Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 16:38 - Августовските простотии в blog.bg се преповтарят.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4405 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:45


 Августовските простотии се преповтарят.
Отново нищо ново под слънцето, само дето тоя път вече ми е ясно каква им е целта - Сеир да има !
Факта, че е налице грубо нарушение на закона за авторските права, които неслучайно Blog.bg е обявил за задължителен за съблюдаване в блоговете , е нарушен от същите тези, които бдят за спазването му.(Условия за ползване на Blog.bg)
 И всичко това , с едничката цел да се създаде липсващата интрига, да се взриви отново блогосферата, да има скандали, сеир да става, а колкото е по-голям сеира, съответно и посещаемостта да се вдига.
 Защото, кой би изтървал такава пикантерия като завръщането на Турбото и подновените атаки срещу него ?
 Скучаещата селяния е в небивал възторг от полето за изява предоставено й от модераторите, а те от своя страна доволно потриват ръце , от вдигането на градуса в блогосферата.

 Как инак, може да се обясни един простичък факт, като попадането на постинга 06.11 19:43 -  дословно копиран, без позоваване на източник, в постинг сред "избрани" - 06.11 20:20 - Зельо в криза на средната възраст  - в 06.11 20:20 - Нечовешки разказ  Ясно се вижда разликата във времето и кой е реалния автор на текста !!

 Точно този факт, ми дава основа за горните заключения.
Просто, наблюденията които си трупам от основаването си на блога насам, само се препотвърдиха, за което благодаря на модераторския екип, който ме извади от неведението ми - Има ли правила за модериране на blog.bg ?!
 Не по-малко е интересен начина , по който екипа следи за добрия тон в блогосферата.
Добър тон се толерира единствено към тези потребители изразили ясна и безпрекословна готовност да го целунат отзад на повикване.
 За всички останали, готови да застанат зад гледната си точка и да я отстояват, отношението си е вече друго - вижда се какво е.
 Не смятам да се изживявам като адвокат на турбото, човека си има , така че няма нужда от моята помощ.
 Пиша всичко това , по простата причина , че съм възмутен от дебелоочието, което екипа проявява.
Не мисля, че за едно медийно пространство, подобен начин на груба манипулативна намеса е подходящ, от гледна точка добър имидж на медията.
 Най-малкото защото е в крайно противоречие с обявената ценностна система на инвестор.бг
 И човек би се запитал - А след като по-такъв груб и циничен начин се модерира един сайт, как ли се работи в другите бизнес сфери на холдинга ?!
 И доколко би могло да му се има доверие ?
Въпрос, чийто отговори на този етап не са в негов интерес.
И няма да бъдат, ако ситуацията тук коренно не се промени!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - блогосферата...
07.11.2008 16:45
Ти ли си блогосферата?

Много бързо забрави как се модерират коментари
цитирай
2. valsodar - И от какво се оплакваш ?!
07.11.2008 16:47
От това , че съм използвал дадените ми права, като автор на блога си или от факта, че спама ти е отишъл в кошчето за боклук, където му е било мястото ??!
цитирай
3. анонимен - Ради, глупако селски
07.11.2008 16:50
Ти си всичко друго, но не и блогсфера!
Очевидно е, че не знаеш какъв е смисълът на тази дума.

Ближи гъза на турбоч. Това ще помогне повече (:
цитирай
4. valsodar - Липсата на доводи, ще я заменим с обиди ли ?!
07.11.2008 16:52
И аз имам богат каруцарски речник, но... заслужаваш ли подобна лирика с бледото си присъствие в темата ми ??! :)))

Темата не ми е за конфликта между Турбо, Зельо и Сельо, а за начина по който изцяло манипулативно се разпалват подобни конфликти от екипа на Blog.bg
цитирай
5. анонимен - Не ми е ясно едно нещо...
07.11.2008 16:56
Надникнах в т. нар. Ви "блог" - забелязвам, че пускате по няколко теми дневно, чието съдържание, съдейки по заглавията на постингите Ви, е някакъв безумен бъркоч, очевидно продиктуван от стремежа Ви да бъдете харесван и коментиран - нещо, което в реалния живот явно Ви липсва, както впрочем липсва и на турбоча... Решението е да потърсите друг начин за избавяне от кризата, в която сте изпаднал - блога не е решение.
цитирай
6. анонимен - В конкретният случай не си прав.
07.11.2008 17:00
Въпросният самопровъзгласил се за орел (кой съм аз да отричам) турбо4 започна пръв да псува като каруцар и да обяснява кой какъв бил. Хронологията на постингите много лесно може да докаже това.
Не може да очакваш хората да мълчат и да си трят, докато орльо псува наляво-надясно.

Относно реакцията на модераторите, няма две мнения, че тя е адски неадекватна.
цитирай
7. valsodar - Направете си ваш собствен блог и там си решавайте вашите си проблеми
07.11.2008 17:01
А и в крайна сметка, никой не ви кара насила да четете в този.
Тук ще има изцяло това, което на мен си ми харесва - аз имам правата да създавам нови постинги в него , а не вие !
Направете си свой собствен блок и си пишете каквото пожелаете !
Обещавам , ако не ми харесва, просто да не го чета , наместо да давам ненужен акъл по какви теми да пише автора ! :)))
цитирай
8. valsodar - 6. tlnet
07.11.2008 17:03
Кой е крив и кой е прав в спора им - ще си решават те самите, както пожелаят.
Дали победителя ще се излъчи след словесен или след физически дуел - те да си определят.
Но самото поведение на модераторите е крайно неадекватно, ако човек поне веднъж е чел условията за позлване на блога.

Чудно ми е, как да се има доверие на хора, които сами си нарушават собствените правила.
Че те , ако бяха жени, по цял ден с изути гащи щяха да ходят ??!
цитирай
9. анонимен - Физически дуел?
07.11.2008 17:08
Нали Турбоч е много интелигентен. Интелигентните хора чрез физически дуел ли отстраняват конкурентите си?

Това за издутите гащи е гениално, вероятно за това не го разбрах
цитирай
10. valsodar - Цитирам дословно !
07.11.2008 17:08
Като потребител на Blog.bg вие се съгласявате да не публикувате и разпространявате материали, текстове и/или изображения в разрез със закона за авторското право и сродните му права.
Авторските права върху публикациите в блогове в Blog.bg принадлежат на техните автори. Потребителите на Blog.bg се съгласяват, че Blog.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в блоговете материали.
Blog.bg ще съдейства в случай на установено нарушение на авторски и сродни права по Закона за авторското право и сродните му права.
цитирай
11. анонимен - vaslodar
07.11.2008 17:10
Сигурно аз съм най-потърпевшият от модераторите тук. Баннат съм от класациите от 2 години насам. Трили са ме сигурно 10 пъти.
Но в крайна сметка никога не съм се ядосвал или изпадал в ярост поради една много простичка причина. Това е частен сайт на частна фирма, които ни предоставят абсолютно безплатна услуга.
Ако искат ще ни трият, ако искат ще ни баннват, ако искат ще правят точно обратното на това, което са написали в условията за ползване. Не мисля, че те са ни длъжни с нещо. Точно обратното :)
цитирай
12. valsodar - Така е, точно така е !
07.11.2008 17:14
"Това е частен сайт на частна фирма, които ни предоставят абсолютно безплатна услуга" - това е абсолютно вярно с една малка подробност.
Благодарение именно на тази безплатна услуга, в blog.bg има блогове, чиито посещения Инвестор.бг отчита в справката си за рекламодателите си.

Посещения , които се ПРОДАВАТ !
Така че, ако се погледне и от този ъгъл - те са ни длъжници.
На мен, на теб, на Турбото и на всички останали решили да се възползват от безплатната им услуга, пишейки тук, защото Инвестор.бг продава интереса към това, което сме написали !

И след като се възползват икономически от нашето присъствие, то най-малкото са етично задължени да спазват някакви норми на поведение , най-малкото, тези, които те сами са определили.

За твоите банвания - не ги броя - свидетел съм на две от тях, едното бе покрай личната ни война, за останалите не съм в течение.
цитирай
13. анонимен - Кис-кис-кис-кис
07.11.2008 17:17
има блогове, чиито посещения Инвестор.бг отчита в справката си за рекламодателите си.

Посещения , които се ПРОДАВАТ !

Ти си бил доста по-умен отколкото си мислех. Виж до къде ни докара - http://turbo4.blog.bg/viewpost.php?id=252179 - да си беше мълчал, да не бяхме влизали в затвора
цитирай
14. анонимен - до васлодар 12
07.11.2008 17:21
Това, което ти казваш е абсолютно така. Само че, съгласи се с мен, че модераторите не могат да удолетворяват всяко желание на всеки блогер. Би настанала пълна анархия в такъв случай.
Аз съм абсолютно и 100% убеден че няма, каквата и да е предубеденост в модераторите. Чисто и просто са адски некомпетентни и непоследователни. Това е главният проблем. И честно казано не мисля, че е чак болка за умиране.

А да и добре, че ми напомни. Изтриха ме заради не "заради личната ни война", защото такава не е имало, а защото ти незнайно защо ме беше объркал с куп други анонимни и неанонмни блогери.
цитирай
15. valsodar - Влезе в затвора и стана човек !
07.11.2008 17:23
Това се декламираше в една соцпоема навремето.
Само че, в случая е - бе в затвора и освен за модератор, за друго вече не ставаше сетне ! :)))

ПП. Сред модераторите има свестни, няма начин да няма. НО !
Начина по който се модерира, липсата на ясни и прозрачни правила на модерация, пълната анонимност на модераторските персони и прикритостта на действията им , създават единствено впечатление за защитаване на нечистоплътни интереси !
цитирай
16. анонимен - tlnet,
07.11.2008 17:25
какво му се обясняваш на този?

Писал хуморески. А да видим дали не мога да докажа кой е участника в разказчето? За какво го копирах? За да му наруша авторското право или за да не се загуби. Копирам и други негови неща за да не се загубят...

А стига са ме плашели някакви дето не съм им наришил нито сранетои нито ебането!

Каквото съм написал за него - всичко се намира е google.com - "Марин Ташков" (в кавички)... Нарушил съм му правата. Нека ме съди, нека ме убие!!!
цитирай
17. valsodar - 15. - това е проблема с анонимните реплики
07.11.2008 17:26
Защото когато започват да се намесват в нечий интерес, наместо да му изпишат вежди, вземат че му извадят очите.

Отворил съм си блога за всякакви мнения, защото сред анонимните има и немалко стойностни хора, чиито мнения си заслужават да си вземат под внимание и да помисли човек над тях.

Но заради анонмната мърша, в крайна сметка си го отнасят всичките - и добрите и недотам добрите.
цитирай
18. valsodar - А бе, че веднъж завинаги трябва да се приключи
07.11.2008 17:34
А бе, че веднъж завинаги трябва да се приключи със свинщини от тоя род - трябва си.
И това, че сайта бил на еди кой си, не е е предпоставка за нарушаване на законите от негова страна, още повече след като публично е декларирал съблюдаването им от негова страна.

Гафа, който допуснаха е такъв здрав автогол от юридическа гледна точка, че тоя път.. ще хвръкнат нечии глави и някои хора ще си търсят нова работа.
цитирай
19. анонимен - до Орльо номер 19
07.11.2008 17:36
винаги съм се радвал като се превъзбудиш. Бисерите ти трябва да се записват някъде.
Какви авторски права, какъв законов аспект. хахаха
Тия може би вървят пред кроталка и фенрис.
Всеки трезвомислещ човек ще ти изсмее в лицето.
Аре бегай и лети там някъде над планините. Нали си орльо.
цитирай
20. zulu - мисля,
07.11.2008 17:41
че спорът с анонимни сеирджии със свободно време, наминали да теглят по една-две псувни, се отклонява от главната тема, а именно - нарушаване на авторските права! блог.бг сами са създали тези правила, значи те трябва също да ги спазват!!!
цитирай
21. анонимен - tlnet не се пали, няма смилъл
07.11.2008 18:00
с теб в панделата ще разменяме цигари и кафета. Подготвяй се психически.

Ето, както каза обратният радослав, аз събота и неделя няма да спя и ще ми хвръкне главата и се притесних и сега си мълча като мушморок, както обратният радослав отбеляза. Още отбеляза, че неговите простотии се включват в справките за рекламодателите...

Да, аз съм баба кранталка...
цитирай
22. анонимен - Никакви авторски права не са нарушени!
07.11.2008 18:12
Авторско право се притежава върху текст, който има някаква доказуема стойност било като научно творение, било като произведение на изкуството, била като техническа новост и т.н.
За всеки нормален и непредубеден човек е ОЧЕВАДНО, че със своя текст turbo4 съзнателно и целенасочено опитва /според силите си/ да се гаври с един от авторите в блога.
Такива гаври са и други негови писания. Длъжен съм обективно да констатирам, че той е човекът, който създава раздори, разделение между блогърите, омраза между тях.
Демонстрацията на самочувствие, че без него блогът бил залинял, че той ще внесе интелектуално богатство и разнообразие в публикациите, че той е някакъв лидер на и в блога, тази демонстрация няма никакво, ама никакво интелектуално и нравствено покритие.
Доколкото съм в състояние да предвидя ситуацията, неговият блог този път ще бъде административно изтрит, ако продължава така.
Лично аз като известен художник и човек също с познати от моето поколение, ще поискам официално от собственика на сайта компетентно рецензиране на неговите текстове и действия съобразно заключенията на рецензентите.
Маестро Г. Т.
цитирай
23. анонимен - Една вметка!
07.11.2008 19:10
Като ревеш, че някой копирал нещо от блога на turbo4, защо не споменеш как същия тоя копира в неговия си блог стихове от, както самия той ги нарича "пуетеси" - според мен това в кавичките е достатъчно обидно... Защо използваш двойния стандарт? Недостойно е.
цитирай
24. анонимен - ;-)
07.11.2008 19:19
Радо,
Що не ги заебеш тия 'авторитети' , а им се вързваш?
Познавам те отдавна и знам, че си над тия неща. Когато един човек не може да бъде разбран или казва истината, то тогава той вече е неудобен.
Тука, това което чета в блогосверата , бъка от ...
сещаш ли се? Така че, заеби! Късай и хвърляй и гледай напред. Нищо не можеш да промениш .
Sorry, ако съм обидил някой - те са 'интелигентни' хора - ще ме разберат... ;-)

the Porsche
цитирай
25. анонимен - До анонимен 28
07.11.2008 19:49
А турбочетирито станало дъ порше, але, але... :)
цитирай
26. анонимен - ;-))
07.11.2008 19:59
Само не ме бъркай с този човек...
Да, има и турбо Поршета, но моето е с нормален (без турбо) двигател. Отново подчертавам turbo4 e друго лице и нямам нищо общо с него. Благодаря за вниманието все пак!

the Porsche
цитирай
27. анонимен - Леко ми е тъжно...
07.11.2008 23:12
... че наглед ербап автора на темата липсва, но то това е характерно за турбочовската психика на боклуците без позиция и идентичност...
цитирай
28. анонимен - Аз да ви кажа какъв е случаят на Радо
08.11.2008 00:37
Радо е добро дете, но глупаво. На Турбоч са нужни глупаци, които да застават зад гърба му. Ако Радо отвори очи дори за миг, веднага ще разбере в каква грешка се забърква!

Турбоч трябва да бъде изгонен веднъж завинаги!!!!!!!!!!
цитирай
29. gothic - Баси тая анонимна напаст е по-до...
08.11.2008 04:29
Баси тая анонимна напаст е по-досадна от комарите през летните вечери....
цитирай
30. анонимен - хахахахахаха!
08.11.2008 09:11
До ТУРБО4 !
Нали се сещаш , че аз знам и мнооого по-обидни думи, от които може да ти настръхне косата?! Подбирай си малко репликите и не го давай толкова hard . Като не ти изнася какво пише тука - ами много просто - не посещавай това място ! Да ,ама нали требе да избием някой друг комплекс и да се изкажем авторитетно , а всъщност какво казваме няма значение - важно е да има сеир. Правиш разлика между сеир и шоу, нали?
Беше ми приятно , че си побъбрихме.

До всички други анонимни:
Поне се подписваите под мненията си, моля.
Някак си е безотговорно - казваш мнение ,а всъщност то е от никой - имагинерна единица някаква.... Освен ако тая единица не е едно и също лице. Типично.

Може и да съм ядосал някой, но държа да спомена, че Радо е много в час с доста неща, за разлика от някои други тука. Изводите си ги направете сами. Прекрасно ще е , ако всички са като този човек. Казвам това, защото с него се знаем от години.Нищо лично...

the Porsche
цитирай
31. анонимен - Орльо , пак не си е изпил успокоителното.
08.11.2008 10:12
Сигурно го е забравил докато е хвъркал насам-натам. А може би кроталка му го е изпила хаха.Жалки хора.
Спирам до тук със смешника певец орльо.

Тук трябва да се съглася с единият анонимен. Въпреки всичко васлодар изглежда интелигентен човек, способен да преценява трезво нещата и аз съм убеден, че рано или късно ще проумее за какво става въпрос :)
цитирай
32. valsodar - the Porsche :)))
08.11.2008 10:44
С тебе от колко време се знаем, хората и хабер си нямат :)))
Но си прав, ако и анонимните се подписваха под писанията си, нямаше да настава такъв тотален бъркоч кой-кой е :)))
цитирай
33. анонимен - Да орльо небесен,
08.11.2008 11:13
точно така е :) Толкова си хитър. Сигурен ли си, че не си лисица?

Просто за разлика от теб, аз мога да преценявам нещата. И всичко е много просто. Ти си куха лейка, а васлодар не е :)
цитирай
34. анонимен - turbo4
08.11.2008 11:14
По-жалък си и от Юлиан Вучков...
цитирай
35. анонимен - Ох милият,
08.11.2008 11:21
не се притеснявай, те 12-13 годишните момиченца не се обиждат толкова лесно. Не разбират още.
цитирай
36. анонимен - Добър ден Орльо
08.11.2008 12:13
Днес до къде летяхте във високите небета? До Комисията за регулиране на съобщенията, до Съюза на офицерите и сержантите от запаса или до някои старчески дом? :-D

Наистина си по-жалък и от Юлиан Вучков и обратният радослав съвсем скоро ще го разбере...

Спирам да се занимавам с тази жалка картинка!
цитирай
37. анонимен - аааааааххаххххххахааахххххххххххахахааахааааа
08.11.2008 12:18
госпожицата вика "дръжте госпожицата!"...
турбоч - я си признай кой беше госпожицата по затворите - ти или мангалите?
цитирай
38. анонимен - Приятно ми е да се запознаем
08.11.2008 16:45
Казвам се Мустафа и съм ром. Запознах се с Марин турбото в затвора. Аз съм този, който го просветли в тайните на мъжката любов.
Създадох блог rozovchlen.blog.bg в който ще опиша в подробности нашите преживявания
цитирай
39. анонимен - aaaaaaхахахаххахахаххахаххахаххахахаххахахаххаха!
08.11.2008 21:05
хахаххахаххахаххаххахаъхахахаххахахаххахахаххаххахаахаххахахахаххахаххахаха........... Евала та , бате! Ашкоусун! Бравос, Мустафата!
Со кераса , ве бате, чи до сия си мълча, бе джанъм?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432533
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив