Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 23:58 - Релакс ? Може би ?!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1941 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2008 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Почивка.

Това ви очаква. Близките два дена, няма да се дразня с никой тук, няма да ви вдигам кръвното, дето се вика - Насладете се на уикенда пълноценно. Сега ви се е паднало.

 Мен ме очаква моята голяма гръцка сватба.

 Е, не е съвсем моята, но мой приятел се жени.
 И гръцка не е , освен ако Разлог вече не е част от Гърция.
 Но че , ще е голяма - голяма ще е.
 260 човека ?!
 Още не мога да го проумея това число, питам жениха, дали ще се жени или за кмет ще го избират, а той само си мълчи и клати глава.
 Простено му е, човека е в предбрачен шок и ще се освести от случващото се едва след месеци.
 Няма си и идея как се е навил на това число, при положение , че и той донякъде мяза на мене - чувства дискомфорт, от прекалено големи и шумни стълпотворения на народ. А в неговия случай си е направо митинг, но какво да се прави - така си им е традицията в този край, а и щом заврян зет ще става... каквото каже жената, това ще да е.
 Че утре оставям котака на гувернантка вкъщи и поемам в посока китно Банско.
Е поне малко балкан ще видя и това ще ми е утехата преди да почне джангъра и... сцените, които и въображението на Кустурица е безсилно да роди.
 Наши си, български.
Добре пак, че си спестяваме манифестацията през центъра на Разлог.
И това било в традициите.
Хора  и ръченици ?!
Как ме виждате в тази ми хоп-троп роля ?!
Градско чедо да подскача в такт 7/8 - ми ?!
Тръпки ме побиват.
Аз не мога да си го представя, явно на вас ви е по-развинтено въображението.
Е, добре че няма да ме нареждат в редицата на тези, които трябва да гушнат букета - рано ми е още.
Виж, ако булката замята жартиер, може и да се позамисля - хубавка е.
Приятеля, човек с вкус се оказа и честно казано се радвам за него, че като знам на какви крокодили бе попадал преди време - страшна гледка.
 Ама той нали си е милозлив и вътрешната красота е с по-голямо значение от външната... ??!
Казали са , хубавите ябълки прасетата ги ядат, толкоз години все нагризан бе, най-сетне да му дойде акъла и той да се освини, че времето си тече ли тече, а с годините, човек все по-трудно се навива на такива решителни стъпки в живота си.
 Предстои преди да си легна тая вечер, да му надпиша поздравителните картички.
 Чудя се какво ли да му напиша ?
 Нещо стихотворно ?

 Сбогом ергенски живот -
 аз се сбогувам с тебе без жал.
 Стари изгори проплакват в здрача
 жертви на спомени жарки, скръб и печал.
 Сбогом на волните дни,
 тръгвам , че вече ме чакат.
 Аз ще съм в черно, а ти ще си в бяло, нали ?
 Сещай се, цвят черен за мен, що ще значи ?!

Ама, да само да не вземе да я прочете преди ключовия въпрос "Вземате ли... тинтири-минтири за законна съпруга" , че не дай си боже размислил и после, коя ли ще го вземе ?!
 Току виж, налетял пак на някой крокодил, затова май.. ще му сменя текста на картичката.
Ще му напиша нещо банално, нещо лигаво, в тон с общоприетото.
Картичка, която ще събира прах, нейде на дъното на прашен долап и на нас ще ни останат само спомените за онези далечни дни, в които можехме да си кажем приказката на спокойствие, без да си гледаме нервно часовника с мисълта, че закъсняваме за някъде.

 Почивайте си, сега е момента.
Два дена съм сватбар, па сетне като поизтрезнея , да видим що ще мисля за големите гръцки сватби ?! :)))



Тагове:   релакс,   може,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - За това не ходя вече на партита...
11.10.2008 00:27
Сърце ми не дава!:)
Представяш ли си някой у дома - "заврян зет"?
Айде, весело изкарване :):):)
цитирай
2. анонимен - Ихаааааа
11.10.2008 01:43
Ако вземеш да си отидеш на село за два дена, където няма интернет, ще стане много добре!
цитирай
3. tini4 - А-ха, покани ме!
11.10.2008 02:26
Жалко - нямам си село! :)))
цитирай
4. tini4 - Кака, ти по - добре от мен знаеш... :)
11.10.2008 02:57
Няма почивка за елементарните!
Няма спокоен сън за завистливите!
Няма умора посредствеността!

Отивам да си погледна пациентите...


цитирай
5. monna - пОЗДРАВЯВАМ ТЕ!
11.10.2008 10:43
Слънчево настроение!
цитирай
6. tini4 - :)
11.10.2008 10:54
Хубав ден и усмивки! :)
цитирай
7. gothic - да разказваш после....
11.10.2008 15:05
да разказваш после....
цитирай
8. viki11 - 1. За сватбата не решава приятелят ...
11.10.2008 16:35
1. За сватбата не решава приятелят ти. Каквато са я избрали плащащите сметката, такава е. Който плаща, той поръчва музиката.
2. Веднага се слагаш без задръжки на булката. Неморално е да се мяташ на жартиера й. Значи не си му никакъв приятел.
3.Няма млад за женене. Това е вътрешно усещане.
4.И той е използваш и лицемер като теб. Ходи с грозни, а се жени за хубава. Да се хвали пред хората. А вътрешната красота е по-важна от външаната, колкото и смешно да ти звучи на теб. Но той е зарязал другите, да се възползва от външаната красота за пред хората. По това се оценява кой колко струва.
5.Стихотворението ти е ужасно. Явно мразиш семейството. Не че не би се възползвал от облагите му. Мъж си, надявам се, все пак.
6. Налетял на някой КРОКОДИЛ.
Да си призная, ти ми изглеждаш крокодил с твоята вътрешна красота. Не знам, защо другите обиждаш. На тлнет приличаш. Не е толкова тъп, колкото тъп са го направили. Иска обрудване, изчукване, изправяне. Цял чувал работа, но кой ли би я свършил. Е, все някоя ще се излъже с теб, все пак, жените не са толкова умни при избора.
7. Бях шаферка в 7 клас на братовчед. Сватбата беше 3 дни и 3 нощи. Но и на по-голяма бях. И двамата ми братовчеди се казват Иван, на един дядо са кръстени, имотния, работния, оправния. Втората беше 500 души. В Димитровград. Не бих казала, че си падам. Но и моята със 126 души ми се видя голяма. А на Яна от балет Веда и Петко си беше супер. Около 50 души. Половината балетисти с ослепителни костюми, другите групари - Тангра и сие. Който разбира. Е, беше си шик. Купон. Имаше малко роднини за цвят.
Въпрос на вкус и възможности. Това не е важно, важно е след това. С твоя акъл, коя ли ще мамиш, че искаш семейство. Бил в шок от сватбата, такива да не се женят. Само съсипват жената до себе си.
цитирай
9. анонимен - Няма по-готино от това да отидеш на. ...
11.10.2008 19:05
Няма по-готино от това да отидеш на ..чужда свадба. Най-якото е че може да си тръгнеш по всяко време за разлика от ..младоженците:))
цитирай
10. cibrus - Горкото viki11...
13.10.2008 01:15
Жал ми е за теб-както вече казах,всеки е имал своите драми,обаче твоята психика не е издържала...доста злоба си натрупала...горката!Наистина ми е жал за теб,искрен съм!:(
цитирай
11. valsodar - cibrus
13.10.2008 11:59
Кукувици много, но тази няма аналог ! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394263
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив