Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 23:17 - Игра по надлъгване
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4878 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2008 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Българите крият доходи - това е тревожната новина за деня.
Едва ли не Апокалисиса настъпва и четирите му конници се носят срещу нас .
 А защо българинът си крие доходите, защо не се даде отговор на този щекотлив въпрос ?
Може би точно този отговор се явява сред неудобните за властта, защото никъде не видях да се споменава .
 Защо и е нужно на властта да знае нашите доходи ?!
За да може да си удържи данъците от тях , това би бил логичния отговор.
И точно тук идва още по-логичния въпрос, а какво ние получаваме срещу данъците си от държавата ?!
Отговора е , едно голямо НИЩО !
Така ли е ?!
Така си е .
Е, кой нормален човек срещу нищо би дал нещо ?!
И факта, че сме на трето място в Европа по укриване на данъци, не говори в наша вреда , а в полза на нашият здрав интелект и природна съобразителност.
 Защото, само пълен глупак би платил за услуга, която не му се предоставя или ако е налице е дотолкова некачествена , че се е видял пишман , че е опрял до нея, та си плаща и на друг да му я свърши по-добре !

 Кое е това, което държавата би следвала да ни предостави срещу парите, които ни взима всеки месец ?!

 На първо място сигурност и безопасност, неприкосновенност на личността и на личната собственост.
Е, дайте сега с ръка на сърцето да си кажем , дава ли ни го държавата ?
Прибирате ли се спокойно нощем по късните часове ?!
С колко ключа и резета заключвате домовете си на излизане ?!
Колко пъти срещу вас е извършвано престъпление и колко пъти държавата ви е защитила навреме и е наказала подобаващо извършителя му ?!
 Има ли го у вас усещането, че ако имаш достатъчно пари си над закона в тази държава ?!
По точка първа, държавата ни се дъни , ама много, много яко !
Заслужава ли си тогава да й плащаме за тази и услуга спрямо нас ?!
Естествено , че не !

Кое идва на второ място ?!
Кое да е ?
Я да видим, кое държавата още ни дава ? Образование ?!
Вижте на какво ниво е образованието ни сега , какви елитни ученици и студенти излизат докоснати от гения на родниата  педагогическата мисъл  ! Деца, които знаят кой е Азис, но не знаят кой е Левски ?!
Заслужава ли си тогава да й плащаме за тази и услуга спрямо нас ?!
Естествено , че не !

Продължаваме нататъка...
Национална сигурност. 
Обикновенно това е перо, по което всеки един гражданин с готовност би дал лептата си.
Но една национална сигурност, предполага и един национален суверинитет.
Имаме ли го ?!
Не.
Тогава за каква ли национална сигурност говорим изобщо ?!

Здравеопазване ?!
Вижте , колко ви прибира като удръжки държавата и го сверете с качеството на обслужването, което ви се предлага.
 Не дай си Боже, да ви се случи нещо по-сериозно и животът ви да зависи от това.
Колко осъдени некадърни лекари има в държавата ни ?!
Колко обречени умряха, поради липса на животоспасяващи лекарства ?!
Здравеопазване ?!
Абсурд !

Достойна пенсия за достойни старини ?!
Е това вече, си е пълен виц.
Вижте как живеят родителите ви, вижте старците примляскващи пред витрините , мечтаещи си за неща , които се предоставят като помощи от червения кръст.
За вас, това ли е образа на достойните старини ?
Тези , за които всеки един месец, една достойна част от вашата заплата ще изчезва в известна посока за неизвестни цели ?!
Сметнете, колко години по колко лева ви взима държавата, за да ви продаде тази мечта ?!
Разделете сумата на разликата в годините между възрастта за пенсиониране и средната продължителност на живота у нас ?!
 И какво, а ?!
Усетихте ли вече измамата ?!
Сверете пенсията която ще получите, с удържаната сума от вас, която би ви стигнала да изкарате тройно по-достойно, двойно по-дълъг период от време.
Заслужава ли си да и плащаме на държавата за това ??!

Републиканска пътна мрежа ?!
Колко пъти ви се е случвало да си потрошвате колата, а когато дойде КАТ наместо да ви се компенсират загубите, да ви глобяват за превишена скорост ?!
 Каква е скоростта, която би ни спасила от скудоумието на държавниците ни?!

Помощ при природни бедствия ?!
Я помислете пак ?

Равенство пред закона, свобода на словото, честна и демократична избирателна система... мога да продължавам и още и още, но има ли смисъл след като и вие го виждате, и вие всеки месец се питате, за какво ли аджеба тая държава ви взима парите, след като не ви дава нищо насреща ?!
 В нормалните държави на това му се вика кражба, а у нас крадеца ще ни гони, за да може да ни ошушка до голо.
 Знаейки много добре, че докато си мълчим страхливо, той ще продължи да си ни ограбва безнаказано и нагло, така както се опита да преджоби и по-напредналите от нас, дорде не го плеснаха през ръцете.

 Така че... продължавайте да си плащате за неща, които няма да получите, от този на който плащате за да ви ги предостави, като задължение по неговата част от обществения договор, граждани - държава.
Някои на това му казват филантропия, други идиотизъм, а нашите управници го наричат с думите бяла икономика.

 Аз си му казвам игра по надлъгване.


Тагове:   игра,   Надлъгване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - valsodar,
27.11.2008 23:53
спри се бе човеко...
стига си му мислил...
мечтай си или друго
някво нощно занимание...:)))
Лека :)
Съжалявам не се сдържах...:(
цитирай
2. valsodar - Обяснението го има като виц :)
28.11.2008 09:55
У нас , тия които работят ги е@ат, а тия които е@бат трябва да ядат ! :)))

И сега държавата взела да ни се цупи , защо не искаме сами да се намажем с вазелин, наместо да започне да си изпълнява задълженията по общественият договор.

И докато държавата се чуди как да преебе гражданите си, а гражданите и се чудят как да й го върнат тъпкано... няма шанс да се оправят нещата у нас.
цитирай
3. lelya - Една от другите причини - на всеки ...
28.11.2008 09:56
Една от другите причини - на всеки 100 изкарани лева на един частен, малък, дребен, жалък частник държавата му взема под формата на данъци, осигуровки и т.н. ако не се лъжа 47 лева. За него остават 53 или май идва почити на половина. Е, за кой работи този човек - за себе си, семейството си и служителите си или за държавата? Ами той направо си става един държавен служител.
цитирай
4. анонимен - Не запретнем ли ръкави и
28.11.2008 09:57
не се ли хванем за ръце, няма кой да ни оправи!
цитирай
5. анонимен - Valsodar,
28.11.2008 10:10
Хм, то за криене, всички крият, и особено ако закона предоставя легални възможности за избягване данъчното таксуване.
Тъй, че колкото по-добре познаваш законите, толкова по-качествено може да ги заобикаляш:))
цитирай
6. valsodar - Съгласен съм със всичко казано до тук :)
28.11.2008 10:23
Но все пак се питам, има ли шанс да се оправят нещата ?!
Всички искаме една нормална държава , в която да живеем и сме готови да си платим за това, но не сме готови да се борим за промяната.
Защо мисля така ли ?!
Ами ей на, идат си избори и пак масово ще се гласува отново за същите, които за няколко години причиниха загуби на държавата ни съизмерими единствено с националните ни катастрофи, в които ни вкара цар Фердинанд.
22 милиарда лева пропуснати ползи от влизането ни в ЕС, на фона на дъмпинговите европейски стоки, как ви звучи ?!
На мен не ми звучи добре.
И докато не започне да се оказва ежедневен медиен и обществен натиск върху властта, върху непрозрачността на решенията които се взимат в коридорите на държавата ни - няма шанс нещо да се промени.
Колкото и балтии да им ударят от ЕС, техните шамари са просто знаци, че трябва да се събудим като нация и да се отървем от бандитите превзели държавата ни на всичките й нива.

Инак всичко ще си продължава по старому - тя ще ни лъже , че мисли и се грижи за нас, а ние ще си я лъжем на тема данъци и ще си ходим все по тъч линията на закона.

Не вярвам да има човек , който не би платил данъци, при положение, че знае точно за какво отиват парите му до последната стотинка и може да осъществява контрол върху изразходването им.

За същият контрол настояват и от ЕС за техните пари, така че целите ни са общи в случая.
И колкото и да съм алергичен към брюкселската бюрокрация и регламентно скудоумие, няма как да не я приема за приятел, щом е враг на моя враг. :))
цитирай
7. hara73 - ми това е истината ....
28.11.2008 10:34
крием ,защото ако получавм заплата 500 лв. и половината от тях ,подаря на държавата ,ще получавм колкото пенсията на майка ми , а с тази сума не мога да си позволя кой знае колко. Освен това ако направиш подарък на някого има малка вероятност той да ти върне жеста , ако правиш подарък на държавата ,забрави мой човек,наливаш от пусто в празно и полза никаква . Добре си го написъл,напълно съм съгласна с теб,няма какво повече да се коментира ,докато мога ще крия ,пък в момента в който стане невазможно ,тогава ще му мислим....
цитирай
8. valsodar - Taka e :)
28.11.2008 11:06
В момента издържам двама пенсионера и един безработен с данъците си, но не виждам да са прокопсали нито едните нито другите :)
цитирай
9. gothic - Щото явно не ги издържаш тях, а некой ...
28.11.2008 11:51
Щото явно не ги издържаш тях, а некой "приятелски кръг"....
цитирай
10. valsodar - Най-вероятно ги папка Батко :)
28.11.2008 11:57
И кръга около Батко.
Е точно за това и си заслужава , човек да не плаща данъци - какъв е смисълът да си даваш парите за едно, а те да отиват за друго ?!
За нечия изгода, имидж и популистка кампания за изпращане на избрани пенсионери на море ?!
цитирай
11. roy - Познай кой в крайна сметка е излъ...
28.11.2008 12:31
Познай кой в крайна сметка е излъгания.
Това нашето е борба по андрешковски.Когато излъгания осъзнае ,че е излъган идва ред на търсенето на сметката и последващото и оправяне.
Дали ще дочакаме осъзнаването на излъгания?!
цитирай
12. gothic - Пропусна и "дарителските...
28.11.2008 13:55
Пропусна и "дарителските" акции за сираци, пострадали и прочие, когато в дните около Коледа, най-противните муцуни отиват да се лигавят около бездруго нещастните сираци и жертви на бедствия...
цитирай
13. анонимен - Абе най хубаво е да си плащаме
28.11.2008 14:07
Защо ли
Ами просто е бе хора.
Какво ще правят нашите корифеи на законотворска мисъл и те трябва да ядът ,ама само на хляб и квото има от гермята и кочината не им понася защото и за него се иска доста пот и мрасотиия докъто го произведеш ,то се произвежда а те те са свикнали дори и един закон без поправка да измислят.
Сега слушам в (парламаджииницана) така викам на парламента щото на такова го направиха, нащо министър предцедателче(,за евро парите,) със неговото присъщо на партията му двуличие, хем да хленчи като ощипана госпожица ,хем и нагло да се осмихма,( нали ние сме дето ще платим пак тези пари ) .
И какво?, пак му виновни медиите че ни одрязали парите от брюксел и то във момент на световна криз.
Спокоен е човека бе как няма да се подхилква и за каква световна криза става въпрос -Пак капиталистическа пропагадна .Кво от туй че са ни спрели някъкви си там 200-300 милиона евро за сега.
Ей за това трябва да си плащаме за да има и голям излишак в бюджета за да ги избием .Нали от там сега се плащатат спечелените проекти от нашите хора.
Щото представете си какво ще стане с подизпалнителите и спечелилите търговете . Ами те са си и наште работодатели не е ли така, пак ние ще останем на улицата.
Погледнете реално на нещата.
Парите от нас ,си идват пак при нас естествено много по малко, щефовете ни не се хранят с кво да е и децата им не могат да ходят със коли 3та употреба а и трябва да има и за рошвета.То това да спичелиш държавна поръчка е най прозрачното нещо и трябва да подадеш доста парички кадето трябва да се разчисти мъглата от конкуренти и да стане прозрачно.
А и защо ни са на нас обикновените хора много пари,трябва да ги даваме за данаци и то по големи .Питате ли ги тези в парламента като вземат по 2-3000 лв най малко какви данаци плащата ааа ,направо ми се къса сърцетооо беее ама немогат да ги скрият.
Затова народе да си плащаме сега е момента и времето да си съсдадем милиардери дето ще ни дават работа и заплати както е на запад. а и така ще ни подмине и кризата .Нямаме пари няма какво да губим, а и ето на нямя и криза .
Все пак Маркс е казал че капитализма ще стане социализам и нали това е заветната цел на наща партия , за това ние трябва да си даваме и последната стотитка и да плащаме до тогава докъто победим капитализама и го превърнем в социализам то това става с много ама мтного пари .
Нали това искаме.
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Има само две предложения
28.11.2008 15:09
В постинга и в коментарите изкристализират две предложения, добре аргументирани-да си плащаме и да не си плащаме данъците.
И една костатация-това няма да оправи нещата.
Съгласна съм с нея, но какво следва нататък.
Да си изберем нови управници? Кои? Някоя новоиизгряваща партия, да кажем Лидер, предвождана от небезизвестният г-н Ковачки, забогатял от съмнителни сделки, или ченгето бате Бойко, а може би бялата якичка Заимов. Сещам се за още един-най-богатия-Васко Черепа, ах да забравих г-н Сидеров.Голям избор си имаме нали?
Да са ни живи и здрави, какво щяхме да правим без такава чудесна алтернатива.
цитирай
15. valsodar - Мда-а-а, изборът ни е направо прекрасен !
28.11.2008 15:43
И изцяло в стил "хвани единия, че удари с него другите ! ".
При това положение, че сме лишени от разумна алтернатива за избор на предстоящите избори за нови управляващи, можем ли изобщо да кажем, че имаме избора да изберем управниците си ??!

Защото сред кандидатурите няма нито една, за която някой да може да гарантира, че не е морално или политически опетнена .

Тогава, каква е алтернативата пред нас ?!
По старому не може, по новому - никой не знае как.
Зациклили са нещата в омагьосан кръг и това зацикляне е... една много добре поддържана илюзия, че нещата не могат и не бива да се променят.

А те ще се променят.
Догодина.
Така , както се промениха през 1996 - по времето на Виденов.
Едва , когато положението у нас стане крайно нетърпимо, едва тогава хората са готови да свалят управниците си у нас.
А докато не станат , всеки си трайка и чака нещата да се оправят от самосебе си или с помощта на някакво чудо от рода на Юрген Рот и неговите разобличителни интервюта.
цитирай
16. анонимен - Абсолютно примитивна пасмина
28.11.2008 21:04
Абсолютно примитивна пасмина сте това, българите!
Тръгнали в европейска държава през 21-я век да умуват дали да плащат данъци???
Хайде бре, Вие поне племенния период не изживяхте ли?
цитирай
17. gothic - Седемнадесети, ти от 24-ти век ли си ...
28.11.2008 21:33
Седемнадесети, ти от 24-ти век ли си случайно?
цитирай
18. roy - 17-ти ти какъв си- циганин, турчин, ...
28.11.2008 22:28
17-ти ти какъв си- циганин,турчин,евреин,арменец или от друг вид "пасмина".
цитирай
19. cibrus - 17,а защо не го духаш...
28.11.2008 23:08
17,а защо не го духаш,нещастник долен?Или предпочиташ това да го сторят майка ти,сестра ти или жена ти?
цитирай
20. анонимен - meir
29.11.2008 10:49
Ей, на тая пародия на държава, лев данък няма да й дам/ доброволно/!
цитирай
21. ivesa - valsodar,
30.11.2008 14:36
всичко,което си написал е вярно.Давай да създаваме нова политическа сила и да търсим свестни лидери.Тука, из блога има ли някой,който да се занимава професионално с политика, и да е подходящ за лидер на нова политическа сила?Дай да действаме, българите обичаме новопоявили се лидери,лесно се включваме в предизборни кампании.
Може да пробваме и с някой,който е само партиец и има някъкъв опит в партийните работи.:)
цитирай
22. valsodar - Може, но след изборите
30.11.2008 15:33
Защото всичко което се прави преди избори се прави с цел измама :)
А който иска да свърши нещо, първо доказва, че е способен да го свърши сам и едва след това търси подкрепата на другите, за да разшири мащабът му . :)))
цитирай
23. ivesa - Нали целта на предложението ми е да се смени тактиката
30.11.2008 17:48
Предизборни кампании никой не може да прави сам.
Създават се работни групи(екипи) и предизборни щабове.За такава нестандартна страна като България,моше да се създаде и някаква друга структура.
цитирай
24. valsodar - Чия предизборна кампания ?!
30.11.2008 19:26
Ако имах възможността, просто бих призовал хората да не гласуват - да не позволяват да се овластяват отново, чрез пародият "избори" същите крадци, които ни крадоха до момента.
цитирай
25. cibrus - Ако ги призовеш
30.11.2008 20:38
Ако ги призовеш,ще те чуят част от умните и реално виждащи за какво става дума....ще отидат да гласуват обаче пенсионерите,за които няма друг бог освен партията,защото "по онова време се живееше добре",ще гласуват циганите,защото ще им дадат пари с които ще си осигурят едно плюскане на кебапчета...те горките иначе умират от глад,пари им се намират само за пиене и цигари...Ще гласуват под строй турците и българомохамеданите с турско самосъзнание,защото за тях ние винаги ще сме "гяури",колкото и да ни убеждават медиите в етническия комфорт на смесените райони...и за нас ще си остане усещането за безпомощни свидетели на поредната гавра с бъдещето ни...
цитирай
26. анонимен - meir
30.11.2008 21:41
Имаш моя глас Валсодар.Падам си по обречени каузи.Вие, с бай Дориан "Гоята", защо не заформите една партийка в името на отечеството, свободата и прочие еквилибристики.Много ще си тичате да знаеш.. :)
цитирай
27. valsodar - Меир
30.11.2008 22:40
За разлика от Волен Сидеров, аз не съм против хора като тебе, защото твоите изказвания говорят много повече, от колкото той би казал на мое място.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391699
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив