринарен фелдшер?
04.10 06:58 Оглеждам се аз тука докато се регистрирам и попадам на теб - известно човече по тия блогове.
Права си е тая Вики - нема начин сам да не си набутваш глупостите в избраните, та да си осигуряваш бройки от прочитане.
И кви са теа хапчета и диагнози - ти май си некъв селски ветеринарен фелдшер.
За кво му е на човек блог при таквиз глупендъри кат теб, дет минават за най-добри писачи?

01.10 11:29 - Като римски император 

5. viki11 - Разбрахме, че си от блог. бг, ама ...
01.10 13:28 Разбрахме , че си от блог.бг, ама защо постоянно се слагаш в избрани, няма ли някакво вътрешно усещане за неудобство :D 6. valsodar - Знаех си, че някой ще измяца
01.10 13:39 Знаех си, че някой ще измяца, че постинга е в "избрани", ама защо ли пропуснах да се сетя за тебе viki11 ?!
Наместо да се пенявиш напразно, постарай се да напишеш нещо което ще ти хареса на теб самата и ще прескочиш летвата, която и без това е твърде ниско спусната за деня !

ПП. Недоумявам само едно - защо пропуснаха "Яшар" - това е най-доброто, което се появило за деня, а може би и за месеца според мен в категория "Изкуство" ??!
Неведоми са пътищата божии и вкусовете модераторски, я ... статистиката пак се е разиграла ??! :))) 
8. cibrus - vikito ме кефи
01.10 17:58 viki11 е голяма сладурана,много ме кефи-искам да знам повече за нея!Засега знам само годината на раждане-1911,дано не бъркам:)vikince,миличко разкажи ми повече за себе си!Цунки!:)) 9. viki11 - Ама ти верно ли мислиш, че имаш ня...
01.10 21:04 Ама ти верно ли мислиш, че имаш някаква причина да си в избрани? Само защото сам си ги слагаш там?
Аз не се тъпча в избрани, дори не ги уважавам. Изборът не е реален, аз нямам работа там.
А ако поискам да съм там, знам , как се пише за ВАШИТЕ избрани.
Да знаеш, точно това днес си мислих, как си искал да се покажеш пред някаква мадама, колко си смел. Знаем си ангелите.
Освен това, много глупаво, момченце, да ми казваш, че съдбата е виновна, задето не можеш да взимаш решения САМ. Не е никак разумно да се хвърляш на оная тренировка, освен ако не ти е кеф да се покажеш пред момето, че и ти си ... Иначе ако беше разумен, би отказал тренировката. Това не е никаква съдба, а изпитание, на което пак си се провалил със слабите ангели. Важно е да я разчиташ вярно съдбата.
Благодаря, че ни осведоме, къде си бил и с кого. Нямаше да мога да спя, ако не ми беше казал за вълнението си.
И само затова да се слагаш в избрани! Хаааа хааааа. Смехът ми е абсолютно искрен. 10. lucky2 - зa Viki 11...
01.10 22:38 "А ако поискам да съм там, знам , как се пише за ВАШИТЕ избрани"...
Научи се мило не как се пише ,а как по-добре се плагиатства.Ще ти бъде от полза -иначе май доста злобичка таиш в сърцето си.Жалко за хубавия ник,ама си много далеч от победата



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - valsodar,
02.10.2008 09:20
и аз имах проблем с тази особа(надявам си да и ИМАХ)
и то откакто ми слажиха едно творение в избрани...
цял пост и посветих и обещах да я трия и от тогава не се е появявала.../пари даже ми предлагаше :)/
според мен именно това я дразни, че прекалено много си "избран":)
аз пък ако питат мен от както ме слажиха в избрани имам повече посетители ама се навъртат и повече откачалки дето хич не са ми притрябвали...
обаче и ти гледам не си сложил забрана за анонимници и откачалки иначе пък ще е скучно, нали...:)))
цитирай
2. valsodar - Сред анонимните има немалко ценностни мнения
02.10.2008 09:27
с интересни гледни точки и добре аргументирани.
Защо трябва да се лишаваме от тях, заради лудите които сърфират в нета ?

А вики 11 си попада в една точно определена категория, която не искам да споменавам, защото гледам все пак да се въздържам доколкото мога от нецензурни изрази :)))
цитирай
3. gothic - А, луд умора нема. Сега е налазила ...
02.10.2008 12:10
А, луд умора нема. Сега е налазила felis и я е обявила за мъж, само защото е написала постинг, който е в противовес с нейните "разбирания".....
цитирай
4. lucky2 - прочети още...
02.10.2008 22:17
за милото ни приятелче с ник " по- Беда 11"/ Viki 11 /
в блога на Евчето какви "смислени" коментари прави, даже се опитва и рими да списва, ама май не се получава- личи се мъничко!!! завист и пооовече злоба
цитирай
5. анонимен - Глей кво става бе, глупак
05.10.2008 06:35
Абе глупак
те Викито 11 я пцуваш, оти не ти е пуснала тая готена мадама
а от неколко дена тя се у избрани
а тебе никаде те нема
рецесийка зе тебе има
цитирай
6. анонимен - Беше време
11.10.2008 12:28
и аз висях постиянно в "избрани", само че тогава публикувах вълнуващите си пътеписи от Индонезия и Сингапур, а не бози като Валсо. Пък и никога не съм бил протеже на началниците.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7429422
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив