Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2009 10:12 - Кeep walking !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1770 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 21.02.2009 10:16


Разни хора - разни идеали.
 Едни живеят в плен на миналото си , в носталгия по времето, когато други мислеха наместо тебе.
 Други са в плен на ежедневието си, предпочитащи изобщо да не мислят, с надеждата, че като немислещи злото ще ги подмине, та нали Бог не наказвал лудите ?
 А трети , трети се опитват да надзърнат в бъдещето си и да прозрат докъдето им позволява разумът и опита, какво ги очаква и да пристъпят подготвени в него.
 Винаги съм се опитвал да съм сред третата категория.
Не ме влече миналото, защото е неизменимо.
Не ме задържа настоящето, защото е преходно.
Интересува ме бъдещето, защото е променимо и това какво ще бъде то, зависи и от мен.
 И до там , където то зависи от мен, се чувствам длъжен да му повлияя.
За да няма някой ден - Ама вие , защо не ми казахте по-рано !
Незнанието никога не е било оправдание, никога няма и да бъде.
Казано е " Който търси - намира ! "
 И аз не спирам да търся.
И понякога намирам.
Бисери изтървани в калта, думи изречени мимоходом и неосъзнати прозрения сред  думите на умните.
 На зрящите сред нас.
На тези, които не се поколебават да изрекат истината, независимо от отблъскващият й и грозен външен вид.

 Отдавна съм спрял да се доверявам, на официалният избор, който искат да ми вменят.
На "предпочетени", "горещи" или "избрани" теми за разговор.
Защото , това което често се предпочита да се чуе тук, е основно гласът на Глупостта.
Глупост крещяща в кресчендо - Вижте ме ! Изберете ме ! Приемете ме !

 Трудно се върви в посока обратна,  на тази на стадото.
Не заради самонадеяните и нагли кочове или заради  тъпите  самовлюбени овце, с които се сблъскваш на разминаване, а виждайки пропастта, към която го водят самонадеяните слепи овчари.
 Тъжно ми е при мисълта, какво предстои да преживеем, горчиво от вида на масовото опиянение от думите на Глупоста.
 
Както и да е, продължавам напред, заедно с тези които искат да прозрат в бъдещето си, без да се разпиляват в настоящето, захвърлили илюзиите и химерите   си в миналото,
Към трудните моменти , които предстоят.
За да излезем от тях живот и здраве, по-знаещи, можещи и добри.
Дай Боже.

 И нека, каквото и да предстои, да имаме силата да го приемем, вярата да продължим и любовта към живота, за да надделеем над изпитанията подготвени ни от съдбата !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Кака, винаги е имало трудни моменти...
21.02.2009 10:47
Но такова повсеместно безумие, надали е превземало обществото ни! И никой не иска да се види в истинската си светлина... Не е удобно, води до душевен дискомфорт!
Успех в изпитанията, които предстоят!
Ти си го казал... сила, мъдрост и вяра!
Поздрави!
цитирай
2. tili - без миналото
21.02.2009 12:19
Е,ако не се замисляше и не анализираше миналото, как Орхан Памук би написал тъжните си книги? Човек оцелява и при най-тежки обстоятелства, но без примера на миналото - как ще разбере, че може да се справи?И това ще мине, както казал цар Соломон.
цитирай
3. rummi - кой знае защо
21.02.2009 12:33
за мене истината има красиво лице :-)

за стадото... да се върви на всяка цена срещу него е същото като да се върви с него, така мисля аз. сетих се за метода, по който избират пътечките във Великобритания - пускат стадо и там, откъдето мине, е мястото за пътеката. стадото има инстинкти, които са безпогрешни.

със стадото но и извън него са овчарят и кучето.

такива ми ти работи...
цитирай
4. valsodar - tini4 :))
21.02.2009 14:09
Душевният комфорт, често се бърка с дебелоочие.
Ама нищо, нека всеки го търси , както си намери за добе ! :)))
цитирай
5. valsodar - rummi - със стадото или без - това е въпросът
21.02.2009 14:12
Някои намират утеха и закрила в стадото, от тях не се иска да носят отговорност за действията си, но нямат и право на лична свобода.

Аз лично, си държа да имам правото на свои собствени грешки, независимо от това, какво мислят дебилите с гегите тук.
цитирай
6. valsodar - tili :)
21.02.2009 14:17
Миналото е част от нас самите, но част в която не може да се живее - животът е движение напред, а не назад.
цитирай
7. ley - :) Поздрави...
21.02.2009 20:04
обичам да казвам...сложи миналото в една торба и си я носи на гърба...надничай от време на време в торбата, за да си припомниш някой друг опит, но не се рови...затвори я и пак продължи напред...Но аз съм за настоящето, защото него имаме СЕГА! а бъдешето не се знае дали ще дойде...да, бъдещето зависи от нас, какво ще биде...до не пренебрегвай СЕГА. СЕГА си тук...и е важно как СЕГА живееш....
цитирай
8. valsodar - Да, "СЕГА" е важно, защото какво ще е бъдещето ни
21.02.2009 20:15
зависи изцяло от решенията, които взимаме сега ! :)))
цитирай
9. rummi - valsodar, огромна част
21.02.2009 21:15
от хората не изпитват нужда да мислят. и сигурно така трябва и да бъде.

пожелавам успех със собствените грешки :-) - може би най-умното нещо, което правим :-)
цитирай
10. анонимен - Valsodar,
23.02.2009 12:09
А който умно не прецени настоящето като резултат от миналото, ще сърба същата попара и в бъдеще. Това е особено валидно и в национален аспект.
цитирай
11. valsodar - Ахам !
23.02.2009 13:36
Така е.
Който не познава историята си е обречен да повтаря същите грешки и в бъдещето си.
цитирай
12. анонимен - meir
23.02.2009 13:50
Я тук си бил! Чудех се къде зачезна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408654
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив