Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 00:37 - Ти-ри-ри-рам :))
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 886 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2008 00:55


Имаше една весела и жизнерадостна песничка на Васко Кеца - Със  сто километра в час, аз летя в този-и-и час ... и т.н. , - E така си летях днес и аз, само че не знаех, докато не се прибрах, че съм летял за среща с оная , с косата.
 Не оная русата и не оная офъканата модно, с прическа за двеста лева при виден коафьор.
Не.
Говоря за оная,  костеливата кощрамба, която всеки се бои да зърне , а всъщност на нея май и е по-неприятно да ни гледа нас , щом днес не ме взе със себе си.
Или , ако правилно виждам колко е часа , вчера ?!
Има ли значение, а и заслужава ли са да ви мъча с по-дълго предисловие, та затова я подкарвам в резюме.
 Зимата е хубав сезон - бял, пухкав, снежен и за съжаление хлъзгав.
За още по-голямо съжаление, ако си с летни гуми и решиш да ги смениш в деня, в който всички заспали шофьори, като тебе са се присетили, че е крайно време за това.
 Не че съм тутльо, просто исках да съм информиран и поне този път избора ми да е разумен.
Затова и седмица - две отделих на тема просвещение "зимни гуми".
Подобно на онова забавно филмче по Дискавъри Чанел - "Как е направено това?" , само дето на мен въпроса ми бе - " А това за чий.. ми е ? "
 Е, оказа се, че производителите на автомобилни гуми са обвили с такова свещенодействие производството си на заветните зимни гуми, та ми се наложи и да разбера що е то класация на ADAC и аджеба, как това може да повлияе на избора ми.
 А доскоро,  той се определяше изцяло визуално и естетически.
Колкото бе по-озъбен грайфера и по-наподобявящ нещо кубично в стил Пикасо или модернистично в стил Густав Климт, то с толкова по-голяма охота се спирах на модела гуми и си карах безхаберно до първата поледица или навята снежна  пъртина на пътя.
 Сетне, сетне си бе като на лунапарк, върти се количката, а ангела ми хранител се припотява от зор да ме опази.
 Ама си викам тоя месец - А бе , я стига съм го мъчил перушанко, дай да подходим малко по-отговорно и научному по въпроса ! - та седнах и се поограмотих.
 Знаете ли ,  какво значи ограмотяване в сфера , в която си нямате и грам обща култура ?
Това е ,  да усещате главата си тежка и натежала, сякаш мозъка в нея се мъчи да си пробие път навън и да изкрещи - Спасете ме от този идиот невменяем !
 Та както и да е - избора си бе направен, след множество проучвания - Мишлен Алпин А3.
Хем красива, хем естетична, ама и хем според специалистите - най-доброто, което може да ми предложи пазара.
 Е, малко сърцераздирателна ми дойде цената й, ама като се замисли човек, че живота на пътя му зависи от контактна повърхност, с големината на пощенска картичка и се прежалва някак си.
 В името на собствената си безопасност и да спести поне малко зор на ангела си хранител.
Още повече, ако му се отвори и мегдан ,  нечия отстъпка в цената да ползва.
Речено - сторено.
Няма да ви занимавам, как в събота си изгубих половината ден в безцелно скиторене, докато чак вечерта разбрах, че съм искал от търговците грешен размер гума, то и това било от голямо значение, ама нейсе.
 Завличам се рано в неделя сабахлянка на гуми център Диана на околовръстното в 9.30 , а там опашка, както пред социалното министерство, кога Масларова праща пенсионери на море.
 Криво-ляво ,  дойде си ми реда и хоп - първа изненада !
Може да ползвам отстъпка със златна клиентска карта, Но... само и единствено , ако те ми направят монтажа.
 А за монтажа, си чакаш като поп поне три часа и кусур .
Убаво, с монтаж - съгласен съм.
По-добре с монтаж, отколкото в другия им офис на Ботевграско, там отстъпка само с пари кеш, ама банкомат няма в близките километри.
 Стратези ! 
Така решили управителите им, дето никога не са се виждали, че всеки с неговите си правила.
Правят всичко възможно да ти делнат отстъпката, ама и язе магаре - въртим та сучим да си я ползваме !
 Изкарах един тричасов ускорен курс по придобиване на разширени вени и ей на, дойде и моя ред.
Гумите там, колата там, аз там, жената и тя нервно - пак там.
Щото, картата е нейна.
Отде злато по мен при толкоз години съвместен живот ?!
Седиш .
Чакаш .
Пушиш.
Седиш и пак пушиш.
Накрая само си пушиш.
Без да пушиш - от нерви покрай чакането и виждайки как околовръстното се запълва с тапа до хоризонта.
По едно време идва монтьорчето - Ми те джантите криви ?!
И ся к"во ?
Ами ша ти похабят гумите - я виж какви хубави гуми взимаш може ли на такива криви джанти да ги сложиш бре баце ?
 Айде, още една тесличка за джантите и отстъпката си изгоря - монтаж, демонтаж, баланс, изправяне на джанти - Вие, за какво всъщност бяхте дошли ?!
Ей ви на фактура.
С гаранция !
Е, без касова бележка ги издават, че то инак може и гаранцията да си потърсиш !
 Гледам си нервно часовника, наближава икиндия, а в офиса си ме чакат.
Сложихме новите, качих старите гуми в багажника и се нося, нося ли щастлив към офиса, с по сто на естакадата, да чуя жуженето на мишленчето, че нещо по класация ги водят най-безшумни.
 Нищо се не чува, так так так так - някаква джундурия се тресе в багажника.
Прибирам се следобеда, и решавам пътьом да си ритна задната гума за късмет.
И хоп, от четири болта  падат и двата - завити на ръка, просто никой не ги е притегнал !
Попритегнах ги или по-скоро си ги завих наново.
И сега си тананикам песничката на Васко Кеца и се питам, - А бе , оная с косата ли се оказа страхлива или оня перушан горе, пак мускули е правил днес да ме спасява ?!
Един живот равен на два болта или...?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - . . . два болта равни на скъпата мъ...
17.11.2008 01:14
...два болта равни на скъпата мърляшка работа.
цитирай
2. анонимен - ;-)
18.11.2008 14:07
Радо, колко пъти съм ти казвал на пишмян майстори вяра да нямаш? Сега мисля , че вече знаеш , защо им стоя на главата на тези малуумници, дето си мислят, че като са налучкали на коя страна се завива болта и на коя се отвива - вече са спецове. Имал съм случаи в които съм им казвал : - На ти 5 лв! Ходи пии 1 бира аз ще се оправя! Пълни бездарници и гъзоръки гейове! Аман и пишмян!
То ако им дадеш да ти измият колата, ще ти я надерат и ще кажат, че така е била...
Ако идеш масло да и сменят, ако не ти го подменят, пробката ще забравят да стегнат ...
Ако на гумаджия идеш може колело да гониш някъде...
Батко, нямам им вяра на тея швестари...
Затова където и да ида - аз съм при колата си. Да знам кво прави този, дето ремонтира (много често НЕмайстор).
А любимо ми е като почнат да ме убеждават кое е повредено и че да го сменя като част и защо.
Защо според теб НОВАТА ти газова уредба мирише та се незнае? Ами пишмян майстори и кофти монтаж... А уредбата ти е супер като марка ....

Искаш ли още примери? Помниш колко перипетии имаше от пишмян майстори покрай Фиестата, нали?
ОК, няма да те ядосвам повече... ;-)

Моят призив към всички е : ХОРА, НЕ ХОДЕТЕ ПРИ КАКВИ ДА Е 'МАЙСТОРИ' ! А ПОСЛЕ, СЛЕД РЕМОНТА , ПРОВЕРЕТЕ КАЧЕСТВОТО НА СВЪРШЕНАТА РАБОТА!!!!
Все пак плащаме , за да получим нещо качествено , а не да ни загробят , нали?

the Porsche
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408310
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив