Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2008 17:24 - Просто мечта .
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1069 Коментари: 3 Гласове:
0



 Няма предизвикателства !
Е това е ! - Най-сетне открих, каква е причината да ме обземат прозявки влизайки в блога, то просто няма какво да те предизвика.
 А когато няма дразнител, какъв е смисълът да продължавам да се отегчавам?
В общи линии, почти всичко което съм имал да го казвам, съм го казал в една или друга форма по един или друг повод.
 Скука, пълна скука.
За пет месеца откак създадох блога си, успях да проведа доста интересни експерименти, които ми дадоха достатъчно материал за размисъл.
 Научих немалко за хората, а и за себе си.
Видях, колко е лесно да се манипулира съзнанието, видях и колко лесно се прави, дори и в тази блогосфера, кога очевадно, кога почти незабележимо.
 Убедих се, че хората не обичат да мислят, мисълта изисква първо да признаеш факта, че може и да грешиш в съжденията си и да гледаш на твоята гледна точка, със също толкова голямо съмнение, колкото и на чуждите.
 Научих много неща, едни ме направиха по-богат, други по-мъдър, а трети отегчен.
Честно казано , чудя се дали този виртуален формат, вече може да покрие потребностите ми или е време да потърся друг формат на лаборатория ?
 В крайна сметка, ми предстои преоткриването на истини, с които човечеството е започнало да се сблъсква още с възникването на речта, така че... има ли смисъл изобщо да ги търся , след като сами си идват?
 Ще ми се да се отдам на чиста вегетация и... да стана един образцов чалгаджия, верен червен  гласо-подавател и върл фен на "Шоуто на Слави".
 Надавям се, че след като го постигна, въпросите които си поставям ще да са далеч по-малко , а най-вероятно и изобщо няма да ги има и ще мога да си вляза в амплоато на щастливия безгрижен  консуматор.
 Такъв, който в свободното си време търси единствено забавления, а целта в живота му съвпада с тези рекламирани по телевизията.
 Просто мечта .

Кой бе казал - Имам си една мечта ??! :)))


Тагове:   мечта,


Гласувай:
0



1. djuliasno - ?!!?!?!??!?!
01.11.2008 17:29
Не ми допада кой знае колко твоята мечта, ама нали си е твоя, няма да я взимам. Да не да пишеш книга, защото разсъжденията ти на там ми бият, което е хубаво!!!
цитирай
2. анонимен - meir
01.11.2008 19:24
Книгата в бутиков тираж, само за ценители, което също е хубаво.
цитирай
3. valsodar - Нещо, взеха да ме радват филмите без ...
01.11.2008 23:35
Нещо, взеха да ме радват филмите без хепиенд.
Както повечето с Никълъс Кейдж. Скоро излезе един нов с него - Неприятности в Бангкок.
Наглед нищо особенно, ако изключим интересния начин, по който човек проглежда за смисълът на живота си. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393402
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив