Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 16:04 - Имам едно усещане
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2630 Коментари: 23 Гласове:
0



Имам едно усещане, че настоящата 2009-та ще е преломна за историята на блогосферата тук.
 Просто, все по-малко хора са склонни да търпят случващото се, все повече реагират открито, което си ми говори само за едно  - настоящата година ще е време за радикални промени, в средата в която сме като автори, читатели или просто коментиращи.

 А определено тя не е психически здравословна, сериозен принос за което имат и така наречените "модератори".

Наместо да са хора, които да се грижат за комфорта на пишещите, те се превърнаха в хора провокиращи и разпалващи конфликти, чрез умишлената си зложелателна намеса в блоговете ни и влизайки като анонимни в коментарите си.

 Но, ето че си иде и времето, в което те ще започнат да си плащат за действията и бездействията с които направиха така, че блог.бг от място за приятни дискусии да се превърне в клоака събираща за зрители най-деградиралата част от обществото ни.

 Имам едно усещане и интересното е, че... досега усетът ми не ме е лъгал .


Тагове:   усещане,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. essy - Извинявам се, че ти натрапвам присъствието си...
10.02.2009 16:25
И аз имам усещане. Донякъде се препокрива с твоето. Но само донякъде....не знам, защо си мисля, че няма да има кой знае какви радикални промени - а ще се затъва все по-надълбоко в интригите.../дано не съм права/
И в глупавата надпреварата - да се докажем кой е по-по-най, а това определено създава психически нездравословна среда....
Според мен вината на модераторите е съвсем малка. Основната вина за всичко ставащо е в самите блогери...

Пак се извинявам, че ти натрапих присъствието си.
Щастлив ден ти желая :)
цитирай
2. valsodar - Всичко си е до време.
10.02.2009 16:35
Във всеки един сайт ролята на администраторите и модераторите му е именно в това да не се допускат ситуации до които се стига тук.

А вече гледам не един и не два случая в които се говори за съдебни дела, което си е интересен прецедент, който не съм виждал в другите сайтове които съм посещавал.

Не вярвам там администриращите да са някакви супермени, просто се стараят да си вършат работата, докато тука... айде няма да ги коментирам пак, че ми писна.

А блогърите реагират съгласно условията.
И една много малка част е усетила, че реакцията им е манипулативно насочвана.

Някои от тях напуснаха.
За мое огорчение.

Други решиха да променят системата към по-добро, според вижданията си.
Дано успеят.

Трети се правят , че тях не ги касае, но това трае обикновенно до момента, в който нещата не им дойдат и на тяхната глава.

Но, това което виждам е, че е преминат критичният праг до който масово се премълчават и подминават нещата.

В едно нещо повечето сме на едно мнение - сайта не е на тази висота, на която трябва да е.
Той просто не е на никаква висота, ако трябва да сме честни, каква висота може да се даде на помийна яма, щом постоянно се толерира простащината в него ?!

Така че... това което бе миналата година и в началото на тази, като изкуствено провокирани конфликти и интриги с цел по-висока посещаемост на сайта не виждам как би продължило след първите влезли в съда дела на тема накърняване на достойнство, нарушени авторски права и прочие казуси , за които в повечето случаи си имат хората основания да протестират.

За да се стигне до тук, къде са били модераторите и администраторите на сайта през цялото време се питам , а ?!

цитирай
3. valsodar - Има ги даже по списък
10.02.2009 16:55
Но това дали са известни или не, за мен не е чак толкоз от голямо значение, колкото от това, че са оставени безнаказано да окепазяват всичко, до което се докоснат в простотията си.
цитирай
4. анонимен - Споделям мнението ти
10.02.2009 16:56
Споделям скромното ти мнение ,
макар със закъснение.
като една от потърпевшите
от модераторски игри .
Напълно прав си !
Така си е във блога ни УВИ !

С поздрав "поетеса" Lidis

цитирай
5. rummi - отскоро съм тук,
10.02.2009 19:44
но мога да кажа, че чета все по-малко. просто все повече от моите "избрани" напускат или пишат по-рядко.
цитирай
6. valsodar - Аз нямам навика да си мълча
10.02.2009 19:58
Жесток, прям, хапещ - както искат да ме категоризират, но когато с нещо не съм съгласен и не ми харесва - предпочитам да си го кажа.
Дори и това почти да не повлияе на събитията, след време когато се връщам към тях в спомените си, ще знам, че поне не съм мълчал и съм си защитавал моето право на гледна точка.
А не съм следвал модните тенденции и повелята на силните за деня.

Дреме ми, ако затова ми изтрият тази регистрация тук.
Че какво могат да ми вземат - всичко ценно, което имам в този живот го нося със себе си. останалото са прищевки и глезотии :)
Но, подлярщината, лицемерието и сервилността са все качества които винаги са ме дразнели особенно много и ми действат като червено на бик.

Още повече , че поради тях си тръгнаха от тук хора на които държа.
Някои предпочитат да изчакат и да видят.
А аз предпочитам да видя, до къде още могат да изчакват ? :)))

Така че, не виждам какво имаме повече да губим ?
А след като човек няма какво повече да губи, какво си следва ?
цитирай
7. krotalka - Най-ми е жал за стойностните хора,
10.02.2009 20:35
които си тръгнаха от тук обидени...
Интересно ми е как може в другите блогове да има строг контрол и тези които обиждат и се заяждат да бъдат изхвърляни. Някои от изхвърлените се подвизават тук и даже се гордеят с това, че тук никой не ги закача...
цитирай
8. valsodar - Това говори само по себе си
10.02.2009 20:54
в какъв кимизарник се е превърнало всичко.
Писал съм вече защо още съм тук, така че няма да се повтарям
http://valsodar.blog.bg/viewpost.php?id=281566
Обикновенно преди да заема нечия страна в определен спор, разглеждам и двете гледни точки.
Но.. нещата тук започнаха да стават странно повторими, което ми говори или за всеоща дебилизация или че е време от психиатрията да дойдат и да си приберат пуснатите в градски отпуск.
Преди време се опитвах да съм дискретен, дори иносказателен, за да не нараня нечии нежни чувства, но вече дотолкова ми е писнало от цирка, че не се притеснявам вече да съм груб.
Въпреки, че не ми е в природата да съм такъв , възможните варианти за адекватна реакция на случващото се са вече са твърде малко.

Нищо чудно най-големите отрепки, прогонени от нормалните сайтове, да са именно модераторите ни тук, щом се е стигнало до това положение.
цитирай
9. tini4 - Кака...
10.02.2009 23:41
Откакто те познавам, а не е малко време... не зная да е имало ситуация, в която усещанията да са те лъгали!!!

Да, наистина си станал такъв, с тези, които си го просят... далеч по - добре, откокото да не си верен на себе си!
Поздравления за постинга!
цитирай
10. slavuncho - Може би, едно от големите предимства на мрежата
11.02.2009 09:15
е възможността за избор. Блог.бг, като всеки друг, е някаква общност от хора, които има какво да споделят с "другите" и се интересуват какво е мнението на "другите" по различни въпроси.
В последният си постинг тук написах, че в блога вече не ми харесва и няма да публикувам в него. Тук бях "на гости" и за това не намирам за необходимо да коментирам повече условията, които са даденост. Блога си има собственик и той решава какво и как да се случва. От друга страна, за много хора този блог е най-доброто място за изява - въпрос на вкус :)
Разбира се, може - ако човек се понапъне, да направи и сбствен блог, но защо трябва да преоткриваме топлата вода?!
Сега пиша на друго място, ако не ми хареса и там пак ще се преместя и така. Лошото е, ако започне да не ми харесва на много места - тогава причината, може би, е в мен :)
цитирай
11. gothic - И тук, както навсякъде у нас отгоре ...
11.02.2009 09:31
И тук, както навсякъде у нас отгоре изплува утайката. И на мен ми се струва, че ще има промени. Иска ми се да са към добро. Дано...
цитирай
12. valsodar - Всеки един терен си има своите особенности
11.02.2009 09:33
Тук мястото може да е високо, но за сметка на това е ветровито, а полъхът на вятъра носи аромата на миазмата в подножието му.

Основният въпрос на всеки един създал блог би трябвало да е - Какво искам да постигна с него ?!
И не трябва човек да се поддава на изкушенията на нета - всичко е привидно.

Славунчо, другото място си е много добро, поне по отношение на това, че там няма палави български ръчички , които да осерат пейзажа с криворазбраното им модериране.

Където и да си, аз пак ще те чета, защото ти си един от малкото, които ме карат да се замисля по написаното от тях !

цитирай
13. анонимен - Valsodar,
11.02.2009 10:27
Последния ти коментар е интересен #14, но истината, според мен, е че тези потребители са критично малко.
Малко хора се познават толкова добре, че да не бъдат завладяни тотално от суетата, която се шири тук и на доста други места в нета. Тенденциите, които ги има тук са навсякъде, тъй като хората като цяло не се различават особено много. Това, че напускат именно оригиналните и хората със собствено мнение, е тревожно и го наблюдавам на още 2 места.
Странното е, че дори и аз спрях да чета тук..напоследък просто не остава никакъв избор.
цитирай
14. анонимен - Обвиняваш модераторите, че разпалвали конфликти и
11.02.2009 11:02
пишели анонимно. Ами дай доказателства за това.
Ето аз ще ти дам пример :
Миналата година лятото. Блогера Валсодар с нечувана ярост се оплаква от блогера тлнет, защото тлнет пишел обидни анонимни коментари. В края на краищата същите тези модератори изтриват блогера тлнет, в следствие на твърденията на блогера Валсодар.

Кой разпалва конфликти и какво не са направили модераторите?
цитирай
15. valsodar - А не беше ли така ?!
11.02.2009 11:16
Не бе ли подложил блога ми на атака , сбирайки глутницата около себе си ?!

Кажи , че не е било така !

Всеки един път съм посочвал конкретни примери за модераторските своеволия, подобни примери са дадени и в блога ми.

Ако не можеш да откриеш конкретните постинги, да ти дам ли линковете ?
цитирай
16. анонимен - Естествено, че не е било така.
11.02.2009 11:29
Покажи ми един мой постинг насочен срещу теб.
цитирай
17. анонимен - или коментар
11.02.2009 11:30
цитирай
18. анонимен - или каквото и да е било
11.02.2009 11:30
цитирай
19. valsodar - В блогове, които вече са изтрити ли ?!
11.02.2009 11:38
Както и да е - с тебе сме се уточнили по този въпрос и томахавките на войната са заровени.

А по отношение на модераторите - ето ти няколко линка, които съм изразил отношението си към тях и защо е такова :
http://valsodar.blog.bg/viewpost.php?id=282664
http://valsodar.blog.bg/viewpost.php?id=278058
http://valsodar.blog.bg/viewpost.php?id=252169
http://valsodar.blog.bg/viewpost.php?id=220723

С конкретни примери !
цитирай
20. анонимен - Виж,
11.02.2009 11:51
аз нямам проблем да си кажа писал съм срещу този или писал съм срещу онзи. Единственото което твърдя е, че срещу теб не съм го правил.

А че модераторите са педерунгели за това няма спор. Но съм сигурен, че никога не са писали анонимни коментари или са подтиквали за "скандали в блога". Нито пък зануляват броячи. Просто са адски некомпетентни и не спазват собствените си правила.

Ето сега ще ти кажа нещо, което не знаеш. Цефулестен си плаща, за да са му постингите на първа страница. И тъй като блог.бг е частна организация аз не виждам никакъв проблем в това.
цитирай
21. valsodar - Добре, приемам че съм грешал
11.02.2009 12:02
няма как да се докаже чий анонимен коментар на кого е и приемам, че съм грешал в отношението си към теб.

По основният въпрос, който се нищи тук - броячи се зануляват, коментари се зануляват, както е налице и обратната хватка - помпат се посещения без да има реални такива.
В два от линковете които съм дал , примера е очебиен, просто ми се направи показно как се помпат посещения без да има такива.

Както и нерядко съм бил свидетел на това, че за мен са гласували хора, които не са влизали в блога ми.
Сещаш ли се - двете колонки в статистика.

Всичко това си говори само за едно - за постоянна зложелателна намеса на модераторите в блоговете.

Същата тази злонамерена намеса се проявява и в карета "статистика" - виж посещения в конкретните блогове, виж гласове и това ще ти се изясни.

Второ на ръка, че трябваше някои да започнат съдебни дела, за да престане очернянето им - за пример блога на Секирата.
Защо след като имаше постоянно в блога й постинги противоречащи на правилата на блог.бг тя бе изкуствено вкарана в статистиките ?
За да се провокира само още по-голямо напрежение между блогърите, сайта да е колкото се може по-жълт и скандален, а от там и да се вдигне броят на посещенията в него.

Чудя се за какво им е, след като така и така изкуствено си помпат посещения, ама явно нейде други броячи показват друго и това другото е далеч по-ниско като стойност от отчитаното от инвестор.бг ?!
Човек почва да следи нещата след като се убеди с очите си, че золумите не са случайни и не става въпрос за технически грешки или софтуерни проблеми.

Ако са софтуерни проблеми, не трябва да се случват на конкретно избрани потребители нали ?
Защото проблема вече не е в софтуера, а в задклавиатурното устройство, което е вече време да си понесе последствията за некадърността си.

Цефулена си плащал ?
Нищо чудно, склонен съм да го повярвам съдейки по нарцисизма който го е обзел :)))

Тогава и Кендисейз е в спискъка на платците, като й гледам посещенията и много други влизащи в статистиката :)))
цитирай
22. valsodar - Новият дизайн не е признак все още за нов акъл
11.02.2009 17:23
И изкуственото сваляне на темата от горещи го доказа за пореден път, явно са парливи въпросите и неприятни коментарите по темата.

Но, аз искам да благодаря за свалянето на темата, защото едно е аз да си говоря, а друго си е те да го покажат наяве как става ! :))


ov41ca , не съжалявай за нищо, най-ценното от живота си го носиш винаги със себе си, всичко останало е илюзия и игри на егото :)
цитирай
23. viki11 - Дано да имаш усет за промяна. Защото ...
12.02.2009 15:34
Дано да имаш усет за промяна.
Защото усетът за открито недоволство го има от поне две години, откакто аз го следя. Винаги има трити блогове и предизвиквани интриги, дори повече от сега. И винаги са протестирали, което остава неуважено, и много хора си отидоха.
Защото това е несериозно.
И аз отдавна си "отидох". Откакто ми провалиха блога. Присъствието ми е формално.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392562
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив