Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 08:52 - 19'
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1991 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2008 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Няма как да заобичам понеделниците. Още повече , ако те са свързани с ранно събуждане след късно лягане, събуждане при което с досада констатираш, че е започнала поредната безцелна работна седмица.
  А и навън времето едно такова - нестимулиращо тонуса и мерака да се изнесеш насред дъжда и хаотичния трафик.
  Единствения проблясък ти остава, е поспирането за малко,  за кафе и цигари, по време на което младо девойче с пионерски порив ти набутва позив в ръцете.
   Зеленеещ позив.
 Учудено го взимам, взирам се в него и на фокус започва да ми се прояснява мазното черно заглавие "Половин София рухва при по-силен трус"
  Добре де, това ли е новината, която един сънен човек би искал да прочете в понеделник сутрин ?
 Те тия юнаци направо си ме бият по черногледство, още повече, че изчитайки "новината" имам странното дежаву, че чета старите си постинги.
 Е, хората вдъхват и лека надежди, че при едно сериозно земетресение по витошкия разлом, ще се сдобием с нови минерални извори, за радост на всички изпитващи носталгия към обществените бани.
 Старо, старо , старо - разлиствам вестника и вътре все стара информация - отпреди седмици, месеци дори.
 И таман се чудя , как се самофинансира това полулегално издание и стигам до черешката на финала - Не купувайте на "зелено" !
 Аха-а-а, ето един трезв съвет , си мисля аз, припомняйки си прочетеното до сега за развитието на финансовата криза и отражението й върху строителния бранш.
  Но...
 В един момент. покрай предупреждението, че повечето строители биха срещнали сериозни трудности около завършването на комплексите на мечтите, човек попада на едно бледо-бозаво каренце, в което силно се препоръчва да се купува старо строителство отпреди 1989-та, строителство , в което са всичките панелки, замръзнали на пазара покрай спрялото кредитиране от страна на банките !
 И никъде нито ред за това , че живота на една панелна сграда е точно 40 технологични цикъла на разширение и свиване на металните съединения придържащи пенелите един към друг.
 Думам ти жено - сещай се снахо !
Винаги съм гледал със съмнения към безплатните неща, които ми набутват в ръцете и които изхвърлям редовно от пощенската си кутия, защото все си спомням една изстрадана фраза - Бой се от данайците , дори когато ти правят дарове !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти луд ли си?
17.11.2008 08:55
Какъв дъжд?! Навън се усмихва понеделнишкото слънчице :-)
цитирай
2. valsodar - Бале, на кой континент си бре майка ?!
17.11.2008 09:08
Това слънце да не би да са лампите на операционната маса ? :)))
цитирай
3. анонимен - Каква операционна маса?
17.11.2008 09:11
Пожелаваш ми да се разболея ли??? Ама ти наистина си много лош човек :-(
цитирай
4. valsodar - Що, понякога медицината помага :)
17.11.2008 09:14
16 неща които не бихте искали да чувате, когато сте на операционната маса :

1. Такаааааа... Това нещо засега няма да го пипаме. Като отворим по-широко, ще стане ясно.

2. Приеми тази жертва, о Велики Демоне на Мрака !

3. Хей, хей, пусни, пусни бе ! Лошо куче !

4. Чакайте малко, ако това е жлъчка, аз тогава какво отрязах ?

5. А, не... Къде ми е часовника ?

6. И сега колко ще чакаме, докато пак пуснат тока ?

7. Да знаете дали някой е оживявал след вкарване на 500 ml от този разтвор ?!

8. Знаете ли колко е сега един бъбрек на черно ? На този тук май не му трябват два.

9. Я се пазете настрани, че ми паднаха контактните лещи !

10. Е какво, колеги, нека приемем това като горчив урок.

11. Стерилен - мерилен... нали чистачката винаги бърше пода ?

12. Какво? Не беше ли този, който искаше да си смени пола?

13. Е какво пък, той вече има деца. Нали ?

14. Пожар ! Всички да се евакуират !

15. Къде е 47-ма страница от ръководството ?!?

16.Защо ми трябваше да се напивам толково вчера...
цитирай
5. allbi - Ха,
17.11.2008 09:32
относно безплатните неща:
Безплатно е само сиренцето в капана!!!
Един мъглив поздрав от мен, майна...:))
Пък иначе си е гот да ти продължава почивката и в понеделник...:)))
цитирай
6. valsodar - Крайно време си е за референдум !
17.11.2008 09:38
Понеделник неработен, за лекуване на постравматичния стрес на уикенда.
Вторник половин работен ден за настройване към срядата.
Сряда - работен ден с изключение на националните празници.
Четвъртък половин работен ден за настройване към петъка.
Петък - изцяло неработен ден, защото най-калпавите неща все в петък се правят !
:)))
цитирай
7. allbi - И какво
17.11.2008 09:46
всяка сряда ли да работя ??? :)))
Добре, че идат празници...:)))
Не ме питай другия уйкенд как ще ръцам нощни, ама
какво да му мисля в ная мъгла ...:)))
цитирай
8. fenris - абе честно казано
17.11.2008 09:50
поне тук в блога се надявах, да няма повече съобщения за земетресения! Абе човек, какво толкова се връзваш, ако нещо е писано ще стане, не се тревожи за неща, които не са от твоята компетенция, като земетресенията и ще живееш дълго! Едно земетресение не може да се спре, не може да се избегне, ако стане стане трябва ли да се връзваме толкова кажи ми? А на това съобщение в 19 просто не обърнах внимание, а минералните извори, евентуалните нови такива де, могат да ни помогнат да решим проблема с топлофикация, не мислиш ли?
цитирай
9. valsodar - fenris :)))
17.11.2008 09:58
За нещата които не можем да избегнем в живота си, ползваме социалния опит на обществото ни- демек взимаме най-полезните и проверени съвети, които биха спомогнали за физическото ни оцеляване.
По простата причина, че ако не го правим сме обречени на изчезване като вид.
Животните си имат инстинкти които да ги предпазват, а ние здрав разум и исторически опит :)))

Аз не се връзвам на новините за земетресения, а на самите земетресения - все пак инстинкта ми за оцеляване е достатъчно силен, за да ме кара да се стремя да съм подготвен и за подобни ситуации :)))

А инак за топлите извори - не съм видял досега топлофикационно дружество да се възползва от тях - че как тогава биха могли да си отчитат топлинни загуби и да ни надцакват с тях ? :)))
цитирай
10. fenris - valsodar
17.11.2008 10:21
аз инстинктите за оцеляване ги имам и то дори в повече, двете земетресения изобщо не ги усетих, защото нямаше причина! Иначе знам какво да правя при земетресение, говоря по-принцип как напоследък за всичко се шуми и в повечето случаи е шум за нищо!Иначе защо е нужно топлофикационно дружество да го прави? Независимо дружество може да го направи!:)
цитирай
11. valsodar - А бе , по-добре шум за нищо, отколкото речи на погребения !
17.11.2008 10:28
Защото не се иска да си врачка , за да предвидиш при настоящата подготвеност на държавата за бедствия, какви ще са последиците от тях.

А с топлофикациите, проблема се решава много лесно, когато има действаща пазарна икономика - демек услугата да не ти се предоставя от един единствен монопол, а от няколко конкуриращи се фирми :)))
цитирай
12. gothic - Eхеее! Аз почивам днес и утре :)))) ...
17.11.2008 11:20
Eхеее! Аз почивам днес и утре :)))) Не ме не работих в събота и неделя де, ама това е друга работа ;) А за понеделниците Боб Гелдоф го е казал отддавна. Поздрав за всички вас :)

http://www.youtube.com/watch?v=zdA-2oXzk10
цитирай
13. valsodar - И аз уж работих вчера
17.11.2008 11:26
ама си е било съвсем на уж, щом и днес съм на пангара :)))
цитирай
14. gothic - Ами не знам ;) Обаче това за полов...
17.11.2008 11:35
Ами не знам ;) Обаче това за половината София си е вярно и верно трябва да се молиме да не стане нещо, защото освен господ няма кой да ни помогне...
цитирай
15. анонимен - И аз да им е*а майките
17.11.2008 12:57
на онези капути от 19'.

Като ми го дават, не го взимам!
цитирай
16. gothic - Що бе, zlika, в краен случай човек ...
17.11.2008 13:18
Що бе, zlika, в краен случай човек може да си избърши задните части с него при липса на по-подходящи материали. Така и от деветнайската би имало някаква полза :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407236
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив