Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 21:05 - Плагиатство или ... ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2272 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:46


Вижте този постинг http://klorisa.blog.bg/viewpost.php?id=240471.
Така-а-а, сега си пуснете търсачката и вижте на още колко много места, но с малко по-различни дати на публикуване , от други автори в други сайтове ще ви излезе същият текст.

 Сега, влезте и прочетете  Условия за ползване на Blog.bg.

 И ?
Малко странно, нали ?!
Човек започва да се пита, кое се поощрява от екипа на блог.бг - плагиатството, нарушаването на авторските права , като не се посочва източника на текста или... просто си е заигравка някаква от тяхна страна за проверка на вниманието ни и дали можем да си спомним това което инвесторбг, а качвал преди това на други места в сайта си,  като част от забавни рубрики ??!

 И на мен ми стана странно.
И аз се опитах да питам "автора" на текста, защо не си е цитирал източника на текста, но.. явно това ще са новите правила, по които ще се работи занапред в сайта :)

 Лошо няма, набелязал съм си няколко много талантливи автора с които ми се ще да започна, предвидливо съм избрал такива, които вече не могат да защитят сами правата си и... смятам да почна с Чудомир - един от любимите ми майстори на словото :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Ето ви и няколко линка :)
05.10.2008 21:41
http://lifestyle.ibox.bg/news/id_995061638

http://julllinkata.blog.bg/viewpost.php?id=240566

Оригинала :
http://julllinkata.blog.bg/viewpost.php?id=233096
цитирай
2. julllinkata - :)
05.10.2008 23:47
Валсодар, благодаря ти!!! Аз па мисля, да чопна Шекспир и Лорка хаххаха. Казвам си, че да не стане засечка:Р Поздрави
цитирай
3. julllinkata - btw
05.10.2008 23:52
"Авторката" я имам и на снимка - не съм убедена дали Янчев искаше да ми направи услуга хаха:) Пуснах няколко коментара, плюс "Брех:) Така добре казано...сякаш аз съм го писала хахха". Нъц. никой не е допуснат. Пуснах на админите на лични, да видим какво ще стане:) Надявам се на адекватна реакция все пак:) Ако не - здраве да е:)
цитирай
4. анонимен - Благодаря ти!
06.10.2008 01:00
Молиционере на Blog.BG!
Без теб това място нямаше да е същото!
цитирай
5. julllinkata - Хм
06.10.2008 01:28
А ти Конра(нонимно)ментиращ...и без теб нямаше да е същото! Убедена съм, че всички автори в блог.бг са ти признателни! Ако оставиш координати - обещавам кошница с цветя и ръчно замесена баница. Ако си мъж - обещавам и свирка.
(извинявам се на валсодар лично, че си позволявам да влизам в словесни излеяния в блога му. Щото е тъпо:( Обещавам съшо така - това да е последния ми негативен коментар и пост, понеже не това е шибаната идея на блоговете:))))
цитирай
6. nikita6864 - Аз мисля, че трябва да бъде осъдена!
06.10.2008 09:58
Спра-вед-ли-вост! Спра-вед-ли-вост!
цитирай
7. zezo - Поне за заглавието да беше се пос...
06.10.2008 10:48
Поне за заглавието да беше се постарала да измисли нещо, пък то - "До уйсички муйе" (шльокавицата на сапун:))
цитирай
8. valsodar - To това, че е неграмотна , не е страшно
06.10.2008 10:54
Просто си е показателно за нивото й .
Страшното е , че се толерира едно крайно нагло поведение от екипа на блога, при условие, че изрично е посочено в правилата за блог,бг, че плагиатството е забранено,
И не стига, че най-нагло е изплагиатствано, ами и с още по-голяма наглост текста е обявен за авторски, при положение, че много лесно може да се провери и да се види, че не е така !

За това вече...
цитирай
9. valsodar - Това няма как да се коментира :)
06.10.2008 11:01
Авторските права върху публикациите в блогове в Blog.bg принадлежат на техните автори

Като потребител на Blog.bg вие се съгласявате да не публикувате и разпространявате материали, текстове и/или изображения в разрез със закона за авторското право и сродните му права.

Blog.bg ще съдейства в случай на установено нарушение на авторски и сродни права по Закона за авторското право и сродните му права.

Всеки регистриран потребител има свое уникално потребителско име и парола за достъп.
Той е отговорен за всички действия, извършени през неговия акаунт.

цитирай
10. zezo - Чакай, чакай
06.10.2008 11:04
Рано е още за действия на екипа. Вчера беше неделя, те са се били изпонапили. Днес докато изтрезнеят ще мине време :)
Майтапа настрана, ама наистина толкова е нагло направено, че ми се струва, че е нарочно. Гледам, че е първи пост и ми се струва, че някой е направил този профил специално за тази цел, копнал е нещо от по-известните автори, обявил го е за свое по-възможно най-наглия начин и сега седи и гледа сеира на останалите.
цитирай
11. valsodar - Това няма как да мине без вътрешен човек
06.10.2008 11:07
Което вече , нявява сериозни съмнения в посока политика на собствениците на сайта.
Щом така се гъбаркат със сериозни неща като закон за авторското право... няма какво да коментираме стъкмистиката им :)
Тема за две минути мина 400 прочита преди седмица - а бе смях отвсякъде, при мен репликират посетители регистрирани, а сайта не ги отчита - е гат'ти софтуера им ! :)
цитирай
12. анонимен - Екипа на blog.bg спи ли?
06.10.2008 11:20
Незнам но имам чуството че блога е оставен без надзор. Преди два дни писах на админите лично съобщение а никой не ми отговори!!!
През месец юли беше същото положение,всеки правеше каквото си искаше. Беше възникнал конфликт в блога и изведнъж админите се появиха през август,изтриха блогове,но месец по късно всички изтрити блогове пак бяха на лице.
Питам се що за политика водят.
Изглежда turbo4 с пълно право напусна блог.бг и то точно заради админите!!!
цитирай
13. tini4 - То се писа, писа по втората версия и все от сорта: Ох мъже - help / ooh, мъже - кеф!
07.10.2008 02:23
Пак ли? Пак... Ооо - не! Латино сериал - добри/лоши мъже, добри/лоши жени... Едно салса парти? Мацета & пичове... Толкова обичам, толкова мразя... Не можем без тях/можем без тях! ;) то не бяха стада и мърши! Само не пак това...
Доколкото е уместно да споменавам 10 Божии заповеди - една от тях гласи:
НЕ КРАДИ
цитирай
14. valsodar - Не бе ли седмата ?
07.10.2008 09:06
Тази, която у нас се задрасква през средата ??! :)))
цитирай
15. tini4 - ?!?... Да бе само седмата!
07.10.2008 14:07
Затова ли Седмото изкуство е по - популярно нам...
цитирай
16. анонимен - !
20.04.2010 23:27
Momiche ti ne si sas vsichkia si ,kogato re6i6 da krade6 ne6to pone go pravi ot 4ovek koito ne e populqren
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392824
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив