Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 23:04 - можеше и да е по-зле.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8596 Коментари: 78 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2009 13:17


Поради превръщането на сайта, в сайт за психопати и чекиджии, темата от избрани е преместена в :
    http://valsodar-valsodar.blogspot.com/2009/01/blog-post_8517.html#links


image


Тагове:   можеше,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Споко !
15.11.2008 23:12
То пак според Ванга щяхме да бием на световното по футбол, ама не бихме ! :)))
Сбъркала е малко координатите жената, то за щяло и нещяло, ако на Ванга ще се позоваваме, ами давай вкупом всички да тръгнем към гробищата, че няма да има място за всички ! :)))
цитирай
2. krotalka - Я дай малко информация.
15.11.2008 23:13
Като прочетох в дир.бг четварта степен по Рихтер и косата ми се изправи. Още помня земетресението през 1977( Вранча), тогава живеехме на 19 етаж...
Никъде в новинарските сайтове не дават подробности?!
цитирай
3. valsodar - А излязоха в нюзовете новини
15.11.2008 23:16
"Минути след 22.00 часа в София беше усетено земетресение.

Трусът е бил със сила 4 по Рихтер, с епицентър под Южния парк, съобщиха от Сеизмологичния център към Геофизичния институт на БАН.

Земетресението е усетено най-силно в южната част на София, в Студентски град и Дървеница, в западните кварталиБорово, Павлово, Бъкстон, в центъра на столицата, в Люлин и на много други места като Стрелбище.

цитирай
4. tini4 - Кака, веднага се сетих за вас и котарака!
15.11.2008 23:17
Постинга ти си бе на място... А моя Рижо кротна :)
цитирай
5. valsodar - А бе, тръпка си беше
15.11.2008 23:20
И първия ми спомен бе за детските ми години за далечната 1977-ма със земетресението във Вранча а по сетен и с 1986-та година съборило стражица - така си го усетих.
Вторични трусове може и да има , но би трябвало да са затихващи, освен ако съдбата не ни готви нещо по-сериозно тази вечер :)
цитирай
6. krotalka - Благодаря,
15.11.2008 23:21
аз вече това го прочетох.
Изплаших се и звъннах на синчето. В Лозен нищо не са усетили, от мен разбра, че е имало земетресение...
цитирай
7. valsodar - Паниката е голяма работа !
15.11.2008 23:30
В дира за по малко от час над хиляда коментара !
http://dnes.dir.bg/2008/11/15/news3606547.html#sepultura

Ей, ако вземе да повтори, ще завари цяла София да си чати в коментари по първия трус ! :)))
цитирай
8. tini4 - Знаеш ли зоната на епицентъра -
15.11.2008 23:31
май е в сеизмично активните.., но не вярвам да има още екшън :)
цитирай
9. thedarkangel1977 - да, усещат. . . Марки обикаляше като ...
15.11.2008 23:34
да,усещат... Марки обикаляше като луд по стаите - ту в хола, ту в кухнята където ми е лап-а, и дойде при мене, гушна се в мене, почна да ме бута с муцунка и даже ме близна с езиче... реших че иска да излизаме... и си викам, бре какъв е тоя зор, още няма 11, но да, нали рано излизахме сутринта иска му се на животинката да се изпишка...
10 минути след това се разлюля...
а сме на 11тия етаж... нависоко се усеща повече... ако на първия етаж ще ви разлюлее нагоре-надолу, на високо люлее наляво надясно и имаш чувството че блока ще се катурне...
за момент се върнах в Варна преди няколко години... тогава беше лесно - бях на земята... но в нас стана наводнение щото съседа над нас не си спрял водата в бойлера, и оня ми ти бойлер се счупил от земетресението - смятайте колко е било силно...
та се уплаших бая...а през това време марк лаеше като луд... чували ли сте да лае немска овчарка...
цитирай
10. анонимен - meir
15.11.2008 23:35
Стълбищата са опасни, ето защо, следващия път мятай мачката през балкона.Ако нацелиш колата с нея-добре, ако ли не, поне ще е на безопасна дистанция от блока.Теб вече те виждам под касата на вратата, а най-добре под масата.Приготви си най-необходимото за форсмажорни ситуации- лаптоп и порция щуравини за блога. :)
цитирай
11. valsodar - А моя дивак се сгуши в мене :)
15.11.2008 23:36
Чудя се отде такава любвеобилност в него, а чак сега се сещам, че кога летувах на палатка в Родопите и в близост падаха гръмотевици, пак така се бе наврял страхливо в мене.
Сега се чудя, с неговия навик да спи сгушен до мене, кога да приемам идването му за белег за опасност и кога за зиморничавост от негова страна ? :)))
цитирай
12. thedarkangel1977 - 1977 - мама е стояла с мене в корема ...
15.11.2008 23:37
1977 - мама е стояла с мене в корема си, в една люта зима, в колата...
за стражица също помня - години след това като си ходих на село, гледах напуканите стени в къщата... а селото е на 5 минути от Търново...
но си спомнете преди 4-5 години имаше мощен трус до Варна :)
цитирай
13. mitternacht - ...
15.11.2008 23:37
явно сериозно ви е друснало, в плевенско не се усети...
Предполагам няма да има по-сериозни трусове.
цитирай
14. анонимен - Valsodar,
15.11.2008 23:38
Човече, пак ме разсмя:))
Котакът правилно е подавал индикации, но ти като един простосмъртен не си ги 'разчел' правилно :))
Те винаги предусещат и 'алармират' преди събитията - умни гадини са!
Аз, че се разтреперах много - тва ясно, но много повече се ядосах как ПАК за ПОРЕДЕН ПЪТ имаме страхотна организация :((( и как липсваше адекватно инфо, което да успокои хората... и как все едно имах де жавю като онова което преживяхме през юли.
Какво ли е преживявала горката г-жа Етем?!?
цитирай
15. valsodar - Меир, за тебе и 9 по Рихтер бих прежалил
15.11.2008 23:38
Ама нали Бог не прибира кой си мрази, знам че ще оцелееш :))
цитирай
16. анонимен - meir
15.11.2008 23:39
1. superboy - ВАНГА ГО ПРЕДСКАЗА!!!
23:08
Според пророчеството на Ванга, планините в България като Витоша, Средна Гора и Стара Планина ще станат равнини и полета. Затова не се притеснявайте.
----------------------------------------------------------------------------------
Абе то верно можело и да е по-зле.Валс, поне не го слагат санитарите/засега/ да нанка.Забелязал съм, че винаги когато стане нещо се появяват предсказанията на пророчицата на случили се събития- Ванга...
цитирай
17. valsodar - Тинич, споко !
15.11.2008 23:39
Първия трус е най-силен, след него са затихващите :)
Сверих си инфото с подръчните геолози по телефона :))
цитирай
18. valsodar - Едно нещо ми направи особенно впечатление
15.11.2008 23:42
Тряска си земетресението, народа се щура уплашен, подминах едно малко детенце в одяло увито, прегърнато от изплашената му майка, а по новините нищо - Абсолютно нищо.
Музиката си върви, рекламите си вървят, тъпите филми си вървят - информация НИКАКВА !

Ей именно за това говорих в предната си тема за земетресенията - у нас липсва каквато и да е била форма на медийна адекватност за подобни ситуации.
цитирай
19. valsodar - 15. :)))
15.11.2008 23:44
Какво се е случило с Емел Етем ли ?
Ами много просто - има си втора бримка на чорапогащника .
Първата й се пусна като гръмна Челопечене, тая вечер и е тръгнала втората, в бързината да го обуе :))
Горката :))
цитирай
20. tini4 - meir :)
15.11.2008 23:46
..... много оригинално - няма що!!! Ти да не си лепнат за Валсодар, та следиш и когато...
цитирай
21. valsodar - Той се изживява както този вървящ след Цезар
15.11.2008 23:48
Той се изживява, както този вървящ след Цезар и шепнещ му - Помни, че си смъртен !
Нека си нашепва - лошо няма, аз не му се връзвам ,а а той не се уморява :)))
цитирай
22. анонимен - meir
15.11.2008 23:49
Пфуу тая, Ебет Емен, много ти бърка в здравето, а?И какво излиза сега: Ванга предсказа земетресението,а тя-НЕ!
цитирай
23. анонимен - Valsodar,
15.11.2008 23:50
Обзалагам се, че пак са били яко изненадани, чи как иначе..човек да се чуди да плаче или да се смее. Аз понеже сипах един джак и вече по-спокойна, но липсата на инфо и джака не може да успокои..
От повечето неща които прочетох разбирам, че комуникациите не са издържали ..ОТНОВО, що ли се изненадвам..то обикновено маскирането и симулирането на загриженост лъсва най-яко в такива ситуации..
цитирай
24. valsodar - Чудя се къде е Бойко Борисов ?
15.11.2008 23:57
Навярно обикаля с екипа си из София, търсейки поне една напука сграда, пред която новинарите да му направят героична снимка в поза "Спасителя дойде".

Я чакай и аз да си налея едно, че да си кажем барем едно Наздраве, така и така се сбрахме по никое време из нощите - да пием по едно, че тоя път ни се размина и да си пожелаем скоро подобно нещо да ни се не случва, че ако чакаме на управниците ни - той Апокалипсиса ще си отмине, а ние няма и да разберем, че е бил ! :))
цитирай
25. valsodar - ВВТ избиха рибата току що !
16.11.2008 00:02
"С категоричност ли може да се твърди , че това е земетресение ? " - това бе въпроса, който малоумната репортерка зададе по телефона !

Евала маце перхидролно !
цитирай
26. albizia - Животът е прекрасен, а понякога ...
16.11.2008 00:03
Животът е прекрасен, а понякога даже се поклаща като корабче, носещо се по вълните :) Прозорците дрънчат, аз се хиля...
Някой направил ли е проучване как точно действат природните бедствия върху откачалките?
цитирай
27. krassko - Пак трясна
16.11.2008 00:06
Грабвай котьо и бягай!
цитирай
28. krotalka - Сега по Дарик радио дадоха информация
16.11.2008 00:06
Аз съм далече и може би защото съм преживяла няколко земетресения на 19 етаж имам страх от тях.
Нещо много често взе да се тресе земята в София...
цитирай
29. valsodar - Краско, то май само Котьо ще го огрее при следващия трус :))
16.11.2008 00:13
И без това си е ерген за женене, току виж го запозная с някоя мацка изнесена от стопанката си в суматохата ?

Недей, че ако усети , ще вземе да се моли всеки ден да ни разтриса поне по веднъж ! :))))
цитирай
30. анонимен - следствие
16.11.2008 00:16
Земетресението е следствие поздравът снощи от моят котарак към котаракът на автора ! Те животните знаят защо и как ! Тази вечер към 22 пак си мислех да напиша нещо за черният котарак ,дже и клип намерих как се въргаля в снега ,но се отказах .да не се разсърди собственикът му .А то каква била работата!Телепатичен поздрав със земетресение ! Вой , вой !
цитирай
31. valsodar - krotalka -
16.11.2008 00:17
Основните геоложки разседи са бая далеч от София и честно казано не вярвам, чак пък на такива апокалиптични картини, каквито им се ще на тълкувателите на Ванга и на други ... "пророци" :))
Нормална сеизмична активност - ся като сме влезли в информационната ера, да не би Земята да трябва да спре да се върти около оста си заради нас , я ?!

Всяко чудо за по 3 дни, то преди две седмици си тресе към Благоевград, по преди това към Малко Търново, такива леки трусове има навсякъде из страната ни чат-пат, ама паниката тука си е най-силна.

Де у бабите на село интернет, че да ти напишат как ги е тресло и как са падали керемидите ? :))))
цитирай
32. miaa - А НАШИЯ мушморок Марк по време на ...
16.11.2008 00:18
А НАШИЯ мушморок Марк по време на труса се протегна лениво....обърна се по гръб, вдигна си крачетата / той е още БЕБЕ днес навърши 5 месеца/ ...и ми даде знак да го масажирам по коремчето...
цитирай
33. valsodar - Мерси Лидис :)))
16.11.2008 00:19
А клипа ще го чакам с нетърпение да си го качиш в блога си :))

Да има вакантни самотни котки във финско ?
Колко му е да ти дойдем на гости - аз за риба, а той по любов ?! :)))
цитирай
34. valsodar - Миа, нали знаеш какъв е Човека в котешките очи ?
16.11.2008 00:21
Най-верен слуга и прислужник, който трябва да откликне на всяко едно тяхно котешко желание :)))
цитирай
35. анонимен - Valsodar,
16.11.2008 00:26
Лек трус викаш...полилеят ми който е метър и половина и доста солиден се разлюля много силно. Грохотът беше като от взрив на кола, стените гъгнеха. И тва не е съчинение, беше си наистина. Поне тук в центъра, беше страшно, та дори и за секунди(както твърдят). Да не говорим как си спомних едни други далеч по-страшни земетръси..
цитирай
36. valsodar - Че си бе страшничко - страшничко си беше :)
16.11.2008 00:30
Но трусове от рода на преживяния, надали биха могли да се нарекат сериозни.
Все пак си зависи и от постройките де - има си такива дето и от вятъра си падат :)))

А виж, който е преживял предните две земетресения няма как да не си е припомнил ужаса изживян тогава.
А тези които са били само сексуален блясък в очите на родителите си сега го дават лежерно и присмехулно :)
До момента , в който на тях не им се дръпне лайненцето на гъза и не започнат трескаво да се тюхкат какво по-напред да сторят в паниката си :)))
цитирай
37. gothic - Пак пропуснах! По време на труса ...
16.11.2008 00:35
Пак пропуснах! По време на труса играехме ссъс синчето на пиян морков със...розов балон и самите ние създавахме някъде около 3,7 по Рихтер. Иначе сериозно, за сега основания за паника няма, наистина първият трус е най-силен. Но това не значи че ще ни се размине. Систър е геолог и съм доста в час стия неща. Тук е САМО ВЪПРОС НА ВРЕМЕ ДА СТАНЕ КАТАСТРОФАЛНО ЗЕМЕТРЕСЕНИЕ. Това днес беше само предупреждение. И като знам как действат институциите у нас, тяхната реакция би била далеч по-катастрофална и от трус 12 по Рихтер. Иначе Радо, прав си за мерките, щастлив съм че стана, щото жената непрекъснато ми дуднеше: "Кога ли ще стане земетресение или наводнение, та ми пълниш главата с глупости", колкото пъти съм подкарвал въпрос дали е запозната с начините за оцеляване. Сега голямата й уста е затворена. Наистина трябва да има винаги неприкосновен запас от най-важни неща, при трус да не се бяга веднага, а да се изчака той да отмине, застанал под рамката на врата, до носеща стена или под масивна мебел. В никакъв случай не трябва да се ползва асансьор при евакуацията, а по стълбищата трябва да става само око сме убедени че са здрави (принципно те трябва да паднат първи). Ако имаме и най-малкото съмнение относно здравината им е по-добре да останем в апартамента и да чакаме спасителните екипи (я дойдат я не). Между другото, панелните блокове би следвало да имат някаква устойчивост, но само при условие, че заваръчните връзки между панелите са правени качествено. Ако това може да звучи успокоително....
цитирай
38. анонимен - Valsodar,
16.11.2008 00:39
Хаха, мойта сграда е сеизмично яка, поне досега се е доказала като такава. А ужасът не се забравя никога.
Да му мислят новодомците във файнските сгради, ако са чели приказката за 3 прасенца като деца, или по-скоро да кръстосват пръсти:))
цитирай
39. miaa - valsodar,
16.11.2008 00:40
Това е само игра...моето кученце е много УМНО и винаги знаеркога да спре
цитирай
40. tini4 - Софийското поле е заобиколено от разседи...
16.11.2008 00:43
... пропадане на едни земни пластове спрямо други.
По разместването на земните пластове излизат възходящи минерални извори. По тези разместени пластове, полето на София е пропаднало ниско. Кресна, Чирпан, Марица, Велико Търново са преживели големи замни трусове. Балканския Полуостров е в зоната на сеизмичните райони... или поне така пишат в гефизичните справочници...
цитирай
41. ledzeppelin - ee..
16.11.2008 00:44
аз пък нищо не усетих.
пфу,тъкмо да ми се случи нещо вълнуващо и на ...
бях на Плиска по това време и всичко си беше на шест.после започнаха да ми звънят колеги и да питат "усети ли земетресението?" хубаво,че всички са добре. :)
цитирай
42. valsodar - Готик, прав си , как да не си прав !
16.11.2008 00:44
Ама нали човек, като си има по едно наум , за подобни форсмажорни обстоятелства, го изкарват едва ли не параноик ?
Нещата които ще ти помогнат да оцелееш винаги са били елементарни и сред най-основното сред тях е - Преодолей паниката !
По тая причина изчаках няколко минути след първия трус, че обикновенно силните повтаряния са в рамките на няколко минути след него, а точно тогава е най-опасно да се сюрнеш бежком по стълбите, които са най-уязвими по време на трус.
Но да ти кажа, мен ме притеснява повече друго и то е не дали ще има следващо по-силно земетресение, а липсата на адекватна реакция за такива ситуации.
Нали и затова бе повод предната ми тема, но за зла участ се измести в съвсем друга посока от "специалистите" (без коментара на последния анонимен в нея, който единствен коментира като знаещ в нея )
Сега се надявам моята следващия път да ме слуша малко по-внимателно какво й говоря, щото тоя път всичко и мина покрай ушите.
По-добре малко страх , ама навреме, отколкото пагубно безхаберие или пълна паника, в по-тежкия момент :)))

Дай Боже, повече хора да са се замислили днес върху реакцията си, че ако реши да повтаря в по-тежки размери да се размине на по-голямата част от нас !

То, каквото си бе за тая вечер, беше си - щом досега е нямало вторичен затихващ трус, надали скоро ще има.
цитирай
43. анонимен - Я СИ ВИЖ КОТАРАКЪТ
16.11.2008 00:54
Чудесно се е ориентирал ! В скандинавско по котки тича и врати препикава !
Качих клипа.
цитирай
44. анонимен - "Здравейте! Аз съм от Плов...
16.11.2008 00:56
"Здравейте! Аз съм от Пловдив... и нямам думи! Чу се силен трясък и чух едни съседи да казват, че няколко улици в СТАРИЯ ГРАД са се разцепили като на две и има разрушени стари къщи!"

Това е написано от някаква 'майна' във форума. Ако има пловдивчани, моля да потвърдят дали е вярно.
Надявам се да е просто черна шега.
цитирай
45. possible - Какво заметресение. . Бях на кино в ...
16.11.2008 01:00
Какво заметресение..Бях на кино в Арена-Запад точно в 22 започна филма...Бяхме в залата под земята...Никой нищо не усети и така си останахме ... Нито някой съобщи...Нито някой напусна...Останахме си там догледахме филма..излизам...Прибирам се и отвсякъде...Земетресение ...та земетресение...Е нали сме живи и здрави...:)
цитирай
46. gothic - Радо, и мен институциите ме плашат ...
16.11.2008 01:09
Радо, и мен институциите ме плашат повече от природата. И реакцията на жена ми. Както казах, в Санта Троица не го усетихме и паника нямаше. Но преди 10 минути като се опитах да поговоря с нея по въпроса бех отрязан с "Филма ми започна." Не ми се мисли какво ще стане ако не съм вкъщи....
цитирай
47. анонимен - ПЛОВДИВ
16.11.2008 01:15
Здравейте! Аз съм от Пловдив... и нямам думи! Чу се силен трясък и чух едни съседи да казват, че няколко улици в СТАРИЯ ГРАД са се разцепили като на две и има разрушени стари къщи!
цитирай
48. tini4 - :) gothic, не подценявай майчинския инстинкт...
16.11.2008 01:18
Наистина е притесняващо, но бъди сигурен - ще си проведете разговора скоро, не сега в постстресова заметръсна ситуация!
цитирай
49. gothic - Абе, нещо се съмнявам. Дебела шо...
16.11.2008 01:20
Абе, нещо се съмнявам. Дебела шопска глава е туй, не е шега работа! Но ще бъда настойчив :)))
цитирай
50. анонимен - Готик
16.11.2008 01:22
Дано пукнеш, тъп гяурино.


В София тресене.

В Бургас се е срутила сградата на опщината

Здравейте! Аз съм от Пловдив... и нямам думи! Чу се силен трясък и чух едни съседи да казват, че няколко улици в СТАРИЯ ГРАД са се разцепили като на две и има разрушени стари къщи!
цитирай
51. анонимен - анонимен
16.11.2008 02:26
И мен ме нарече гяурка и да пукам ,както каза и на gothic .Я по добре си лягай да не те нареча и аз пазарджишки ром смръдлив ,че да станем капо с обидите .
цитирай
52. анонимен - Томас
16.11.2008 02:36
Ето моя снимка: www.dnes.bg/images/photos/0056/0000056740-article.jpg
цитирай
53. thedarkangel1977 - ей, размяхте ме с тия коментари за ...
16.11.2008 03:28
ей, размяхте ме с тия коментари за котьо и ме разсънихте... хихи...
в 12 излязох с героя предупредил ме 10 минути преди труса, пред блока на паркинга група от хора навярно седящи и не смеещи да се приберат по къщите си да не трусне пак :D
абе кво да ви кажа не са 1000 коментара, ма пак не са малко... май цяла вечер ви е вълнувал тоя трус :)
цитирай
54. анонимен - Да те еба у гъзо!
16.11.2008 08:24
Тъпанар!

Кой качва тази куха лейка в ИЗБРАНИ???
цитирай
55. анонимен - паниката
16.11.2008 08:28
Паниката е лошо нещо. Но за нас, раслите по време на тоталитаризма, имаше специални часове в училище по гражданска защита. Не ни изпитваха, но преповтаряхме основните правила за евакуация при бедствия и аварии от 8-ми до 10 клас.

Изрично се подчертаваше в тия лекции, че всяко семейство ТРЯБВА да си има една чанта в кото да се дъжат дрехи и аптечка(с най-необходимото)за такива случаи.

Вярно, че в нашия район имаше производствена авария (когато бях в 4-ти клас). Може да са ни класифицирали като рискова зона и затова да са ни подготвяли, но мисля, подобни часове е имало във всички училища в България.
Тогава като по чудо се отървахме само с 3 жертви (двама от тях мъртвопияни Ивановци - беше Ивановден и една жена, върнала се в цеха да спасява новото си палто!) и само едно осакатено от стъклата дете(спяло до прозореца в детската градина и стълата паднали от взривната вълна го нарязали).
Сега аз чета лекции по Гражданска защита в часа на класа в училище.
Информация има, но повечето хора я подминават мислейки, че това няма да се случи на тях.
цитирай
56. gothic - Ела да коментираш при мене, прав...
16.11.2008 08:30
Ела да коментираш при мене, правоверни, за да ти видя Ай Пи адреса, моето момче....
цитирай
57. valsodar - 57 :)
16.11.2008 08:39
Това, което се случи снощи бе може би най-доброто , което можеше да ни се случи.
От една страна земетресението си бе достатъчно слабо за да не предизвика разрушения, но от друга достатъчно силно за да привлече вниманието на безхаберните, върху разрушителните сили на природата.
Ще се радвам, ако допълниш темата с полезни съвети, какво точно трябва да се прави по време на подобни природни бедствия и се надявам повече хора да те прочетат. :)))
цитирай
58. valsodar - Готик, нали знаеш какво става по време на наводнения?
16.11.2008 08:43
Най-големите лайна изплуват най-отгоре.
И сега е така - темата е в избрани, поради интереса към случилото се стана и гореща, и ето най-големите лайна се разписаха в нея :)))
Кой инак би прочел плода на болните им мозъци ?
За мен остава да е най-важен въпросът, кое от реакцията ми вчера бе правилно и кое не, за да съм по-добре подготвен и по-правилно отреагиращ на следващия път, а той ще си дойде - съдбата отлага, но не забравя дали си си научил урока.
За мързеливите всеки следващ урок е все по-строг от предния :)
цитирай
59. анонимен - от 57 :) - valsodar
16.11.2008 08:56
Благодаря за доверието :) Може и да напиша накои полезни съвети, които биха могли да послужат по време на бедствия и аварии.
Да си призная обаче - не мисля, че от моите препоръки ще се поучат много хора.
По скоро всеки трябва да се опита да "настрои" себе си, да "запише" в подсъзнанието си, че най-лошото при едно бедствие е паниката.
цитирай
60. анонимен - Що ме триеш бе, кратун?
16.11.2008 09:06
Нали ми виждаш IP. Да ви ебем у гъзовете и теб и Готхиц.

Разбрах! Сам се качваш в ГОРЕЩИ!
цитирай
61. анонимен - А земетресението
16.11.2008 09:06
В Турция / сега забравих точната година -1999 / 98 / помните ли го. Незнам в Сф тогава как се е усетило но в Бургас беше ад. Живея на 13 етаж -усеща се много много силно. Въобще не си помислих да тръгвам по стълбите и без това съм чувала, че високите блокове са строени от тип - пълзляш кофраж - ако се срутва, пада етаж по етаж, а не хлътва - успокоение . Само седях над леглото на малката / тя дори не се събуди/ и се молех на всички богове, богини и тн да спре най сетне. На другият ден чух от съседи, коите са слезли пред блока, че като погледнели нагоре , блока така се е люлеел, че е давал около 0.5 м отклонение. Не искам да преживявам този кошмар наново.
цитирай
62. empire - ххх
16.11.2008 09:49
Какво сте се шашнали толкова ? :)
300 хиляди п1вече,п1малко все тая :D
цитирай
63. melsun - Сутрешно втори трус ме събуди...
16.11.2008 09:51
Сутрешно втори трус ме събуди
http://www.focus-news.net/?id=n1078549
http://www.focus-news.net/?id=n1078556
цитирай
64. анонимен - Чудо голямо станало!Във Варна няма ...
16.11.2008 10:01
Чудо голямо станало!Във Варна няма никакво земетресение и какво ни интерсуват нас софетата?Оправяйте се сами както можете.
цитирай
65. анонимен - Това е максимумът!
16.11.2008 10:10
Не може да ни трусне с по-голям магнитуд. Не смее в града на Бойко Борисов :)

Той вече не се ли е изказал за землетресението и колко много мерки му е взел :)
цитирай
66. gothic - Те, шитовете друго не умеят. А за ...
16.11.2008 10:12
Те, шитовете друго не умеят. А за реакциятя и оцеляването най-важно е хладнокръвието и запазването на здравия разум. Другото се нарежда....
цитирай
67. анонимен - сейзмична активност От: софиянецЪ
16.11.2008 10:17


Намирам се в София в района на орлов мост. Усетих ясно и двата труса (снощния и сутрешния). Живея в пет етажна сграда и съм на 3-та площадка. Прозорците изскърцаха и помещението се разлюля. Лампите не помръднаха и нямаше движение на предмети.
Възмутен съм от липсата на информация по българските медии! На никой не му пука за гражданите. Министерството само си чешат езиците...
Принуден съм да черпя подробна информация от чужда сейзмична лаборатория. Информацията там се подава до 10-15 мин след всеки трус и максимално подробна и разбираема:
http:// .emsc-csem.org/index.php?page=current&sub=list
цитирай
68. mopse - Аз го усетих все едно бях котка :)))
16.11.2008 10:19
... въпреки, че съм на втория етаж - беше като ударна вълна и първата ми мисъл беше, айде пак нещо се взриви! Ама после се усетих и познайте къде бях в следващите пет минути - под касата на вратата, умуваща какво точно да грабна в случай на принудително бягство!

:))) Много ме е страх от земетръс....

А сутринта май и аз усетих нещо, но може да е било и в просъница...
Поздрави!
цитирай
69. mahatma - Преди десетина дни
16.11.2008 10:41
имаше едно друго земетресение - около Якоруда. Интересното е, че предишния ден, в един от вестниците - Труд ли беше, Новинар ли, на 4 или 6 страница, в каре , беше дадено съобщение от българка, многократно доказала способността да усеща предстоящи земетресения, както и епицентъра им, та вестникът предаваше думите й за предстоящи земетресения - в рамките на 24-48ч в юго-западна България, и в югоизточен район на Иран и Пакистан. И двете БЯХА ФАКТ - в Пакистан предизвика сериозни разрушения. За съжаление вестникът беше на колега и затова не можах да конкретизирим. Но беше споменато и името на българката. Останах с впечатлението от факта с публикуването за престоящи земетресения -
1. Че българката е с неедократни ДОКАЗАНИ предсказания за предстоящи земетресения.
2. Че отдават сериозно внимание на предсказването й като й дават трибуна във вестника
3. Че редакторите на вестника имат повече информация от българката, че се очаква да люлее много по-силно и поради такива опасения се опитват да предупредят населението(читателите) да се подготвят психически.
Молбата ми е дали някой знае нещо за името на българката, в интернет предполагам ще има информация за нея, където ще й е дадено повече място да споделя предусещанията.
За мен е повече от ясно, че родната ни дивотия запрати махалото прекалено далеч от равновесния център на Справедливостта и когато не се намеси човешкия фактор да го върне то - махалото, ЩЕ БЪДЕ ВЪРНАТО, но чрез намесата на Природната стихия.
цитирай
70. mahatma - Поразрових.
16.11.2008 11:25
И открих следните две следи:
Първата води към българката - Мая Попова:
http://www.blitz.bg/news/article/23054

Втората говори за верността на приказката ми за "махалото" - проф. Рангел Гюров:
http://www.blitz.bg/news/article/23050
цитирай
71. nakom - Мая Попова се казва жената
16.11.2008 11:29
предсказала го е това земетресение още на 11 ти този месец.В блиц мисля го четох.
цитирай
72. viki02 - И аз като животните. :) А кучето ми ...
16.11.2008 11:42
И аз като животните. :)
А кучето ми не реагира изобщо.
цитирай
73. анонимен - meir
16.11.2008 11:42
16. valsodar - Меир, за тебе и 9 по Рихтер бих прежалил
15.11 23:38
Ама нали Бог не прибира кой си мрази, знам че ще оцелееш :))
-----------------------------------------------------------------------------------------
Еее, Валсодар, какво да кажем за фуражките от "Светия Синод", с негово светейшество полковник Максим, начело?Не си ги прибира дядо Господ и туй то.
Предполагам жената и дъщерята/хваща око btw/ явно са добре не ги спомена нито веднъж...
цитирай
74. анонимен - А моята котка
16.11.2008 13:20
от страх взе, че пръдна
цитирай
75. bobibobi - Ех Меир...
16.11.2008 13:44
Колко мъка има по този свят...

Валсо, в интерес на истината снощи се зачудих какво да правя...Не че, като ти се обясни какво да правиш в такава ситуация ще ти се увеличат шансовете за спасение кой-знае колко...Ама поне улисан в предписанията, чевек може и да се размине с паниката...
цитирай
76. анонимен - meir
16.11.2008 21:10
76. bobibobi - Ех Меир...
13:44
Колко мъка има по този свят...
----------------------------------------------------------------------------------
Мощно присъствие на Доабг.- водещият сай за скандали сплетни и компроматен многобой. :)
цитирай
77. tera - Аман от мързеливи животни!
16.11.2008 22:25
И те нещо се разхайлазиха. За това земетресение не знам как за реагирали - не бях в София, но миналия път не си мръднаха и пръста - демек лапа! :)))
цитирай
78. анонимен - ;-)
19.11.2008 13:54
Пригответе си най-важните неща в някаква чанта, запасете се с някоя и друга консерва и не забравяйте да си вземете вода за пиене.
Това, което се лансира в медиите е да не се създава паника.
От сигурен източник, занимаващ се с геодезия и работещ в БАН, знам,че ще ни друсне доста сериозно до или около края на този месец. Не се базикам - с това никога не се базикам. Преживял съм поне 4 сериозни земетресения и отдавна съм спрял да се щегувам с това.
Дали този човек е бил прав - това ще видим. Знаете, че ако някой се покаже по телевизията и се изкаже авторитетно какво може да стане - на изходите на Сф ще настане ад. Така че, понятно е защо се мълчи. Още повече , че макар и достоверна, това все пак е хипотеза.

А до тогава както казват руснаците 'Пожием - увидем!'

the Porsche
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433920
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив