Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 10:51 - Червени скали
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1292 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2009 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

До скоро, човек като чуеше за китайски филм, неизменно си предствяше дразнещи и нескопосано режисирани бойни сцени, изобилстващи с кървища, плоски диалози и даоси, на които веждите им се влачат по земята.
 Или поне на мен резервите ми бяха такива, до момента в който неусетно му станах фен.
Констатирал с изненада, как сякаш с магическа пръчка за последните десетина години сякаш от нищото се пръкнаха талантливи актьори, сценаристи, хореографи и режисьори успяващи вкупом, от нещо банално да сътворят Магията на киното.
 Магия пренасяща те хилядолетия назад в дни на мир и война, на коварство и благородство, на ярка доблест и красива любов.

 Преди време една от книгите, които промени светогледа ми бе "Изкуството на Войната". Книга с истини до толкова банални, че често са оставали невидими за ума ни.
 Книга писана, в един сравнително далечен период, отразяваща конкретен исторически период, изпълнен с превратности, в които е печелел не винаги по-силният.

 Червени скали.
Няма как, това заглавие да ви заговори нещо, ако не видите пленяващите  въображението гледки от южен Китай.
image
 Китай, няма как да ви заинтригува, ако не усетите съдбите на тези, напоили с кръвта си земята му.
 Така, както възприемаме и своята собствена история.
Отъждествявайки се с тези пред нас.
 Забравили, от къде сме тръгнали, забравили, колко малко ни дели от тези, които винаги сме считали за различни от нас.
image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. golichka - valsodar :)
01.03.2009 11:01
Интересно.Ще надникна във филма :)

Благодаря за поста и Честита Баба Марта!
Здраве,късмет и щастие от мен :)
цитирай
2. abadonka - Честита Баба Марта!
01.03.2009 13:43
Да си жив и здрав! И мерси за постинга!
цитирай
3. timmyd - Този не съм го гледал,
01.03.2009 13:55
гледах преди време "Златното цвете" и ми хареса.
цитирай
4. sowhat - я кой е в избрани
01.03.2009 14:36
:))

чбм радо
цитирай
5. kassandra - Честита Баба Марта!
01.03.2009 15:46
Честита Баба Марта!
цитирай
6. valsodar - Честита Баба Марта!
01.03.2009 16:48
Да сте живи и здрави !

Апропо, знаете ли как е на китайски "тръгвай" ?
???

Чиба, естесвено.

Една немалка част от думите в езика ни имат корени с тези от Китай.
И ако човек не познава добре историята ни, би се сериозно озадачил :)))
цитирай
7. zaw12929 - Мартенски поздрав
01.03.2009 21:04
Мартенски поздрав
цитирай
8. sylviastefanova - Гледала съм го, но само първата ч...
02.03.2009 23:30
Гледала съм го, но само първата част.
Намира ли се продължението? :))
цитирай
9. valsodar - Да, вече го има .
03.03.2009 10:47
И определено е на висота, както първата част.
Въпреки, че тя ми хареса малко повече.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408832
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив